Powróciłam
I zanim zacznę chciałabym podziękować xxinguxx za propozycję do rozdziału i odpowiedz na moje pytanko.Dziękuje.
*********************
_Izuku_
„Mr.Aizawa krzyczy: Zaraz apel!"
-Idziemy koteczku-oznajmiłam nie zdając sobie sprawy że zawstydziłem bakusia
-D-dobze-odpowiedział słodziutkim głosikiem jednocześnie mocno się rumieniąc
„Obydwoje pobiegliśmy na salę na której miał odbyć się apel, oczywiście trzymając się za rączki"
heh
-Uwaga, uwaga ze względu na zaistniały incydent jesteśmy zmuszeni do zrezygnowania z wycieczki-oznajmił pan Aizawa
Staliśmy w tłumie, wszyscy tam byli, bakugo stał koło mnie. Pomyślałem że to idealny moment aby mu to zrobić.
-Kocham cię Bakugo i chcę być z tobą do końca swoich dni-uklęknąłem na jedno kolanko i wyciągnąłem małe pudełeczko-Czy wyjdziesz za mnie?-zadałem pytanie które chciałem zadać od początku naszej znajomości.
Czy tylko dla mnie brzmi lepiej „Will you merry me?" od naszego polskiego „Czy wyjdziesz za mnie?"
Napiszcie w komZaskoczony i spalony jak burak blondasek oznajmił z banankiem na twarzy.
-T-tak! Kocham cię!-W momencie w którym to oznajmił, mocno wpił się w moje usta co odwzajemniłem bez wahania.
Wszyscy zaczęli bić brawo i gratulować.
-Zapraszamy wszystkich czy tylko najbliższych?-szepnąłem mu na uszko.
-Wszystkich, bo why not?-zachichotał cichutko.
Jego uroczy śmieszek tak mi się podoba :3
-Kiedy ślub?-zapytała jakaś randomowa osoba z tłumu
-Już mówię.Do wszystkich z osobna znajdujących się na tej sali wysłyłam e-mail z wszystkimi informacjami na temat ślubu!
Bzz bzzzz
dźwięk otrzymywania powiadomieniaE-mail:
Jeżeli dostałeś ten e-mail jesteś jednym z wielu szczęściarzy zaproszonych na nasz ślub, gratulacje. A więc tak, ślub odbędzie się za 2 miesiące (28.12.19) w sobotę o godz.14:00 w kościele im.All Mighta, po ślubie zapraszamy na huczne wesele.
PS.Nie tłumacz się że nie możesz bo wiem że możesz (znam plan wszystkich 1 klas a mój bakuś wszystkich 2)
Dziękujemy za przybycie!
Katsuś i Dekuś <3-Tak słodko wyglądacie :3-oznajmił tłum robiąc nam zdjęcie
Uciekamy szybkim krokiem z apelu i udajemy się do naszego pokoju w celu pakowania się.
Pakują się w niezręcznej ciszy. W końcu niezręczną ciszę przerywa pytanie Deku
-Bakuś bo wiesz ja tak myślałem...-nie zdążyłem dokończyć bo chłopak mi przerwał
-coś się stało?-pocieszał mnie bakuś
-nie, wręcz przeciwnie...mam pytanko-odpowiadam stanowczym tonem
CZYTASZ
My Gay Adventures PL (18+)
FanfictionNIE CZYTAJCIE TEGO XD TO JEST ZŁO I SPIEPRZONA FABUŁA „My Gay Adventures" to moje pierwsze yaoi które napisałam więc jeżeli zauważysz jakiś błąd nie wstydź się i napisz. Yaoi napisałam o MHA a dokładniej o shipie Bakugo x Izuku Na początku Izuku...