Bilo je to par dana pre Doninog povratka
31.10
Noć veštica , sve kuće su bile ukrašene u Nalesu , nebo je bilo toliko crno da je izgledalo kao da je neko prosuo mastilo na njega. Svaka kuća je izgledala kao kuća straha , nažalost u nekim kućama su se i odvijale strašne stvari. Jedino ona Morgana ovaj dan nije provela kao drugi , nije izlazila napolje, nije išla na žurke niti je imala prijatelje. Nadala se da će to biti još jedno obično veče. Ljudi su znali za nju bavila se gatanjem i proricanjem sudbine. Svakom iz grada je predvidela nešto , neki su dolazili ponovo i ponovo , a neki preplašeni nisu više ni prolazili pored njene kuće.
Izlazila je iz svoje laboratorije i ulazila u dnevnu sobu , nadala se odmoru, a onda je videla Majkla. Nadala se da je tu zbog njenog proricanja
"Bila je tvoja žena jutros" reče Morgana
"Znam , zato sam i ovde " odgovori joj
"Koliko god puta da vam gledam u budućnost to je neće izmeniti"
"Nisam zato ovde " reče Majkl i ustade , a svetlica noža zasija u njegovim rukama
"O ne" pomisli Morgana i poče da trči
Majkl je sustiže , ali pre nego sto uspe išta da uradi , Morgana uze bundevu koja je bila deo dekoracije za noć vestica i udari ga svom snagom u glavu. Bundeva je u sebi sadržala i sveću pa je udarac bio jači. Majkl pade niz stepenice.
Morgana je gledala njegovu smrt i njegovo beživotno telo , znala je šta joj je bilo činiti .
Cela kuća je nestala , više nije bilo ni traga ni glasa ni od Morgane ni od Majkla na mestu gde je bila njena kuća je bila gusta magla i ko bi se usudio da vidi šta je u njoj video bi samo jedan zid od cigala , i bundevu koja raste pored zida.
ESTÁS LEYENDO
🎃 Jesenja Mora🎃
Terror3O i jedna priča o usamljenoj devojci Doni koja konačno dobija svoju osvetu