8.kapitola

114 9 0
                                    

„Už je to tady," řekl a plnil obě sklenky dřív, než mu starší mohl říct, že už pít nebude.

Starší se natočil v houpačce tak, aby k mladšímu nemusel otáčet hlavu. „Je ti trapné mluvit o svém milostném životě?" zeptal se účastně.

Zasmál se. „Víš, ono skoro není o čem mluvit. Já žiju stylem, kterej milostnej život zrovna dvakrát nepodněcuje."

Pohladil mladšího po ruce. „To je přesně ono. Já nedávno zjistil, že trvalý vztah se buduje vážně těžko. Neměl jsem tušení, jak je to složité."

Mladší se díval upřeně do vody. „Nejsem si jistej, jestli bych poznal, který vztah vydrží a je opravdový, protože zatím jsem na nic takovýho nenarazil."

Přikývl. „Ty se máš! Já totiž myslel, že jsem našel přesně to, co jsem hledal." Povzdechl si. „Pak jsem zjistil, že to byla jen moje iluze."

„Povídej," řekl mladší vemlouvavým hlasem, plným zájmu.

Zamyšleně se na mladšího podíval. Věděl, že mu chce pravdivě povědět, co se stalo. Byl si jistý, že ho pochopí. „Tak dobře. Asi před rokem do naší firmy nastoupila Song Seon Min a měla všechno, co jsem u ženy hledal. Chci říct, že mi připadala zajímavá, zábavná, inteligentní. Měla všechny vlastnosti, o kterých jsem věděl, že by mě mohly udělat šťastným."

„Tak si jí to dal najevo -"

„Ne, jistěže ne. Nedal jsem najevo nic. Čekal jsem, abych ji víc poznal. Pracovali jsme spolu na pár záležitostech a potom jsem ji jednou pozval na večeři. Tím to vlastně začalo."

Mladší se zamračil. „To? Nemůžeš to trochu upřesnit? Co znamená to ‚to'? Milostnej poměr?"

„Ne, poměr ne, ty oslíku. Copak mě neznáš?"

Mladší se k němu sehnul a Jin si všiml jeho paže opřené za svou hlavou. „Měl bych?" zašeptal mladší a políbil ho na ušní lalůček.

Zachvěl se. „Já prostě nedokážu ztratit hlavu a milovat se s někým jen proto, že je přitažlivý. To by muselo být mnohem vážnější -"

„Po zasnoubení?"

„To by už bylo přijatelnější," řekl pomalu. „Kromě toho, v našem případě... myslím mě a Seonmin... no... mi to moc nesedělo."

Mladšího úsměv se blýskl tmou. „Chceš říct, že ses se Seonmin nikdy nevyspal?"

„Přesně tak," přikývl otevřeně. „Prostě to nebyla věc, která by nás nějak zvlášť trápila. Nikdy jsem na ní nenaléhal a ona sama taky nikdy neprojevila nějaký zájem. A mně vyhovovala ta úroveň intimity, kterou jsme spolu měli."

„Vyhovovala?"

„Ano. Proč se ptáš?"

„Zasnoubení bývá většinou vzrušující nebo vášnivé období života, ale vyhovující?"

„Možná, že právě v tom byla ta chyba," řekl posmutněle. „Možná kdybychom - "

„Ne, ne! Máš naprostou pravdu! Sex nic nezmění a může tě oslepit, že nepoznáš partnera i z jiné stránky. A to procitnutí potom může bejt hořký..."

„Já jsem si to taky říkal. Myslel jsem si, že potřebujeme čas, abychom se víc poznali. Oba jsme byli tak zaměstnaní svou kariérou... Připadalo nám, že až se vezmeme, bude víc času." Vzdychl a opřel si hlavu o Joonovo rameno. Stále víc se mu líbil pocit, který vedle mladšího měl, když se stočil do klubíčka. Během jejich povídání jej mladší vzal za ruku a hladil ho. Celý se chvěl.

Tajné posláníKde žijí příběhy. Začni objevovat