14. Adio Aiden

4.7K 89 34
                                    


Razele soarelui imi mangaiau fata adormită, ma foiam de colo-colo dar degeaba, decid să ma dau jos din pat dar, realizez ca nu sunt în camera ci sunt în pat cu Aiden? of, mi-e foame, am decis să cobor jos în bucătărie chiar dacă eram intr-un sutien și chiloti negrii din dantela. În câteva minute am facut clatite cu nutella și 2 cafele dulci cu lapte, le pun pe o tava și urc înapoi în camera lui Aiden.
Las tava pe noptiera și îi fac vânt ca mirosul să se ducă către el, imediat și-a deschis ochii și m-a sărutat pe buze.

A: neața
R: neața, cum ai dormit?
A: destul de bine dar, ma doare capul
R: e normal, ieri te-am găsit beat mort în camera.
A: nu-mi amintesc tot din ce s-a întâmplat aseara dar imi place când stai numai în lenjerie. *zâmbet pervers*

Ma rusinasem putin, am luat cana de cu cafea si am băut câte puțin din ea până am terminat-o.

A: azi trebuie să ma duc urgent la firma, s-ar putea să ma intorc în seara asta sau maine seară.
R: dar nu vreau sa stau fără tine, o să ma plictisesc.
A: pai...as avea o idee *zâmbet pervers*
R: care ar fi aceea?
A: o să-ți dau cheile de la camera roșie, intri și în sertarul de lângă pat sunt ”jucariile” mele preferate, iei de acolo una și te satisfaci singura în timp ce te gândești la mine.

Nu știam ce să spun, rămăsesem cu gura cascata.

R: ok dar, înainte o să merg puțin în mall, vreau sa ma văd cu Anna.
A: ok, am încredere în tine

M-am aplecat și l-am sărutat până am rămas fără aer.

***
Aiden plecase iar eu ramasesem singura în casa, ma îmbrăcasem așa:

***Aiden plecase iar eu ramasesem singura în casa, ma îmbrăcasem așa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și am ieșit din casa. În câteva minute ajunsesem la mall, o sunasem pe Anna dar n-a răspuns așa că am mers singura, ma plimbam prin mall când văd un băiat cunoscut mie. Când ma uit mai bine la el imi dau seama că este Noah, prietenul meu din liceu, ma duc la el și îi pun mâinile la ochi.

N: Rosse?
R: Noah?
N: nu-mi vine sa cred, nu te-am mai văzut de nu stiu când, ce faci bby.

Stiu, stiu la ce va ganditi de de imi spune bby? pai, acesta este alintul nostru suntem doar prieteni oricum, el are o iubita și o iubește foarte mult și îi este loial ei.

R: și, cum m-ai esti?
N: bine, bine, tu? familia ta?
R: sunt bine, mama, tată și ei sunt bine. Mamă am atât de multe întrebări.
N: eu zic sa mergem la Starbucks sa povestim mai multe ce zici?
R: este o idee buna

***
După 2 ore eu și Noah ne-am despărțit și am plecat spre casa, când ajung îl văd pe Aiden așezat pe marginea canapelei, suparat.

R: hey, s-a întâmplat ceva?
A: da, s-a întâmplat ca tu ma inseli.
R: ce?
A: ce ai auzit, am trimis un detectiv după tine ca să fiu sigur că nu patesti ceva rău și mi-a spus că ai stat toata  ziua cu un băiat și ati mancat împreună.
R: te referi la Noah? el este prietenul meu din liceu, doar nu esti gelos pe el nu?
A: n-am de ce s-a fiu hm? atunci de ce iti spunea bby?
R: ăsta este doar un alint între noi, nimic m-ai mult

Ma luat brusc de mână și m-a "târât" pe scări.

A: imi pare rau Rosse.
R: de ce?
A: pentru ca azi o să fi martora la personalitatiile mele întunecate.
R: sta-

M-a dus în camera roșie, și mi-a făcut semn să ma dezbrac, nu intelegeam de ce este supărat, nu m-am sărutat cu el sau ceva de genul.

R: Aiden asculta, nu am facut nimic cu el, decât am mâncat împreună atât, credema.
A: Rosse, ori te dezbraci tu ori eu cea ce nu cred ca ai vrea.

Îngheța sângele în mine, nu știam ce sa fac, până la urmă m-am dezbrăcat pentru ca știam ca la cât de nervos e poate să-mi rupă hainele de pe mine.

A: întindete pe burta pe masa

M-am întins pe masa rece ca gheața, mi-a incremenit privirea când am vazut ca i-a un bici din sertar și se îndreaptă cu el spre mine.

A: o să te lovesc de 10 ori peste fund iar tu o să numeri.

Am tresarit când biciul a făcut contact cu pielea mea sensibilă, ma durea.

A: nu te aud Rosse
R: unu

A doua lovitura a fost mai dura, simțeam cum se sfâșie carnea de pe mine.

R: d-doi

Ma abtineam să nu plang, durea al dracu de rau, lacrimile curgeau siroaie din ochii mei.

R: t-t-trei

La a treia lovitura m-am ridicat de pe masa, nu m-ai suportam, fundul meu era roșu aproape sângera.

R: TE URASC! de ce trebuie să-mi faci asta?! NU AM FACUT NIMIC INDECENT CU NOAH.
A: iti fac asta ca să intelegi
R: ce să inteleg Aiden? ca ma urăști?
A: nu, să intelegi ca eu am mai multe personalități întunecate.
R: dacă așa esti tu cu adevărat atunci, eu plec.

Am ieșit pe ușa și m-am dus să-mi strâng lucrurile, m-am îmbrăcat rapid și mi-am luat valiza. Am coborât jos în cea m-ai mare grabă și voiam să ies din casa.

A: Rosse
R: adio Aiden

Am ieșit din acel ”iad” și mi-am văzut de viața mea.







Hey guys!
Imi pare rau să vă spun dar acesta este sfârșitul 😭😰😢
.....



PRANK!
O SĂ URMEZE CAP. 2
V-am speriat? 😂
Ce credeati ca nu mai scriu la carte?
NEVEREVER
Va iubesc

     Byez❤😘😍

Just Pleasure {18+}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum