9

465 9 0
                                    


Üzerimde olan şeye inanamıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimde olan şeye inanamıyordum.Resmen artık böyle gezinecektim.Barın odasında kendime bakıyordum yine odaya Jiyong dalmıştı.

jiyong: Yine mükemmelsin

Deyip bedenimi kendi bedinine yapıştırmıştı.Parmaklarını kilodumun içine sokup vajinamı okşuyordu.

-Ihm..dur Jiyong yapma.

jiyong: Çok güzelsin sana dayanamıyorum.Daha fazla beklemeden içeri git.

Oflayarak odadan çıkıp barın merkezine gitmiştim.Benim durumum yine iyiydi diğer kızların üzerinde hiçbir şey yoktu!Diğer kızların yanına gidip bende içkiler dağıtmaya başlamıştım.Bir masaya gitmemle bir  adam beni kucağına oturmuştu.Memelerimi sıkıyordu.Benden ona kucak dansı yapmamı istiyordu.İsteğini gerçekleştirirken gözüm bir masaya kaymıştı.Jeon oradaydı ama yanında iki kişi saha vardı.Onları da sanırım tanrı boş gününde yaratmıştı.Adam ile olan işimi bitirdikten sonra masalarına gittim.

-Sana buraya gelme demedim mi?Geldiğin yetmezmiş gibi birde arkadaşlarını getirmişsin.

jeon: Niye böylesin?

Kaşları çatıktı.

-Yeni konsept.Hem benim soruma cevap ver bu ne!

jeon: Şu gördüğün Jimin buda V.

-İsimlerini sormadım neden geldin dedim hem V diye isim mi olur?

v: Oluyormuş demek ki fıstık.

jimin: Çok güzel kucak dansı yapıyorsun bize de yapmak ister misin güzelim?

jeon: İstemez!

Hah ona neydi?

-Seve seve yaparım bay Jimin ve Bay V.

Jeon çatık kaşları ile bizi izliyordu. Jimin ve V'nin ortasına oturmuştum.İkisinin de elleri bedenimde dolanıyordu.Ben de bir elim ile minik jimin ile bir elimle de minik v ile oynuyordum.

Jeon masaya sertçe vurup ayağa kalkıp  gitmişti.Lisaya gidiyordu.Lisa'nın çıplak olan göğüslerine gözümün önünde yapışmıştı.Neden olduğunu bilmiyordum ama gözlerim dolmuştu.Buna daha fazla dayanamayacağım için ikisinden birini yatak odasına götürecektim.

-Kim yatakta devam etmek ister?

jimin: Bu zevki sana bırakıyorum V.

v: Hay hay bebeğim.

V'nin elinden tutarak onu odaya götürmüştüm.Kapıyı kapatırken bir kez daha Jeon'un çatık bakışlarıyla göz göze gelmiştim.

Save Me / JeonggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin