12

424 8 0
                                    

Gözlerimi açtığımda başka bir evde başka bir odadaydım.Üzerimde ilk defa düzgün kıyafetler vardı.Eşofman ve tişört.Başım çatlıyordu.Hiçbir şey hatırlamıyordum.Sonra odanın kapısı açıldı elinde tepsiyle Jeon yanıma gelmişti.

-Jeon..sen?

jeon: İyi misin?

-Bilmiyorum başım çatlıyor.En son hatırladığım şey Seungri denen pislik beni sıkıştırmıştı.

jeon: Seni kurtardım Chaeyoung.

-Teşekkür ederim.

jeon: Teşekkür etme Chaeyoung.Bana anlat.

-Neyi?

jeon: Her şeyi.Üzerine doğru düzgün kıyafetler giydirirken vücudunun neredeyse her yerinde morluk ve kızarıklar var.Kasıkların zaten ölmüş.Söyle bana size ne yapıyorlar?

-Seninle en kavga ettiğimiz son gün oldu.Jiyong beni çağırdı neredeyse 80 yaşındaki bir godaman bedenim için trilyonlar teklif etmişti.İstemedim.Birkaç kez istemediğimi dile getirince ceza verdiler işte.80 yaşındaki godomanla yattığım yetmezmiş gibi gece dördü ile birlikte şiddet de uygulayarak beni siktiler.Sabah uyandığımda lütfen ölmüş olayım dedim ama olmadı.Ölmemiştim hala yaşıyordum.Tekrar hazırlanmıştım.Bara gidecektim ya.Sonra odaya Seungri daldı.Beni taciz etmeye başladı.Bir gün böyle bir şey yaşayacağımı biliyordum ama ben..ben çok korktum Jeon.Seungri çok kötü biri.

jeon: Biliyorum.

-Nereden biliyorsun?

jeon: Sen Lidyayı tanıyor musun?

-Lidya..Evet tanıyorum.Ben o zamanlar 18 yaşındaydım bakireliğimi Jiyong almıştı ama Lidya henüz 13 yaşındaydı.Evde Jiyonglar yokken Seungri zorla Lidyayı odasına almıştı.Onun küçücük bedeni o acıyı kaldırmamıştı ve ölmüştü.

jeon: Daha fazla anlatma!

-Sen iyi misin Jeon?

jeon: Benim ismim Jeon değil.Jungkook.Ben Lidya'nın abisiyim!

-Ne!


Save Me / JeonggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin