Roses

12 1 0
                                    

Dona je obožavala ruže , obožavala je da ih miriše. Najviše je volela njihovo trnje , davali  su ružama strašan oblik. Da nisu svačije ruke za njih.
Bran je stajao pored nje , zarobljen u staklenu  kutiju nalik kovčegu.
Sada su bili u Doninoj sobi , u onoj sobi koja je bila okružena odgledalima i ružama.
"Nećeš naći Elisu" reče Bran
"Hoću , veruj mi i ti ćeš gledati njeno uništenje"
"Kada budem izašao odavde opet ću te spaliti" reče Bran
"Verujem da ćeš pokušati" reče Dona , a potom dodade "Stražaaaa"
Čovek-senka je došao.
"Imam specijalni zadatak za tebe , moraš da pronadješ nju i pokaza prstom ka ogledalu na kome se pojavilo Elisino lice. Potom joj daj ovu ružu , kada se bude ubola na ružine bodlje umreće. Pokretom ruke je Čoveka-senku pretvorila u Brana. Izvadila je jednu ružu iz vaze , dodirnula je , a iz prstiju joj je izašao crni dim koji je ušao u ružu.
"Ne znaš gde je " reče Bran
"Nadaj se " reče Dona i prstom pokaza odgledalo na kome se nalazila Elisa.
"Sada idi ka njoj moja Senko , idi " reče Dona i dodirom stvori Senku pored Elise.
Sve što se dešava su Dona i Bran pratili uspomoć Doninih odgledala.
Bran je vrištao i drao se , ali nije uspeo time ništa da promeni. Samo je sebi pojačao bes
"Elisa , tu sam " reče Čovek-senka koji je izgledao kao Bran
"Pobegao si ?" reče Elisa i zagrili ga
"Jesam , izvoli dok sam išao ka ovamo ubrao sam ti ružu , uzmi je "
"Tako je lepa" reče Elisa , pruži ruku , a onda
pravi Bran polomi stakleni kavez u kojem je bio .
Krenuo je ka Doni , ona ga je pokretom ruke gurnula na drugi kraj sobe
Elisa je sve više i više približavala ruku ruži.
Bran je počeo da skida ogledala sa zida i da gađa Donu , jedno ogledalo je umalo pogodi , pala je u drugo odgledalo i pojavila se ispred Elise i Senke.
"Šta ona traži ovde ?" reče Elisa
"Šta mi tražimo ovde misliš ?" reče Dona i pokretom ruke se sa Senke skide njena čarolija.
Elisa je počela da beži , pala je bršljan je uzeo za nogu i odneo do Done.
Elisa šutnu Senku , ispade mu ruža iz ruke i sa dodirom u pod se pretvori u crnu tečnost.
Bran nije uspeo da divlja još dugo , Donin Familiar ga je ujeo za nogu , a potom  je Donina straža stala iza njega . Zgrabili su ga i držali .
"Vatra" setila se Elisa i izvadila šibice iz džepa , zapalila jednu i bacila na Senku , koja je počela da gori . Dona vatru sa senke pretvori u crnu vatru i baci na Elisu. Elisa se odmakla tako da je vatra pogodila crnu tečnost koja je ostala od ruže.
"Ti ideš sa mnom" reče Dona Elisa i brzo je dodirnu, oko njih se stvorio crni dim koji ih je teleportovao u Donin dom.

🎃 Jesenja Mora🎃Donde viven las historias. Descúbrelo ahora