Witch Castle

14 1 0
                                    

Mjuriel je sada bila u Doninom dvorcu koji je bio sazidan od kostiju, od kostiju stanovnika Nalesa.
Uskoro će Bran postati statua od stakla koji se korisiti za odgleda.
Mjuriel je sedela na tronu koji je takođe bio napravljen od kostiju , a pored nje je bila Donina kruna od kostiju crne boje . Želela je da je stavi.
"Dona je ta koja je zaslužila da bude kraljica , Dona je ta koja je uništila Nales , koja je konačno kaznila njegove stanovnike" pomisli Mjuriel.
Mjuriel je imala crnu kosu koja se završavala plavim pramenovima , nosila je mini crnu krunu i ogromnu crnu haljinu, sa sobom je uvek nosila štap u čijem vrhu se krio kamen. Kamen u kojem je bila sva njena magija.
Stala je ispred odgledala , pokretom ruke su do nje dosle sveće i upalile se , biljke su počele da levitiraju  iznad njih i blago je počeo da ih guta plamen. "Redit enim ignem accendit obsideret arcem amicorum plantae" reče i biljke počoše da gore , napolju su počele munje da sevaju i vetar da duva nikada jače. Dim je zamaglio pola sobe , potom su se sveće ugasile i Dona je počela da izlazi iz ogledala.
Jedva je imala snage , pala je na pod . Puzala je , a za njom je ostajalo tečnost nalik crnom mastilu. 
Mjuriel joj je dala ruku da ustane "Kako si ?" upita
"Valjda vidiš " odgovori joj Dona
"Sedi" reče Mjuriel i pomogla joj je da sedne na tron , a potom joj je dala krunu "Stavi "
Dona je stavila krunu "Vidim da i ovde imala odgledala , dopada mi se to. Neću uspeti da porazim Elisu. Nemam više snage "
"Imaćeš posle ovoga" reče Mjuriel i otkide malo od svog kamena sa štapa , a potom uze delić rama odgledala iz kog je Dona izašla, jednu biljku i mali deo Donine krune. Toliko mali da nije ni primetila , kruna je ostala ista.
"Sada ponavljaj sve što ja pričam" reče Mjuriel "Refuel milia excubant in domum , plantis vigilantes dabo potestatem arce lapis" rekoše i kamen sa štapa , delić rama , biljka i delić Donine krune koji su joj bili čvrsto stegnuti u ruci dok su izgovarale čini postaše jedno. Postali su crni kamen jakog sjaja, ali u kom je Dona mogla da vidi svoj odraz.
Mjuriel joj stavi ogrlicu sa ovim kamenom oko vrata i Doni se vrati moć.
"Zapamti jedno , ako ti neko ikada bude skinuo tu ogrlicu , ostaćeš bez moći. Ponovo ćeš početi da se topiš. " reče Mjuriel i dodade "Tako je meni isto i sa štapom "
"Hvala ti Mjuriel " reče Dona , a potom dodade "Mislim da je vreme da vidimo šta Bran i Elisa rade " i pogleda u njenu ogrlicu i na njoj se kao i na odgledalima pojaviše Bran i Elisa.
Bili su u šumi
"Elisa , ostalo mi je nešto malo od 20 sati , posle će me one dve veštice koristiti kao odgledalo . Slušaj želim da ovo malo vreme što mi je ostalo provedem koristino , okupićemo ljude . Sve one koji su preživeli i krećemo u napad na Donu i Mjuriel"

🎃 Jesenja Mora🎃Where stories live. Discover now