18. Sunt însărcinată?

3.9K 72 35
                                    


Ma trezesc cu o durere de burta îngrozitoare, o stare de amețeală și imi venea să vomit, ma ridic din pat ca arsă și ma duc țintă către baie si dau afara tot, l-am trezit si pe Aiden care a venit după mine repede și mi-a ținut părul.

A: Rosse, ce ai patit?
R: n-nu stiu, am o stare de amețeală, ma doare îngrozitor burta si imi vine sa vomit
A: hai la spital

***
Ajunsesem la spital iar un doctor ne-a recomandat să mergem să-mi fac o radiografie la burtă, intrăm în cabinet și dam de o doamnă draguta care ne-a făcut semn sa luăm loc.

R: buna ziua! aș vrea să-mi fac o radiografie la burtă.
?: ok, așezați va pe acest pat și relaxativa.

Ma întind pe pat iar doamna imi ridică puțin bluza din zona burți, imi aplica un fel de cremă incoloră pe toată suprafața apoi se plimba cu un aparat care era conectat la un computer.

?: felicitări, sunteti însărcinată
R: poftim? pe bune? Ce este?
?: este mult prea mic deocamdată și nu va pot spune sexul

Eram asa fericită, ma uitam la Aiden care m-ai avea puțin și leșina acolo de fericire.

R: și, unde este?
?: uitatil aici
A: atât de mic este?
?: da, dar peste 4 luni o să mai crească puțin

Doamna mi-a șters acea crema de pe burta si m-am ridicat de pe pat.

?: recomand sa aveti grija ce mâncați, sa nu depuneti foarte mult efort si sa nu va abțineți când va vine sa vomitati
R: multumesc foarte mult, o sa venim peste 4 luni
?: va astept

Am ieșit din cabinet și ne-am îndreptat spre mașină, se vedea pe fata lui Aiden cât de fericit este, avea un zâmbet pe care nu l-am mai văzut niciodată.

***
Ajunși acasă, m-am schimbat într-o pijama confortabilă:

***Ajunși acasă, m-am schimbat într-o pijama confortabilă:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și am vrut să-mi fac ceva de mâncare dar Aiden m-a oprit.

A: stai linistita, iti fac eu de mâncare
R: nu trebuie puteam și singura
A: iti fac eu

M-am asezat pe canapea și ma uitam la televizor când aud un ciocanit, Aiden era prins cu mâncarea Ada ca am răspuns eu, când deschid usa dau peste Kate.

K: Rosse! felicitări! *ma strânge în brate*
R: ți-a spus Aiden nu?
K: da, sunt tare fericită! o să fiu mătușa

Discutam cu Kate când simt o mână pe soldul meu.

K: fratioare, o să fi tată
A: da, sunt cel mai fericit bărbat
K: ms bucur pentru voi, i-ai spus mamei?
A: nu încă
R: o s-o invitam azi
K: o sa fie foarte fericită pentru voi

***
Vorbire cu mama lui Aiden sa treaca pe la noi săi dăm vestea asa ca m-am schimbat asa:

***Vorbire cu mama lui Aiden sa treaca pe la noi săi dăm vestea asa ca m-am schimbat asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mi-am pieptanat puțin patul și am așteptat-o pe mama lui Aiden.
Peste 1 ora își făcuse apariția doamna Black eleganta ca de obicei, Aiden o invitase înăuntru, am salutato appoi ne-am asezat pe canapea.

(  m - mama lui Aiden)

A: mama, avem o veste foarte importantă
M: care este acea
R: sunt însărcinată
M: pe bune? cât ma bucur pentru voi! *m-a luat în brațe și m-a pupat* și ce o să fie?
A: nu conteaza ce o să fie, important este să fie sănătos
R: deabea asteptam să-l ținem în brațe
M: nu-mi vine sa cred, o sa devin bunica

***
Mâncam niște paste pregătite de Aiden cât timp ma gandeam la ceva, dacă ne-am mută numai noi doi într-o casă la curte?
După câteva minute terminasem de mâncat și m-am dus în camera lui Aiden care dormea la bustul gol. M-am furnizate încet până am ajuns în pat lângă el, m-am pus pe perna de lângă el și ma uitam la el. Ahh perna asta era îmbibată în parfumul lui care nu-mi potolea inima, am tresarit când i-am simțit mâna caldă pe spatele meu, ma uitam la el și își deschisese ochii și-mi zambea.

A: se pare că cuiva i-a fost dor de mine
R: da *zambet*

S-a apropiat și m-ai mult de mine până numai era niciun spațiu între noi apoi și-a lipit buzele moi de ale mele.
M-a sărutat până am rămas fără aer apoi ne-am despărțit din sărut.

R: ma gandeam să ne mutam într-o casă la curte, ce spui?
A: este o idee bună și am o casă care a fost a părinților mei dar trebuie renovata
R: as vrea s-o vad si eu
A: pai chiar aveam în plan să ți-o arat zilele astea.

Se ridică din pat cu mine după el, își pune un tricou negru și coborâm jos și iesim din casa, urcam în mașină și plecam spre casa "abandonată".
După aproximativ o oră ajunsese în fața unei case bătrâne cu 2 etaje, multe balcoane care era contruită pe un deal micut înconjurată de ce-a mai mare gradina pe care am văzut-o vreodată și mulți copaci înalți. Iesim din mașină și mergem spre intrarea un casa, înăuntru era praf și pulbere, singurul lucru care era puțin mai "întreg" era o masă alba care era murdară de praful gri care o făcea să pară că zace acolo de 10 ani.
Ma holbez prin jur iar când imi întorc iar privirea către masa acoperită de praf vad pe ea o schiță a casei pentru interior.

R: ce faci cu asta?
A: am niște constructori niște dissigneri interiori foarte buni așa că am facut aceasta schiță că să ne orientat pentru mobilă din altele
R: am înțeles...si cand o să înceapă renovările?
A: chiar de azi
R: de azi?
A: da, ar trebui să-și facă apariția constructorii

***
Peste 1 ora ajunsese acasă și Avram o stare foarte proastă și imi era somn cu toate camera ora 17:45, beau un pahar cu apă și ma duc în camera mea, ma schimb în pijamaua asta:

***Peste 1 ora ajunsese acasă și Avram o stare foarte proastă și imi era somn cu toate camera ora 17:45, beau un pahar cu apă și ma duc în camera mea, ma schimb în pijamaua asta:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

ma pun în pat și afirmă imediat ce pun capul pe pernă.

***
Ma trezesc pe la 19:05, era cam întunecat afara ma ridic leneșă din pat, ma duc în baie, imi dau cu puțină apă pe fata si ies din camera. Mi-era dor de Aiden Ada ca m-am dus în camera lui dar nu era acolo, hmm poate este în birou, intru acolo dar nu-l găsesc, l-am căutat în toată casa dar nu am dat de el. Unde ar putea fi?
Am inceput sa tremur, îl sunam dar nu răspundea, i s-o fi întâmplat ceva rău?




Hey guys!
Probabil nu o să mai postez așa des pt. ca sc 😭😭😭
Dar...MAIBE VOR APĂREA RĂSPUNSURILE LA Q&A!
Sper sa va placa cap.

Byez ❤😍😘

Just Pleasure {18+}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum