Part 2

4.1K 175 29
                                    

( pusťte si písničku Dokonalá od Raego a Viktorie Krásné, když jsem psala, tak jsem ji poslouchala :*)

Domů, nebo-li do pranajatého bytečku, jsem přišla utahaná, chtělo se mi tak spát, že mě by bylo úplně jedno, jestli bych si lehla na postel nebo na podlahu před bytem.

Klíčkem jsem otevřela dveře do bytu. Vyzula jsem si boty a dala je do botníku, kabelku jsem pověsila na věšák. Než jsem ji tam ale dala, vytáhla jsem si mobil a peněženku.

Došla jsem do obýváku a lehla si jako brambora na gauč. Pomalu se mi těžkly oči. ,,Mňáu!" zamňaučela moje kočka Lolla.

Otevřela jsem oči a začala ji hladit. ,,Ahoj, Lollo" usmála jsem se nad její předením. Společně jsme už usínali.

----------------

'Crrrrn Crrrrn'

Uslyšela jsem ten otravný zvuk zvonku u dveří. Ignorovala jsem to, ale prostě to nešlo! Asi to je naléhavé, nebo někde hoří!

Ospale jsem si sedla, protáhla se, zívla a teprve jsem se i s papučema došoupala ke dveřím. Musela jsem vypadat hrozně. Protože jsem usla, takže mé vlasy musely být rozcuchané.

Otevřela jsem dveře a předemnou se objevil poslíček (pozn. Aut - česky bych ho nazvala jako pošťák.....ale to se nehodí k NY).

,,Dobrý den, co si přejete?" opřela jsem se o rám dveří a zívla.

,,Dobrý den, jste....." podíval se do nějakých listů. ,,Jste Karin Twinem?" zeptal se a zpět se podíval na mě.

,,No, tak pravděpodobně asi jo, když je to napsané na zvonku, na který jste pořád zvonil" řekla jsem sarkasticky. 

Zasmál se, sice nevím, co je tu k smíchu, ale Okay!

,,Mám pro Vás dopis!" sáhl si do tý spešl brašny a vytáhl bílou obálku. Podal ji mi a dodal: ,,A tady mi to prosím podepište!" usmál se.

Obálku jsem převzala, podepsala se a zavřela mu před nosem dveře. Vrátila jsem se zpět na pohovku a dívala jsem se pořád do rukou, kde jsem měla tu bílou obálku.

Povzdychla jsem si, žeby zase budu platit elektřinu? Či vodu? To tak plítvám? Vždyď tu skoro nejsem.

Obálku jsem roztrhla a přede,nou se objevilo něco, co vůbec neodpovídalo složenky elektriky nebo vody.

Byla to totiž pozvánka. Pozvánka na.......

SVATBU??? A kdo se vdáva? Že by Bell? Zasmála jsem se mému myšlení. Bell by mě ani nepozvala, když jsem obvinila jejího přítele, tedy Austina (tedy jestli si na něho ještě vzpomínáte!) že on mě srazil tím autem.....ale byla to pravda, pamatuji si všechno, všechny údaje, všechny lidi, se kterými jsem se už setkala....i jak mě Austin srazil. Bell mi nevěřila a vyškrtla mě ze svého života, ze svého žebříčku přátel a kamarádů.

Už není žádná Howardka nebo Twinemka....jsem už jenom já a ona....jako cizí lidé, kteří se nikdy nepotkali. Mrzelo mě to jen chvíli, ale co se dá nadělat? Nic!!! Smířila jsem se s tím, že uvěřila klukovi, do kterého byla zaslepená a né své kamarádce.....od jak živa.

Kdybych ale ze své minulosti někoho potkala....nevím, jestli by mě poznali....mám delší vlasy, konečky vlasů mám na blond.....ale určitě jsem se nezměnila. (víc.....v médiích...)

Zpět ale do reality, když jsem si přečetla tu pozvánku nebyla od Bell, byla od někoho koho bych to nečekala, že by m jí ten dotyčný poslal:

Svatební přání:

Dovoluji si Vás pozvat na svatbu lidí, kteří své cesty spojí v jednu společnou.

Selena Gomez a Justin Bieber

V sobotu dne ....(doplňte si) ve 1:00 pm. V kostele sv. Patrika v Los Angeles. 

Do očí se mi hrnuly slzy, nevím proč brečím. Nevím proč jsem smutná....Že by se staré city ukryté někde hluboko v mém těle vrátily?

Tááááák Justinko se bude ženit, co vy na to? Proč jí vůbec pozval? Co vy na to? Komentíky a vote ...... moc děkuji za ty co mi píšete ☺ Thanks !!! :333 - Nat. :* :DDD

Sexy Brother II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat