Palmele imi transpirau, trecută din toate în virtuțile, simțeam cum imi cedează picioarele, ce ar trebui să fac? Am coborât în sufragerie unde îl găsesc pe Taylor lângă ușa.T: domnisoara Kim, ce ati patit? va simtiti bine?
R: Taylor dacă sti unde este Aiden te rog spune-mi acum
T: domnul Black? l-am văzut ieșind din cadă îmbrăcat elegant si cu ceva în mână dar nu am vazut prea bine ce er-
R: multumesc!Urc repede în camera mea, închid ușa si ma gandesc unde ar fi putut sa se duca, cat timp imi storcram si ultima rămășiță de creier, am vazut un plic cu un trandafir roșu ca sângele pe comodă cum de nu l-am observat? I-au trandafirul în mână și deschid plicul.
Roagăl pe Taylor sa te ducă la adresa aceasta (...) sa fi îmbrăcată elegant
A ❤
Am lăsat plicul pe noptiera, am intrat în dressing și mi-am ales ce-a mai eleganta rochie:
cu aceste sandale:
Mi-am aplicat un makeup elegant:
Eram gata, am luat plicul și am coborât jos.R: Taylor, dumă urgent la adresa aceasta.
T: cum doriti domnisoara Kim, urcați în mașinăAm urcat repede în mașină și am mers aproximativ 2 ore până am ajuns în fața unui loc parca desprins dintr-un basm, un lac cu un pod făcut parca din cristale care strălucea sub lumina lunii, mii de trandafiri roșii decorau locul, dacă priveai m-ai departe puteau vedea un fel de casa foarte frumoasă înconjurată de trandafiri.
Ma uitam uimită de ce este în jurul iar când ma intorc îl văd pe Aiden în genunchi în fața mea cu o cutiuta roșie din catifea deschisă cu un inel foarte frumos.A: Rosse, vrei sa fi soția mea?
Nu știam ce sa spun, imi tremurau buzele și zâmbească în același timp, eram foarte emoționată.
R: Da!
Scoate inelul și cutiuta și mi-l pune pe deget, se ridica, ma apropii de el și îl sărut apoi imi magaie fata cu mâna lui fină.
A: Rosse, întotdeauna mi-ai fost alături iar acum vreau sa-mi fi alături tot restul vieții.
R: și eu, te iubesc
A: si eu.Hey guys!
Stiu știu, este scurt cap. dar maine voi scrie ultimul cap. din aceasta carte.Va iubesc, BYEZ 😘😍❤
CITEȘTI
Just Pleasure {18+}
RomanceFINALIZATĂ Rosse Kim, o fată obișnuita, drăguță care are planuri mari. Ea visează să se mute în America așa că își i-a inima în dinți și i-a primul avion dar acolo îl întâlnește pe Aiden Black, bărbatul de bani gata care are tot ce-și dorește mai pu...