Následuj své sny a nenechej, aby tě někdo zastavil! - Justin Drew Bieber
Být tak v těle Seleny...říkám si celý ten den co jsem na to večírku. Chtěla bych vrátit čas, abych měla znova své staré kamarády, lásku, a rodinu, která za mě stojí. Celé jsem si to pohnojila, proto za to trpím.
Procházím uličkami mezi lidmi a v ruce jsem držela pohár s vínem. Měla jsem už druhou skleničku vína, ale že bych se cítila nějak opilá, to se říct nedá.
Rozhodla jsem se dojít si na Dámy. Znova jsem prošla kolem lidí, které jsem moc dobře znala. Moje matka, Tomas, Justin a Selena s Lily.
Zahla jsem na chodbu, kde byly záchody. Strčila jsem do dveří a prošla do místosti zvané záchody. Při mém šťestí bylo 6 kabinek a 5 z nich bylo volné. Vešla jsem do jedné z kabinek a zamkla se.....
------------
Vyšla jsem z kabinky a můj měchýř byl zase prázdý. Kdybych mohla řeknu ,,Ach" ale znělo by to trochu nelidsky. Přešla jsem k umyvadlům a mávnutím rukou u kohoutku se voda díky čipu, který zaregistroval pohyb, spustila.
Umyla jsem si ruce a přitom se dívala na sebe do zrcadla. Vypada jsem přesně tak, jak jsem přišla. Povzdychla jsem si a v tom někdo přišel na záchody. Nevnímala jsem tu dotyčnou a ruky si usušila nemocničními papíry na utření rukou. Vyhodila jsem je do koše mezi tím, když na mě promluvil známý hlas.
,,Karin....já..." podívala jsem se na Bell stojící nervózní u východu. Své obočí jsem zvedla na obtání. ,,Já....chtěla bych se ti omluvit za všechno!" nervozitou si drhla ruce.
,,A za co prosím tě?" zasmála jsem se při tom mluvení. ,,No, za to, že jsem ti nevěřila, potom, co jsi odjela se prokázalo, že to byl doopravdy Austin''
,,Děláš si ze mě srandu? Teprve po dlouhý době se mi chceš omluvit?" vykřikla jsem dost nahlas, bylo to i tím, že jsme byli v místnosti poměrně malé, takže naše hlasy ozývaly. ,,Nebyla jsi k nalezení...nikdo o tobě nic nevěděl a telefoní číslo sis změnila, tak jak asi jsem tě mohla kontaktovat?" vrážedně se na mě podívala.
,,Tak, jak to, že mě Justin našel...co?" ďábelsky jsem se usmála, ruce jsem skřížila na prsou a jednu nohu jsem pokrčila, taže na té druhé byla celá má váha.
,,Musel si asi připlatit nějakého toho člověka, protože opravdu o tobě nikdo nic nevêděl..." odmlčela se a celou dobu se mi dívala z dálky do očí.
Povzdychla jsem si, ,,Dobře, necháme to být ..... hodíme to všechno za hlavu?" ona jen souhlasně přikývla. ,,Ach, Bell!" řekla jsem, když jsme se kamarádsky objímali.
,,Moc jsi mi chyběla Karin!" nevině se usmála. ,,To víš, že ty mě taky...."
---------
Sedla jsem si ke stolu mezi Bell a mamku. Usmívala jsem jako nikdy dříve. Hřálo mě u srdce, že jsem mohla sedět u jednoho stolu s mojí rodinou.
Všimla jsem si, že ostatní začínali odcházet. Jentone!
,,No, já už jsem dost ospalá, mami, chtěla bych už jít!'' řekla moje netrpělivá sestra. ,,Jistě zlatíčko, tak už běž, my tam za chvíli přideme" usmála se na Lily.
Nechápavě jsem se podívala na mámu. ,,Ty ji necháš jít samotnou?"
Jen se zasmála. ,,Ano, je už skoro dospěla, i přesto máme pokoj tady v hotelu!" jen jsem přikývla hlavou.
Zvedla jsem se, ,,Tak, já tedy už jdu taky.." odmlčela jsem, každého jsem sjela milým pohledem. Jen přikývli a dál se vjenovali svým rozhovorům.
,,Jo!" řekla jsem si pro sebe. Připadám si zde jako cizí, nechtěný člověk! Co jsem proboha udělala?
,,tak, tedy zítra" jen jsem decentně mávla rukou a odcházela.
Vyšla jsem ven, do tváře mi vběhnul studený vítr. Udělala se mi husí kůže. Rukama jsem třela protěší paže, abych se alespoň trochu zahřála.
Šla jsem při mém NEštěstí proti větru. ,,Karin!" uslyšela jsem v tom větru mé jméno. Otočila jsem se a předemnou stála mužská silueta.
Bylo už noc, takže jsem tomu dotyčnému neviděla do tváře. Když ale přišel blíž, zjistila jsem, že je to.......
(pozn. Aut - myslela jsem si, že to jméno vám sem nedám, ale to bych vám udělat nemohla.)
.......Justin!
Co se bude dít v dalším díle s Rin a Jussem :O? :3 děkuji mocinky za komentáře! :)) Natali. :3
ČTEŠ
Sexy Brother II.
FanfictionProkračování story Sexy Brother. Co zde uvidíte? Drama, Lásku, nenávist ale i vášeň, která se nedá popsat jen slovy..... NataliBieber 2014 © COVER by: BluBlaBlu - Thank You sis! ♥