7. Vi*lul 🔥🔞

9.4K 143 2
                                    


A urcat scările cu mine în brațe până ajunsesem în fața "Camerei pentru placeri" nu, nu...NU, doar nu vrea să scape de puritatea mea nu? Nu se poate...a intrat în camera și m-a trântit în pat, pe semne ca era foarte nervos pe mine, am incremenit când am vazut ca dintr-un sertar scoate niște cătușe și un bici negru pe care le pune pe marginea patului.

A: iubito, acum trebuie să alegi, te leg cu cătușele de pat sau te lovesc cu biciul?

Ma blocasem, nu știam ce sa spun, nu voiam nimic din toate astea.

A: nu vorbesti? ok, aleg eu în locul tau

A început să ma dezbrace până am ajuns goală în fața lui, ma zbateam ca să scap din "ghearele lui" dar fără rost...ma legat strâns cu cătușele de pat și a început să se dezbrace, a început să ma sărute pe umeri și pe piept, simțeam cum devin din ce în ce mai fierbinte și mai excitata, mi-am lăsat capul pe spate și am închis ochii sperând că acesta este doar un coșmar dar nu am avut norocul ăsta. Și-a dus mâna spre zona fierbinte iar eu din instinct mi-am încrucișat picioarele, puteam vedea cum i-a apărut în colțul gurii un ranjet dracesc.
Mi-a îndepărtat picioarele și a început să-mi maseze zona umedă, ma simțeam ciudat dar și bine în același timp dar nu puteam sa-mi pierd puritatea cu el. Și-a îndreptat scula spre intrare și a intrat foarte dur în mine, am inceput sa gem și să tip dar degeaba, singuri care ma auzeau erau angajatii lui dar fără rost, eram pierdută...durea al dracu de rau dar lui nu-i pasă.

A: ahh Rosse...de când asteptam momentul asta

Lacrimile au început să-mi curgă pe obraji, ma durea tot, nu puteam scapă, eram legată...puteam să închid ochii dar nu voiam, am țipat din toți ranunchii dar fără rost...se mișcă atât de tare în mine încât nu mai simțeam chiar atât de mult durerea, eram amortita. Însfârșit am avut parte și de orgasm iar atunci a ieșit din mine, sângeram toată era foarte dureros. Ma eliberat din cătușe și am fugit pe ușa fără să țin cont de faptul că eram goală și plină de sânge.
Am intrat în camera mea, m-am spalat la baie pe corp, mi-am pus pijamale le pe mine și am adormit plângând, nu pot să cred ce mi-a făcut...




Hey guys!
Gata și cu acest capitol 😊
Dacă va place dați o ⭐

Oki...
BYEZ ❤🔥🥰😍

Just Pleasure {18+}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum