Part 11

2.6K 183 21
                                    

Justin mě hladil po zádech a na temeno hlavy mi dal polibek. Najednou mu zapípal mobil.

Měla jsem zavřené oči, protože jsem odpočívala. Slyšela jsem Justinové povzdychnutí. Vstal z postele a šel někam nevím kam. Otevřela jsem oči, protřela si je a 'zaostřila'.

Loktama jsem se opřela o madraci a pozorovala ho, jak celý nahatý hledá při běhání, spíše poskakování mobil. Neudržela jsem se smíchu, který vyšel z mých úst.

Justin se na mě podíval trochu naštvaným pohledem. ,,Nemohu najít mobil, za několik hodin se žením a ty se směješ!?" zvýšil hlas a dál se věnoval hledání.

Ten člověk je teda bipolární,.... Před chvílí mě hladil po zádech, a teď ? Teď na mě zvyšuje hlas jak nějaký z vyššího povstání.

Protočila jsem očima. ,,Našel jsem ho!" podíval se na mě jako nejšťastnější člověk na světě. Vítězně se podíval na displej mobil, ale ten zmizel. Polkl do prázdna a podíval se se strachem na mě.

,,Justine...kdo..." odmlčela jsem se. ,,Kdo ti volá?" přešel ke mě a sedl si na okraj postele. V ruce držel pořád zvonící telefon.

,,Selena....." zatajil se mi dech, když to její jméno vyslovil. ,,S-selena? Zvedni to.." řekla jsem a Juss mě poslechl.

,,Ano Sel?.....No, já jsem ...... Dobře, dobře už jdu, ..... Nekřič na mě prosím, pak ti to vysvětlím.... Jo neboj, budu tam co nejrychleji....jo, zatím....pa, papa!" a zavěsil.

Pootočil se na mě, ,,Musím jít, jsou nějaké potíže." rty semknul do rovné čáry. Povzdychl si a začal si sbírat oblečení.

Byl otočený ke mě zády. Sehnul se pro boxerky a začal si je oblékat. Zahleděla jsem se mu na jeho sexy zadek a ušklíbla jsem se. V hlavě jsem měla ďábelské myšlenky, které mě napadaly.

Justin si toho všimnul a zasmál se. Zčervenala jsem a pootočila pohled jinde. Justin přešel ke mě a políbil mě na čelo.

Usmál se a začal si oblékat i ostatní kusy oblečení rozházané po pokoji. ,,Um, jak ... Jak to bude s námi dál?" vyhrkla jsem aniž bych si rozmyslela, co říkám. Dala jsem si ruku před pusu a vyděšeně se na něj podívala.

Justin si zapínal zip u kalhot, zarazil se, celý stuhl a otočil se pomalu na mě. Kousl se do spodního rtu. Věděla jsem, že bude nejistý.

,,Nevím..." řekl. ,,Ale, musíš mi něco slíbit." dořekl a já pozorně naslouchala. ,,Než půjdu k oltáři, sejdeme se za kostelem a řekneme si své pocity...." odmlčel se.

Jen jsem zaskočeně přikývla. ,,Dobře, um, tak zatím pa!" usmál se a odešel z pokoje.

Věděla jsem, že jsem se s Justinem vyspala pro touhu...věděla jsem, že toho budu litovat. Ale netušila jsem, že se mi to líbilo, a vlastně mi je u (s prominutím) prdele, jestli je Selena naštvaná nebo ne! Protože kdybych měla tu možnost, vykřiknu do světa, že jsem se vyspala s klukem pár hodin před jeho svatbou....

Jen, co vám povím.....

Jsem na to hrdá....! :3

Ták, další je tu :), jak se vám libilo? :) doufám, že jste spokojeni! Děkuji za komentáře a vote z předešlích částí! :) Nat. :)

Sexy Brother II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat