5

532 7 0
                                    


Aslında yaşadığım hayat çok zordu.Doğduğum ilk andan itibaren bir sürü zorluk yaşamıştım.Annem olacak sürtük kadın yanlışlıkla bana hamile kalmıştı.Daha babamın bile kim olduğunu bilmiyordu.15 yaşına kadar sürekli yetimhane,sokak,ev üçlüsünde döngü halinde yaşadım.15 yaşına gelince Beni Jiyonglar buldu.Daha doğrusu Seungri beni kandırarak buraya getirmişti.Benim gibi birkaç kız daha vardı.İlk zamanlar kendime yedirememiştim ama sonra başımı sokabileceğim bir evim bir de kazandığım para olunca 6 yıldır buradaydım.6 yıldır fahişeydim.6 yıldır bir sürtüktüm.6 yıldır her gün tanımadığım insanların yanında yatıp kalkıyordum.6 yıldır bedenim ile para kazanıyordum.6 yıldır yüzüm ile para kazanıyordum.Herkes benimle sevişmek için beni sikmek için para yatırıyordu.6 yıldır bir mal gibi para ile satılıyordum.Yaşadığım şeyler hiç kolay değildi ama kaçamıyordum.İzin verilmiyordu.Bir sürü kız arkadaşım vardı benimle aynı kaderi yaşayan.Bazıları daha fazla dayanamayıp intihar etmişti.Bazıları yatakta ölmüştü.Linda vardı.Onu da Seungri kandırıp buraya getirmişti daha 13 yaşında.Bir ayda bana çok yakın arkadaş olmuştu Linda. O zamanlar ben de 18 yaşındaydım.O bana kardeş olmuştu ben ona abla.Ama bir gün Seungri 13 yaşındaki küçücük Lindayı zorla yatağına almıştı.Linda bu acıya dayanamayıp Seungri denen pisliğin yatağında ölmüştü.O günden beri içimde bir eksiklik vardı.Gerçi Linda olayı ilk olay değildi ama ilk defa bu kadar küçük bir kız çocuğuna bu yapılmıştı.Benim elimden gelen tek şey ise buna göz yummak olmuştu.Yaşamak istediğim hayat bu değildi.Ben sadece mutlu olmak istiyordum.Huzurlu olmak.Normal bir hayat geçirmek istiyordum.Ama olmuyordu-olmamıştı. 

Save Me / JeonggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin