Jungkook bugün gitmemesi gerek o bara yine gitmişti.İyi ki de gitmişti.Chaeyoung gözünün önünde bayılmıştı.Onu kollarının arasına alıp koşarak bardan çıkmış hastaneye götürmüştü.Serum yiyordu.Doktor birazdan uyanacağını söylemişti.Chaeyoung'un baş ucunda oturmuş güzel yüzünü inceliyordu.Ona kendisini Jeon diye tanıtmıştı.Şuan burada da olmaması gerekiyordu çünkü Jungkook'un tek amacı intikamdı.Yıllar önce 13 yaşındaki kız kardeşleri bunlar yüzünden kaçırılmış tecavüze uğrayarak ölmüştü.Ve adalet..Onların yanında olmamıştı.Kokusuna doyamadığı kardeşinin ölüsü sızlıyordu.Yıllarca bu intikamı planlamıştı.O adamları bitirecekti.Seungri denen şerefsizi yaşarken öldürecekti.Planları öğrenmek için uzun bir zamandır bara gidiyordu.Chaeyoung'u ona göndereceklerini biliyordu.Chaeyoung ile olan işini hallettikten sonra uzun bir süre gitmeyecekti oraya.Sonra yanına arkadaşlarını alıp öyle tekrar işe dalacaktı ama olmamıştı.Nedense Chaeyoung'u görmek istiyordu.Ama bugün iyi ki de o iğrenç yere gitmişti.Bunları düşünürken Chaeyoung'un gözleri açıldı.
-Ben..neredeyim?
jeon: Hastanedeyiz Chae?
-Jeon?
jeon: Benim kedicik seni hastaneye getirdim.Tanrım hastalıktan geberiyorsun yine de birileri ile yatmaya çalışıyorsun.
-Hastalıktan geberirken abazalarının koynuna yatmanın hoşuma mı gittiğini sanıyorsun?
jeon: Sen yani zor-
-Bunun önemi yok neyse.Neyim varmış gidelim buradan.
jeon: Yorgunluktan,stresten ve vitaminsizlikten az daha ölecektin.İlaç yazdılar onları düzenli bir şekilde kullanacaksın ve en azından bir hafta dinleneceksin.
Chaeyoung küçük bir kahkaha atmıştı.
-Bir hafta dinlenmek ha bu kesin olur.
jeon: Bana anlatmak istediğin bir şey mi var?
-Geçen gün neden kaçtın?
jeon: Kaçmam gerekti.
-Yolun ortasına yığılıp kaldım ama sen..Arkana dönmeden gittin.
jeon: Beni takip et demedim ufaklık.
-Gitmek istiyorum.
jeon: Gördüğün gibi serum daha bitmedi.
-Umurumda değil gitmek istiyorum!
Kolumdaki şeyi hızlıca söküp çıkarmıştım.
jeon: Tanrım sen delirdin mi?
-Sana ne?Buradan gidiyorum beni buraya getirdiğin için teşekkür ederim.Şimdi hoş çakal.Ve merak etme diye söylüyorum ilaçlarımı kullanacağım ama dinlenmek gibi seçim şansım yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save Me / Jeongguk
Romance15 yaşından beri barlarda büyüyen bir mafya ile birlikte çalışan genç Chaeyoung, Busan'ın en zeki gizli mafyası olan Jeongguk.