12. Ce se intampla?

6.2K 93 22
                                    


Razele calde ale soarelui ma mangaiau pe fata adormită, m-am intors pe partea cealaltă ca să incerc să ma culc la loc dar degeaba, somnul meu se dusese. Ma trezesc cu o mână strânsă peste sânii mei, se pare că Aiden are imagini pentru verse cu mine până și-n vise.
Îi dau ușor mâna la o parte și ma duc în baie să pregătesc cada pentru baie cu spumă. Umplisem cada cu apă și puneam spumă în apă, eram atât de centrată pe ce faceam până când simțeam cum cineva se holbeaza la fundul meu, când ma intorc îl văd pe Aiden un tocul ușii, avea părul ciufulit cea ce îl făcea și m-ai sexy si puteam săi vad bărbăția sculata.

A: neața iubito *voce ragusita*
R: neața, m-am gandit sa incepem dimineata cum trebuie.
A: te-ai gandit bine *zâmbet pwrvers*

Se apropie de mine, imi i-a fata în mâini și ma saruta pasional. M-a luat stil mireasa si a intrat cu mine in cadă, m-am relaxat pe pieptul lui tare și am închis ochii. A fost de ajuns să ma vadă cu ochii închiși ca într-o secundă și-a furisat 2 degete in feminitatea mea, prima dată ma speriasem pentru ca m-a luat pe nepregătite și pentru ustură combinația cu apă care avea spumă. Nu m-am putut abtine și l-am strâns foarte tare de mână.

R: ahhh Aiden...ustura...
A: taci c*rvo, stiu ca iti place

Puteam să-i simt ranjetul dracesc chiar dacă nu ma uitam la el, a continuat așa până mi-am dat drumul.

R: s-a stabilit a fost o c-capcana...
A: nu chiar, a fost o demonstrație
R: o demonstrație?
A: da, de acum, dacă te vad lângă un baiat, dacă te i-a în brațe s-au te saruta, te voi pedepsii.
R: și eu dacă te vad lângă o fata

Mi-a luat maxilarul în mână și mi-a atacat buzele cum știa el mai bine, ma Musca dar nu o făcea tare ci cu tandrețe și grija cum nimeni nu o facea.

După 1 oră

Am ieșit din baie si am stabilit să mergem pe plaja să innotam puțin în mare și să ne bronzam asa ca, mi-am prins părul într-o coada de cal, mi-am aplicat un machiaj rezistent la apă, mi-am pus ochelarii de soare pe cap și m-am îmbrăcat în acest costum:

Am ieșit din baie si am stabilit să mergem pe plaja să innotam puțin în mare și să ne bronzam asa ca, mi-am prins părul într-o coada de cal, mi-am aplicat un machiaj rezistent la apă, mi-am pus ochelarii de soare pe cap și m-am îmbrăcat în acest c...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi pregătesc totul în rucsac, de la crema de protecție solara până la prosoape și apă iar în câteva minute eram pe plaja. Ma pregateam să imi pun prosopul pe sezlong dar Aiden m-a oprit.

A: ce faci?
R: vreau sa-mi pun prosopul pe sezlong ca să ma bronzez.
A: cine a zis ca o să stăm pe sezlong?
R: nu înțeleg...
A: o să stăm intr-un pat cu baldachin
R: pe bune?
A: da

M-a luat de mână și ne-am întrebat spre patul cu baldachin, era gigantic și foarte frumos. Am luat crema de protecție solară și m-am asezat într-o poziție provocatoare ca să-l tachinez pe Aiden, mi-am pus puțină crema în mână și m-am uns pe corp apoi m-am pus pe burtă.

R: Aiden, ma dsi tu pe spate?
A: desigur.

Mi-am desfacut sutienul si la dat la o parte, mi-a pus puțină crema pe spate și m-a uns pe tot spatele până a fost sigur că sunt protejată complet.

A: gata
R: multumesc

Mi-a intors capul spre el și să apropiat de urechea mea.

