15. Am nevoie de tine

4.1K 71 11
                                    


Au trecut 5 luni de când m-am despărțit de Aiden, 5 luni în care n-am m-ai vorbit cu el s-au văzut vreodată, sincer imi lipseau atingerile lui calde, fine...ROSSE! la ce te gândești?! trebuie să-l uiti pentru binele tau.
În fine...de atunci mi-am găsit de lucru la un birou de jurnalism, mi-am făcut un prieten fotograf dar nu, nu am pe nimeni ca iubit.
Însfârșit terminasem de citit regulamentul de ordine interioară pe care mi-l dăduse șeful dar eram plictisită, până când mă sună prietenul meu fotograf Matt.

R: da Matt
M: Rosse trebuie să vii urgent la expoziția mea!
R: ce? ce expoziție?
M: iti las adresa prin mail, vino imediat!
R: ok

Mi-am luat geanta și am ieșit din birou, am chemat un taxi și m-am dus spre expoziție.
Peste câteva minute ajung în fața unei clădiri care era împânzită de lumini foarte frumoase, intru înăuntru dar nici n-am călcat bine în cladire ca mă întâmpină Matt.

M: Rosse, ce bine ca ai venit, am o surpriză pentru tine

M-a luat de mână și m-a dus înăuntru, erau expuse tablouri foarte frumoase si abstracte cu peisaje și persoane foarte bine fotografiate, când inaintez, văd nu stiu câte tablouri cu mine, stai ce? de ce sunt peste tot?

R: M-Matt, de ce apar peste tot?
M: Rosse, tablourile cu tine mi-au adus cel mai mare succes
R: dar...

Imediat își face apariția și o doamnă care îi arată lui Matt o foaie.

?: cineva a luat toate tablourile expuse
M: ce? pe bune?! Nu-mi vine sa cred
R: cine le-a luat?
M: nu stiu dar o sa aflam, eu trebuie să plec
R: Matt ast-

A plecat în mare grabă și ma lăsat singura, ma holbam la toate tablourile până când simt 2 mâini pe coapsele mele, când ma intorc să văd cine este perversul care-și permite să pună mâna pe mine dau de Aiden.

R: ce cauti aici
A: am venit să vorbim
R: tu ai luat toate tablourile?
A: nu puteam să las pe altcineva să te admire
R: de unde știai ca voi fi aici?
A: am relațiile mele. Rosse trebuie să clarificam niște lucruri.
R: eu cred ca nu-i nimic de clarificat
A: ba da, i-a cina cu mine
R: nu merg la tine acasa
A: la un restaurant
R: ok...i-au cina cu tine dar doar pentru ca mi-e foame.

Am luat-o înainte, am ieșit din clădire și am urcat în mașină, tot drumul Aiden a tăcut, se vedea pe el ca nu-i în apele lui, era încordat.
Nici nu mi-am dat seama când am ajuns în fața unui restaurant, am coborât din mașină iar Aiden m-a luat de mână, ah mâna aceasta caldă imi aminteste de cum se plimba pe corpul meu, ne-am așezat la o masă și am comandat de mâncare.

R: spune
A: Rosse, nu pot trăi fără tine, nu mai sunt același om de când ai plecat, poate nu o să ma crezi dar te iubesc foarte mult. Esti prima femeie cu care am facut s*x în patul meu, prima cu care am plecat într-o vacanta, prima pentru care mi-aș da viața ca să stiu ca ție bine.
R: da dar durerea pe care mi-ai provocat-o atunci ți-a plăcut, zambeai
A: nu stiu ce-a fost cu mine atunci, te rog întoarce-te.
R: ma intorc cu niște condiți
A: care sunt acelea?
R: fără pedepse, fără suferință și fără secrete
A: pot accepta asta

***
După cina, Aiden m-a dus cu mașina până la mine acasa.

R: mersi ca m-ai adus *zâmbet*
A: mâine vi la mine?
R: mmm, maine am puțină treaba la biroul de jurnalism dar după pot venii
A: bine, o să-l trimit pe Taylor să te i-a

Mi-a luat maxilarul în mână lui și ma sărutat lung până am rămas fără aer.

R: noapte buna
A: noapte buna iubito

Am intrat în casa și m-am schimbat în pijamaua aceasta:

Am intrat în casa și m-am schimbat în pijamaua aceasta:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Apoi m-am pus în pat cu telefonul lângă mine.

R: mi-e dor de tine
A: și mie păpușa
R: as vrea să fii lângă mine
A: maine o să ma simti mai bine 😏
R: de-abia astept





Hey guys!
Scz ca e atât de scurt cap. doar ca n-am m-ai avut inspirație și n-a...
În fine, VA UREZ UN 2020 MINUNAT ȘI CU VISE ÎMPLINITE!!!

LMAAAA 🥳🎆🎊

     Va iubesc ❤😍😘

Just Pleasure {18+}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum