Part 10

2.9K 182 22
                                    

Ráno jsem se probudila, rukama jsem si třela oči a zívla. Když jsem ale otevřela oči, málem jsem dostala infarkt. Justin se totiž na mě díval.

,,Jj-ak dlouho mě pozoruješ?" zasmála jsem se. Protřepal hlavou a začal se červenat. ,,Ty se nám červenáš.." pohladila jsem ho po líčku a mluvila na něho jak s 5ti letým děckem.

,,Nečervenám..." posadil se a zívl. ,,Ale jo červenáš" zahihňala jsem se a také se posadila. Protáha jsem se. Až teprve teď jsem si vědomila, že celou tu dobu jsem spala v šatech ještě ze včerejška. 

Musela jsem vypadat příšerně.  ,,Za to zaplatíš!" než jsem se nadála, začal mě lechtat. Neudržela jsem se v sedět, tak jsem sebou 'praštila' na postel. ,,Justine......d-dost...." už jsem nemohla dýchat, protože mě bolelo z toho smíchu břicho. Justin si sedl na mě obkročmo a ještě víc začal lechtat. ,,Neee!" zapištěla jsem, za to Justin se smál jak retardovaný.

,,Justine, už nemůžu..." zasmála jsem se. Justin přestal lechtat, díval se mi do očí, chytil jemně mé ruce, které jsme si propletli. A posunul mi je po posteli nad mojí hlavou. ,,Chyběla jsi mi!" řekl a spojil se mnou rty. Začal s nima hýbat a já začala jsem spolupracovat. Cítila jsem se jak v sedmém nebi.

Líbal mě jako nikdy dříve, nejprve s jemností, pak k tomu ale přidal jazyk, a začala mezi námi 3. Světová. Bylo něco nepopsatelného, pustil mé ruce. Jednou rukou hladil mé stehno, přiznávám, vzrušovalo mě to, a druhou rukou se podepíral. 

,,Justine!" vzdychla jsem, když se Justin přesunul na můj krk, kde si mě značkoval. Mé ruce jsem si obmotala okolo jeho krku. Jeho rozhrokem se otřel o ten můj a já už to nemohla vydržet, potřebovala jsem ho cítit v sobě. Vrátil se zpět k mým rtům.

,,Justine!" znova jsem vzdychla, když zajížděl pod šaty k mému rozkroku. Usmál se mi na rtech. Jako oplatu jsem mu rukama zatahala za konečky vlasů. Tentokrát mi Justin vzdychl na rty. To jsem neměla dělat, protože jsem ucítila jeho chloubu, jak čím dál tím víc je větší a tvrdší. (:DDD) 

,,Chci tě!" zašeptal mi na rtech. ,,Tak si mě vem!" na oplátku jsem mu zašeptala já. Nadzvedl mě a zipem mi rozepl šaty, ty mi přehodil přes hlavu a odhodil je někam do kouta.

Justin se najednou zastavil, prohlídl si mě a ďábelky se usmál. Až teprve teď jsem si uvědomila, že jsem byla před Justinem jen ve spodním prádle. Při mém Neštěstí jsem si vzala krajkované černé spodní prádlo. Toho ještě víc vzrušilo.

Přisál se mi na krk a každým polibkem jel až k mému pupíku. Tam se nejvíce zastavil. To jsem nepochopila, někteří chlapy se zdrží na prsách, ale Justin je něco extra.

Jel čím dál níž až k podbřišku. Zde se zastavil a já vzdychla. V ruce jsem stiskla prostěradlo. Vzdychla jsem přes celý pokoj. Justin se zničeho nic přesunul zpět k mým rtům. ,,Počkej na mě!" když tohle vyslovil, zčervenala jsem ještě víc. Rukama jsem Justina od sebe odstrčila tak, že jsem nás přetočila. Tentokrát jsem byla nahoře já. (Obkročmo)

Přisála jsem se mu na rty. Zapojili jsme znova jazyky. Justinovi neposedné ruce bloudily na mých zádech, až zklouzli na můj zadek, ten zmáčkl, a já zavzdychala vzrušením. Zasmál se.

Už jsem to nemohla vydržet. Zatahala jsem ho za kravatu, Justin se zasmál. Odrhla jsem se od něho. Justin si sundal kravatu, odhodil ji někam do rohu pokoje. Já jsem mu mezitím odepínala košili. Ta poté taky zůstala někde v pokoji.

Po chvilce Justin zůstal jen v boxerkách. Justin nás přetočil tak, že jsem znova byla na posteli a Justin nademnou. Znova se mi přisál na rty, jednou rukou rozepl mou podprsenku a odhodil ji někam. Odtrhl se odemě, začal si prohlížet má ňadra a mé líce nabraly červenou barvu.

Podíval se mi do očí a v nich byla upřímnost a láska. ,,Vážně to chceš?" zeptal se mě váhavě. Jen jsem přikývla a jemu se na rtech objevil roztomilý úsměv.

Sundal mi kalhotky, sobě si sundal boxerky a předemnou se objevila jeho pýcha. Pokla se do prázdna. Je možné mít takovou velikost? To celou tu dobu měl v kalhotách? Juss se jen zasmál. ,,Neboj!"

Přesunul se zpět ke mě, líbal mě na rtech, udělal to tak, abych se uvolnila a abyvh na chvíli přestala myslet na to, co jsem před chvílí uviděla. Justin mi roztáhl nohy a vnikl do mě až po kořen. Zařvala jsem, protože to zabolelo, sice jsem nebyla panna, ale stejněm ta jeho delká......

Začal se ve mě mě pohybovat pomalu, aby bolest ustupovala. Bolest se po chvilce proměnila ve slast. Justin se ve mě pohyboval čím dál větší rychlosti. Cítila jsem, že se blížím k cíli. ,,Justine!" zavzychala jsem. ,,Justine..'' hlasitěji jsem zavzdychala. Justin naposledy do mě vrazil až po kořen a já s křikem jeho jména jsem dosáhla svého orgasmu. Justin se po chvíli udělal po mě.

Svou chloubu ze mě vytáhl a celý udýchaný se svalil vedle mě. Rozdýchávali jsme ještě to, co se stalo před chvílí.

,,Řeknu ti....." nadechl se a vydechl. ,,Byl to ten nejlepší sex, který jsem kdy měl.'' přiznal se. ,,Napodně!" řekla jsem, když se můj tep dával zase do normálu. Justin si mě přitáhl, ležela jsem mu na hrudi, kde má srdce. Slyšela jsem každičky jeho úder a jak se dává do normálu.

,,A víš co. Jsi krásná..."

Justin mě hladil po zádech a na temeno hlavy mi dal pusu.

Omlouvám se, ale někdy to přijít muselo :DDD tak .... U téhle části jsem se zapotila hodně :DDD....ne, dělám si srandu, ale trvalo mi to, než jsem to napsala. Doufám, že jste spokojeni. :) já to ani radši po sobě nečetla :DDD.....děkuji za komenty a vote :) Nat. :3

P.S. - DM2001 - tady máš ten šuking :DDDDD

Sexy Brother II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat