21

310 10 2
                                    

YAZARIN ANLATIMI

Jungkook Yoongi ile şuan barda oturuyordu ama delirecekti. Seungri..Şuan ona türlü türlü işkenceler ediyor olması gerekiyordu ama o burada barda bekliyordu. Chaeyoung...Onu düşünmeden bir saniyesi bile geçmiyordu. 

Chaeyoung o korktuğu için o istediği için şuan buradaydı.Ondan hoşlanıyordu.Onu seviyordu.Bunlar onu daha çok delirtiyordu.Aklını toplaması gerekiyordu.

yoongi: Artık harekete geçmeliyiz. Seunghyun da geldi arka tarafa geçtiler.

Çaktırmadan ayağa kalkıp Jiyongların toplandığı odanın kapısının önünde bekliyorlardı.Kaçırdıkları bir şey olmasın diye Yoongi ses kayıt ediciyi de açmıştı.

jiyong: Onun bedenine dokunmadan bir gece geçirdim yanıyorum.

seunghyun: Hem Seungri hem de Chaeyoung ne oluyor?

daesung: Seungri şerefsizini siktir edin ama Chaeyoung  onu bulmalıyız.

taeyang: En çok da Jiyong için bulmalıyız herhalde ha?(göz kırpar)

jiyong: Chaeyoung'u istiyorum onun dışında hiçbir şey umurumda değil.O kız bana ait ilkiyim ben onun.

Jungkook istemsizce ellerini yumruk yapmıştı.Sinirden terlemeye başlamıştı.Nefes alamıyormuş gibi hissetmişti.Odaya dalıp hepsini öldürmek istedi.Yoongi aklından geçenleri okumuş gibi onu durdurdu.

yoongi: Jungkook sakin ol dostum yanlış hiçbir şey yapma.

daesung: Planımız nedir?

seunghyun: Güvenlik kameralarındaki görüntüleri aldım.İşe onları incelemekle başlarız.

taeyang: Sonra?

jiyong: Sonrası falan yok nerede olursa olsun Chaeyoungumu alacağım.

seunghyun: Almak zorundayız herkes onu istiyor bir günde bile bu kadar para kayıp ettik.

daesung: Seungri onu aramayacak mıyız?

taehyang: Başımıza bela o herif zaten kim ne yaparsa yapsın öldürmüşlerdir onu.

jiyong: Seungriyi sikim şuan aklımda olan tek şey Chaeyoung onu özledim yüzünü özledim bedenini özledim.Yanıyorum penisimi görmüyor musunuz ondan bahsederken bile şişiyor.

seunghyun: Şu bizi sikmeye kalkmadan Jennie'yi gönderin ilgilensin (güler)

Jungkook kitlenmişti hareket bile edemiyordu.Neyse ki Yoongi yakalanmadan Jungkook ile birlikte bardan çıkmıştı.



Save Me / JeonggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin