Familiar

64 5 0
                                    


Familiar je ljubimac kog svakog veštica ima , familiar se ne može birati. On prosto dodje do veštice i veštica oseti da je to njen familiar. Familiar može biti bilo koja životinja i služi da pomogne veštici.
Dona je sedela u dnevnoj sobi na crnoj stolici , osećala se kao da sedi na tronu izgradjenom od tudje patnje . Gledala je ka ogledalima , umesto njenog lika u odgledalo je videla šta se dešava u gradu .
U tom trenutku je do nje dopuzao njen familiar, crna zmija .
Uzela je zmiju u ruke i poljubila je
"Falio si mi, ti si mi jedini prijatelj , gledaj njihovu patnju"
Onda joj je sinula druga ideja , ustala je . Približila je zmiju odgledalu i lagano je ubacila.
Potom je zmija izašla iz Klajvovog odgledala .  Iz odgledala muškarca koji je pre 10 godina vodio Donino spaljivanje .
Dona je mogla da vidi kroz oči svog familiara.
Prošla je ponoć tako da je Klajv spavao , zmija mu se popela na lice i u tom trenutku su krenuli košmari.
Klajv je sanjao da spaljuje Donu , ali u trenutku kada počinje da gori pretvara se u stotine , hiljade zmija koje beže i skrivaju se u grad.
Potom samo tama
Izgledalo je kao da je jedna od senki postala Dona .
"Zdravo Klajde"
"Ti , živa si ?" reče Klajd i shvati da ne može da se kreće , izgledalo je kao da ima okove od tame oko svojih ruku .
"Naravno da jesam ti glupa budalo , mislili ste da možete poraziti mene ?"
"Gde smo mi ?" upita Klajd
"Za tebe je ovo košmar , a za mene najlepši san ikada" reče Dona
"Zašto ?"
"Da te pripremim za ovo " reče Dona i dodirnu njegovu ruku. Ruka je počela da se zaledjuje , ali crnim ledom.
Klajd je otvorio oči , zmija ga je ujela u tom trenutku i otišla. Poslednje što je video pre ujeda zmija je bila ruka koja je stvarno bila zaledjena crnim ledom.
Zmija se vratila kroz ogledala Doni u ruke.
"Hvala ti  , znala sam da me nećeš izneveriti "

🎃 Jesenja Mora🎃Where stories live. Discover now