Nales je počeo da se deli na ljude sa Severa i sa Juga.
Ljudi sa Severa su odlučili da pokušaju da omekšaju srce zloj Kraljici Doni ili da joj iščupaju isto.
Dok je jesenji dan donosio hladnoću i tugu. Jedan od Ljudi sa Severa je stao ispred dvorca
"Stražaru molim te zovi Donu"
"Zašto bi Dona pričala sa vama ?" upita stražar i pokaza rukom ka ljudim sa Severa
"Slobodno budite gore sa mnom neću je ubiti , niko od nas to neće. Ako je ubijemo nikada nećemo videti ljude koje volimo sa Juga "
To je donekle ubedilo Stražara , "Smeš da udješ sa tvojim ljudima sa Severa , ali znaj da će gore biti puno straže tako da pazi šta radiš.
Čovek klimnu glavnom , a potom su ušli. On i još 20 njih, on i 20 najlepših ljudi Nalesa. Svako je sa sobom nosio voće ili neki predmet poput ogledala.
"Ko su ovi ljudi ?" upita Dona koja je sedela na Tronu
"Tvoj narod sa Severa" odgovori joj stražar "Doneli su ti poklone"
"Reci im da ih spuste" reče mu Dona
"Nisu samo pokloni" reče joj Mul "Tu su igrači da te animiraju i da probaju makar malo da ti omekšaju srce , makar da izbliza vidimo naše voljene sa Juga"
"Nek krenu " reče Mjuriel
I krenuli su igrali su tako lepo , skoro kao da mogu da hipnotišu plesom , a onda je izašao jedan mladić. Krenuo je da pleše i da se približava Doni. Imao je crnu kosu , oštre crte lica i sportsku građu.
Približio joj se dovoljno blizu da bi izvadi nož brzim pokretom ruke , a onda je oštricu uperio u Donin vrat. Dona ga je pokretom ruke odgurnula. Narod sa Severa je počeo da trči ka izlazu. Mjuriel je podigla štap i stvorio se zid od stakla.
Dona je ustala sa trona , dala je straži znak da ostanu na mestu.
Pored nje su počeli da se pojavljuju crni pipci , koji su bili oštri kao žilet. Udarila je Plesača njima , a potom je počela i ostale. Ostalo je malo njih.
Onda je Ravena izašla iz svoje sobe , sakrila se. Ni Dona ni Narod Severa je nije video.
Dodirnula je pod i Narod Severa se pretovrio u led.
Mjuriel je pokretom štapa uništila zid od stakla koji je stvorila
"Straža , odnesite ledene figure dole u Severni deo" reče Dona i uputi se ka Raveninoj sobi
YOU ARE READING
🎃 Jesenja Mora🎃
Horror3O i jedna priča o usamljenoj devojci Doni koja konačno dobija svoju osvetu