Bylo už noc, takže jsem tomu dotyčnému neviděla do tváře. Když ale přišel blíž, zjistila jsem, že je to.......Justin.
,,Karin..." řekl, když byl u mé blízkosti, ,,Kam jdeš?" zeptal se.
,,No, jsem unavená, tak si jdu lehnout!" usmála jsem se. Jen přikývl, ,,Karin...mohl-...mohl bych tě doprovodit?" roztomile se usmál. ,,Klidně, ale .... co večírek? Nebudou tě schánět?" jen zakýval hlavou. Mikla jsem ramenama, že mi je to jedno a společně jsme se vydali k mému hotelu.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
,,Jsem rád, že jsi přišla" řekl, když už jsme stáli u mého hotelu. ,,Také jsem ráda, že jsem se mohla podílet na takové události" usmála jsem se.
,,Tak tedy, zítra" znova jsem se na něj usmála. Ale na jeho tváři nebyla znát radost.
,,J-Justine? C-co se děje?" podíval se na mě. Povzdychl si. ,,Nejsem s ní šťastný, Karin!" vykulila jsem překvapením oči.
,,Co-že?!" zadrhla jsem se ve slově. Byla jsem překvapená, když jsem to uslyšela.
,,Proboha! Vždyť si jí máš zítra brát! Tak proč?" nevěděla jsem, jak mu mám říct, proč si ji teda bere, neměla jsem tu odvahu, ale jako kdyby mi četl myšlenky.
,,To ona..." vydechl zbytek kyslíku. Nechápavě jsem se na něho podívala. ,,Co....co ona....." odmlčela jsem se. ,,Hele Justine, pojď, půjdeš semnou do pokoje, ano?" je přikývl. Objala jsem ho a společně jsme vcházeli do hotelu.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Když už jsme seděli na mé posteli, tak spustil. ,,Karin, to ona, ona to všechno chtěla....já-já jsem ji nepožádal o ruku. To ona, zničeho nic se mě zeptala. 'Máš mě rád?' já ji odpověděl, že ano. A řekla mi, že když se máme rádi, že se budeme brát..." celou tu dobu jsem se na něj dívala, viděla jsem, jak mu slzy stékají mu tváři.
Najednou se na mě podíval. ,,Karin..." vzlykl. ,,ach, Justine!" vzala jsem ho do obětí. ,,Všechno bude v pořádku" tyhle slova jsem mu pořád opakovala.
,,Nebude Karin, už to nikdy nebude v pořádku" znova zavzlykal a stiskl mě ještě víc.
--------------------------------------------------------------------------------------
,,Justine..." pošeptala jsem mu do ucha, když usnul na mé hrudi na posteli. ,,Mmm!" to bylo vše, co jsem celou tu dobu z něho dostala.
Pohladila jsem ho po zádech. Příjemně zabručel na mé hrudi, asi mu to dělalo dobře.
Zahihňala jsem se a s úsměvem jsem usnula.
Věděla jsem, že toho budu litovat. Měla jsem poslechnout toho Anděla!
Další je tu :3 ...... tak co? Líbí? Já jsem s tím spokojená :3 tahle část se mi moc líbí! Děkuji moc za komentáře i VOTE....moc si toho cením :O :'3 Nat. ☺
ČTEŠ
Sexy Brother II.
FanfictionProkračování story Sexy Brother. Co zde uvidíte? Drama, Lásku, nenávist ale i vášeň, která se nedá popsat jen slovy..... NataliBieber 2014 © COVER by: BluBlaBlu - Thank You sis! ♥