4. Adevarul despre el

9.4K 127 49
                                    


Ma trezesc dimineata cu o mână încolăcita pe abdomenul meu, m-a uit sub plapuma și vad ca eram goală cu Aiden în pat. Brusc încep să-mi amintesc ce am facut aseara, ma simțeam prost dar ciudat în același timp, am vrut să m-a ridic din pat dar am fost oprită de Aiden.

A: unde mergi păpușa?
R: vreau sa merg la baie
A: buna idee, vin și eu
R: nu tr-
A: ba da, trebuie.

S-a ridicat din pat și a intrat în baie, mi-a făcut semn sa vin după el, nu voiam sa ma ridic din pat pentru ca eram goală așa că am luat cearceaful de pe pat mi l-am înfășurat pe corp.
Când am ajuns la pragul uși, mi-a smuls cearceful de pe mine și m-a luat de mână, sincer m-a speriat cand mi-a dat cearceaful jos de pe mine. A lăsat apă sa curgă în timp ce punea spuma, sa băgat în cadă apoi mi-a făcut semn sa ma așez în poala lui, nu voiam asta dar nu aveam de ales așa că mi-am făcut curaj și m-am asezat în poala lui.

R: Aiden...nu pot sta in fata ta?

S-a apropiat de urechea mea si a început să-mi muște lobul urechi în timp ce își incolacea mâinile pe trupul meu.

A: dar ce te deranjează dacă stai aici?
R: mmm...
A: vezi ca nu este atât de rău

Îi puteam simti zambetul dracesc chiar dacă eram cu spatele la el. A luat un burete și a început să-mi spele spatele, era atât de bine dar nu ma puteam lasa manipulată de el pentru ca dacă vedea ca ma poate domina cum vrea el, cine știe unde se mai ajunge.
După câteva minute (care mi s-au părut o eternitate) iesim din cadă și imi pun un prosop pe corp, dau să ies pe ușa dar alunec pe jos. Incerc să ma ridic dar ma doare glezna, Aiden ma i-a stil mireasa și iese cu mine din baie.

R: c-ce faci?
A: te duc pe pat, ca singura nu poti *zambet*
R: nu e vina mea ca era apă pe jos
A: nu dar e vina ta ca ai alunecat, stai aici

M-a lasat pe pat și a pleacat din camera, dar peste 2 minute se întoarce cu un baraj și un cub de gheață.

A: tineti cubul de gheață unde te-ai lovit ca să nu se umfle și după de bandajez
R: ok
A: ah, dacă nu te loveai la glezna, iti dădeam prosopul ala jos de pe tine și iti puneam cubul pe sani până se topească în timp ce te satisfaceam.

Simțeam cum obrajii imi i-au foc dar nu înțelegeam de ce, am așteptat până mi s-a topit cubul de gheață apoi Aiden ma bandajat cu atenție cât să nu ma doara. Voiam să ma ridic să ma duc în dressing să-mi aleg o tinuta dar Aiden m-a oprit.

A: stai aici, iti aduc eu haine

După ce a ieșit din dressing m-am îmbrăcat în outfit-ul acesta:

A: peste o jumătate de ora o să vină un prieten de-al meu în vizită

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

A: peste o jumătate de ora o să vină un prieten de-al meu în vizită.
R: de ce?
A: sti, curioși mor repede, o să vezi de ce.

M-a luat în cârca și a coborât până în sufragerie unde m-a lăsat pe canapea și s-a pus lângă mine.

A: ție ți-e frică de mine?

Stai ce? Tocmai am auzit bine? M-a întrebat dacă mi-e frică de el? Nu stiu ce răspuns săi dau, pe de-o parte a început să-mi placă de el dar pe de cealaltă parte mi-e puțin frică de el. Trebuia să găsesc un răspuns cât de cât bun astfel încât să nu înțeleagă greșit. Mai bine îi spun ce simt.

R: Aiden, pe de-o parte a început să-mi placă de tine dar, pe de cealaltă parte mi-e frică de tine în sensul că mă pui uneori să fac lucruri pe care eu nu vreau sa le fac.
A: fac asta pentru ca nu suport ca nimeni să profite de bunătatea mea, în special o fată.