A: dacă nu erau oameni aici, te v*olam până ma săturam *zâmbet pervers*

Puteam să jur ca ma înroșirea puțin, nu voiam să-i dau satisfacție altfel își dădea seama că i-am picat în plasa.
Și-a dat tricoul jos și și-a aplicat și el crema pentru protecție solară pe corpul acela perfect. Puteam sa vad cum toate c*rvele salivează după el și pătrățelele lui, jur ca imi venea să le i-au la bătaie.

A: ok, eu ma duc sa innot puțin și când ma intorc să-ți iei sutienul pe tine.
R: ok...

Și-a aruncat tricoul pe pat iar eu mi-am pus ochelarii pe ochi, evident ca nu mi-am luat sutienul pe mine, mi-era bine asa cum eram. Am închis ochii și am adormit.

Peste ceva timp.

Ma trezesc din cauza unei lovituri primite la fund, când eram gata gata să-l i-au la bătaie pe perversul care indrasnise să se atingă de fundul meu, îl văd pe Aiden pe marginea patului  supărat, cred ca pe mine.

A: parca iti zisesem ceva.
R: a...am uitat să-l pun...m-a luat somnul.
A: te-a luat somnul? Rosse, puneți sutienul acum
R: bine....

Puteam sa vad cum i se scoala așa că mi-am propus să-l "excit" puțin, m-am pus lângă el și am inceput să-mi frec sânii de pieptul lui ud, mi-am dus mâna la bărbăția lui și i-am frecat-o prin materialul subțire.

A: Rosse, chiar vrei sa scoti animalul din mine? *zâmbet pervers*
R: cum adica? *zâmbet satisfacator*
A: mi-e teama că nu o sa ma pot abtine și o sa te f*t aici și chiar acum
R: bine...

M-am dat de pe el și m-am întins pe pat.

R: recunoaște că a fost puțin amuzant
A: da dar nu vreau sa te priveasca alți bărbați, decât eu am voie să te vad in orice ipostaza
R: Aiden dar nu vad care este problema, dacă te uiti în jur vezi numai sâni, de ce nu pot sta și eu așa
A: pentru că nu vreau eu
R: bine...
A: ma duc sa i-au ceva de băut, ce vrei să-ți i-au?
R: un cocktail
A: ok

După ce a plecat, l-am ascultat si mi-am pus sutienul pe mine, nu trece nici-o clipa ca vad cum o tipa vine la mine cu niște pliante în mână.

?: buna ziua, în seara asta va fi un concert ca ora 19:30 pe plajă. *imi înmânează pliantul*
R: oh, multumesc

Tipa pleacă iar eu încep să citesc pliantul, pe el scria că va cânta formația CLC din Korea de Sud. Nu-s fană k-pop dar totuși aș merge să văd cum cântă. Între timp vine și Aiden cu cocktail-ul meu.

A: ce ai primit acolo?
R: asta? a este un pliant, am auzit ca azi la ora 19:30 va avea loc un concert pe plaja.
A: vrei sa mergi?
R: mda...
A: ok

18:45

Stateam în pat și ma plictiseam, Aiden își făcea un dus iar eu ma uitam pe pereți. I-au telefonul sa vad ca este ceasul și vad ca era aproape 19:00, ma dau cu greu jos din pat și încep să ma imbrac, ma durea puțin burta și-mi venea să vomit dar poate o să-mi trecă. Ma imbrac așa:

Imi aplic un machiaj simplu și imi las părul să-mi cadă pe spate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi aplic un machiaj simplu și imi las părul să-mi cadă pe spate. Ieșise și Aiden din dus si s-a îmbrăcat repede iar apoi am plecat spre concert. În cateva minute ajunsese m pe plaja, era foarte aglomerat si foarte multă gălăgie, însfârșit apăruseră si membrele CLC pe scena. Deodată mi se înmoi picioarele ai imi tiuie urechile, apoi leșin.




Hey guys!
De ce credeti ca a leșinat Rosse?
Credeti ca o sa moara cnv?
Spoiler: o sa apara un personaj nou 😏☺
Sper ca va plăcut, BYEZ ❤🙈🔥

Just Pleasure {18+}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum