4

584 11 0
                                    

*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

Jeon o muhteşem geceden sonra hiç bara gelmemişti.İki haftadır ortalıklarda yoktu ve ben nedense her gün o gelecek diye hazırlanıyordum.Evden çıkıp bara gidecekken yolda Seungri denen pislik ile karşılaşmıştım.Tanrım bu adamdan tiksiniyordum.

seungri: Yine bara mı?

-Yine derken o benim işim.

seungri: Sikiş sokuş desene.

-Geç kalıyorum.

seungri: Bu evdeki herkes neredeyse seninle sevişti ama ben?

- Ama ben dışında diğer tüm kızlar ile yattın hatta kayıt ettin bunları.

Biraz daha bana yaklaşıp gözleriyle beni süzmeye devam etmişti.Tanrım kusacağım!

seungri: Bir gün seni sikmem için bana yalvaracaksın.

-Siktir git!

Arkama bakmadan koşa koşa bara gitmiştim.Bu Seungri denen heriften belli etmesem de korkuyordum.

***

Jiyong: Nerede kaldın?

-Yolda Seungri önümü kesti de.

jiyong: Neden?

-Benimle sevişmek istiyormuş da.Jiyong hala anlayamıyorum neden onu yanımızda tutuyoruz?Onu ben de dahil hiçbir kız istemiyor.Tanrım geçen gün Jenniye zorla sakso çektirtti!

jiyong: Bende ona bakmaktan memnun değilim Chaeyoung ama buna mecburuz.Şimdi bu konuyu kapat ve işe koyul. 

Gözlerimi devirip abazaların yanına gittim.

***

Jiyong bu aralar işlerden memnun olmadığı için 5 kişi ile yatmıştım ve kasıklarımı hissedemiyordum.Topallayarak odadan çıkmıştım.Arka tarafa geçecekken çıkışın önünde Jeon ile göz göze gelmiştim.Beni görünce koşarak çıkmıştı bardan.Bende arkasından koşmaya başlamıştım.Lanet olsun ki yağmur yağıyordu.Ayağımda ayakkabılarım yoktu üzerimde ise neredeyse olmayan siyah elbisem ile sadece koşuyordum.Sırf Jeon ile konuşabilmek için.

-Jeon ne olur dur!Canım acıyor ne olursun dur.

Arkasına bile dönmeden koşuyordu.Daha fazla dayanamamıştım.Kasıklarımda olan acıda daha fazla koşmama izin vermemişti.Yolun ortasında düşmüştüm.Jeon ortadan kaybolmuştu.Tanrım ben ne yapıyordum?



Save Me / JeonggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin