Jeon denen aptal ama bir o kadarda yakışıklı olan adamın benimle sevişmek istemeyişinden sonra sinirden deliye dönmüştüm.Çünkü ilk defa reddedilmiştim.Jiyong'un yanına gidince bana bir ton sanmış ceza olarak bu gece birde onunla sevişeceğimi söylemişti. Tanrım bir gece bir kaç defa sevişmek çok zordu!Benimle öpüştükten sonra tekrar müşteriler ile ilgilenmemi söylemişti.Anlaşılan bu gece çok uzun olacaktı.
***
Dün gece üç abaza ile sevişmiş artı olarak da cezalı olduğum için Jiyong ile sevişmiştim. Bütün günüm yine uyumakla geçmişti.Bara gitme vaktim yaklaştığında hemen yine orospu kıyafetlerimi giyinip evden çıkacak iken Seungri ile karşılaşmıştım.Bu sapıktan korkuyordum.Sürekli etrafımdaydı ve istemediğim şeyler yapabilirdi.Gözüyle bedenimi yemesine daha fazla katlanamadan evden koşarak çıktım ve hemen yan tarafta olan bara giriş yaptım.Jiyong'un yanında bugün Seunghyun da vardı.Beni görünce ıslık çalmışlar ikisi de sırayla beni öpmüşlerdi.
-Bugün de harikayım değil mi?
seunghyun: Keşke olmasan ama harikasın bebeğim.
jiyong: Kedicik çok yoruluyor ama bize bir sürü para kazandırıyor.Dün üç kişiyle yattı para yağdı.Eee tabi birde hediye olarak benimle yattı.
-Ceza değil miydi o ya?(güler)
jiyong: Değiştirdim ödüldü o.
seunghyun: Bugün erken biterse işin bul beni o zaman Chae özlemişim seni.(göz kırpar)
-Tamam merak etmeyin hepinize yetebilirim. Şimdi bugün kimler var?
jiyong: Şu Jeon mudur nedir yine onun anına git ilk olarak. Onunla yatmayı başarırsan efsane para yağar.
Doğru ya beni reddeden bir Jeon vardı.
-Merak etme o çocuğu halledeceğim.Bugün olmazsa yarın yarın olmazsa ondan sonraki gün ama çocuk benimle yatacak.
jiyong: İşte benim kızım!
***
Yine en havalı halim ile Jeon denen çocuğun yanına gitmiştim. Ama bu sefer biraz hızlıydım.Önündeki masayı hızlıca çekip kucağına oturmuştum.Şaşırmışa benzemiyordu aksine gülümsüyordu.
jeon: Hızlısın ne o benimle çok mu yatmak istiyorsun?
-Seninle eninde sonunda sevişeceğim Jeon.
Diyerek kulağına fısıldadım geri çekilirken de hafifçe kulağını yaladım.Ufaklığını yavaş yavaş altımda hissediyordum.Bu gece bu işi bitirmek için biraz daha ileri davrandım.Elini alıp göğüsümün üzerine koyup sıkmasını salladım,kucağında hafif hafif ileri geri sallanmaya başladım.Başarıyordum tahrik oluyordu!Eteğim zaten kısaydı kucağına çıkınca hep kaybolmuştu.Sol elini de hızlıca çekip kilodumun üzerine koymuştum.Tamam Jeon denen çocuğun etkilendiği doğruydu ama tek etkilenen o değildi.Tanrım ben de ıslanmıştım!
jeon: Islanmışsın ha?
-Öyle oluyor arada.
Dudağına küçük öpücükler konduruyordum.O ise sadece benim yaptırdıklarımı yapıyordu.Kendisi hiç ileri adım atmıyordu.Daha fazla dayanamayıp üzerimdeki gömleğin bağını çözüp göğüslerimi açacakken ellerimi tutmuştu.
jeon: Olmaz seni istemiyorum kedicik.
Tanrım hadi ama!
-Delirmişsin sen be!Niye nazlanıyorsun ki sende içimde sakladığım füzeleri merak ediyorsun!
Bu sefer o kulağıma fısıldamıştı.
jeon: Seni yatağa atıp sabaha kadar sikmek bende istiyorum ama o gün bugün de değil bebeğim.Şimdi şu arka masadaki kızı bana yollayın senin başlattığın şeyi o kızla bitireceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save Me / Jeongguk
Romansa15 yaşından beri barlarda büyüyen bir mafya ile birlikte çalışan genç Chaeyoung, Busan'ın en zeki gizli mafyası olan Jeongguk.