***
A trecut repede o jumătate de ora, eu stateam rezemată de o perna și citeam o carte ca să-mi mai ocup timpul până când aud un ciocnit la ușa.

R: Aiden, ușa!

A alergat pe scări în timp ce-și lua un tricou negru pe el, eu îmi pun cartea pe masa și îl astept pe prietenul lui. Mă simțeam prost ca nu mă pot ridica din cauza gleznei ca să-l salut, cred ca o să creadă că sunt o nesimțită.

?: hei frate! de când nu te-am mai văzut
A: mă bucur sa te văd, ai venit cu gagica?
?: normal, o i-au cu mine tot timpul

Stai așa, a zis cumva gagica? Adică el are o iubita? După ce intră acel băiat în casa, după el intra și o fată cu părul ciocolatiu care părea destul de ok.

A: haideti sa ne așezăm pe canapea.

Aiden s-a așezat lângă mine iar, prietenul lui si fata s-au așezat în fața noastră.

R: buna! Eu sunt Rosse Kim, încântată!
L: buna! Eu sunt Agnes Sparks, asemenea
C: eu sunt Cameron Dallas, încântat.

Sincer, Cameron este dragut fața de cum imi imaginam eu ca va fi, iar fata este ok.

***
Peste câteva ore au plecat cei doi iar eu mi-am dat drumul la filme pe Netflix și Aiden s-a dus să-și facă un duș. Pe la jumătatea filmului aud un ciocănit la usa, Aiden era la baie, Taylor avea liber ziua asta așa că trebuia să ma ridic de pe canapea să deschid ușa.
Ma duc spre ușa și când o deschid, dau peste o fața între 19-20 de ani cu părul negru și pot să jur ca semăna puțin cu Aiden.

R: cu ce te pot ajuta?
K: hei! eu sunt Kate Black, sunt sora lui Aiden, este acasă?
R: am, da, intra.

Fata a intrat în casa, și-a lăsat haina în cuier și s-a decaltat.

K: ce ai patit la picior?
R: a...nimic important...si, de ce vrei să-l vezi pe Aiden?
K: as vrea să cad ce mai face, nu l-am mai văzut de când aveam 17 ani...in fine...pe tine cum te cheamă?
R: Rosse Kim
K: ma bucur sa o cunosc pe iubita fratelui meu
R: o nu...eu nu su-
K: sti...fratele meu a avut o iubita care pretindea că-l iubeste dar, îl iubea doar pentru ca era un băiat de bani gata și Aiden a iubit-o cu adevărat dar ea nu simțea la fel...in fine, ma bucur că va iubiti reciproc la fel de mult.

Deci, de-asta Aiden este atât de posesiv cu mine...niciodata nu am simțit cum e să fi părăsită de iubitul tău și nici nu aș vrea.

A: Kate?
K: buna fratioare, ma bucur să te revad.
A: ce cauti aici?
K: nu am voie să-mi văd fratiorul?
A: ba da, dar nu ai mai trecut pe aici de mult.
K: stiu...am avut multe pe cap dar, mi-am făcut timp și am venit să te vizitez.

Kate s-a ridicat și la luat în brațe pe Aiden, nu stiu de ce dar m-am simțit ciudat cand i-am văzut luadu-se în brațe, ca și cum aș fi fost înșelată...dar e normal să-l i-a în brațe, până la urmă e sora lui.

K: bine...eu trebuie să plec, ma bucur ca te-am cunoscut Rosse si mi-a părut bine să te revad fratioare.
A: si mie surioara, pa!
K: pa!

Kate a plecat iar Aiden s-a așezat lângă mine pe canapea.

A: as vrea să-ți arat ceva
R: ce?
A: vino cu mine si ai să vezi.
R: ok




Hey guys!
Capitol nou!
Va place? M-am gandit săi schimb numele lui Lisa în Rosse iar Agnes să fie Lisa, sper ca nu va deranjează. Am să schimb numele în toate capitolele scrise până acum.

Ok, I ❤ u

BYEZ 😍😘❤

Just Pleasure {18+}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum