Part 4

3.2K 160 28
                                    

,,Dobrý den, dáte si něco k pití nebo k jídlu?" dívala jsem se na krajinu pod sebou. Otočila jsem se na letušku s letmým úsměvem.

,,Um....ne, zatím ne.....děkuji!'' jen kývla a pokračovala i s vozíkem dopředu. Zahleděla jsem se zpět na krajinu pod sebou. Vlastně, nebylo co vidět. Zapadalo slunce a kolem nás byly bíle mraky.

Povzdychla jsem si. Celou tu cestu, co jsem nastoupila a letadlo se začalo vznášet, říkala jsem si, že je to chyba....chyba tam jet. Vím, spíše někde uvnitř cítím, že toho budu za chvíli litovat.

,,Um, dobrý den, je....je tady volno?" podívala jsem na toho dotyčné, byla to dívka zhruba v mém věku.

,, Jistě, ale...." posadila jsem rovně, protože jsem klesala po sedačce níž a níž. Zahihňala se, ,,nebojte, mám své sedadlo, jen, vedle mě ten pán..."ukázala dozadu, podívala jsem se stejným směrem. Zahihňala jsem se.

,,Chápu.....taky bych nechtěla sedět vedle chlapa, který mi do ucha chrápe!" zasmáli jsme se obě. Sedla si vedle mě.

,,Jsem Karin, a ty?" zeptala jsem se ji s radostí, že celou cestu nemusím jet sama. Bez mluvení, sice si doma povídám s kočkou, ale to je jak na psychynu!

Kočku, pro zajímavost, jsem nechala u sousedů...oni milujou kočky, zvláště tu mojí.

,,Caroline!" podala mi ruku a já ji příjmula. (Pozn, aut. - jméno po KarolinaBuranova ;) ) Usmáli jsme se na sebe, ale já po chvilce její ruku pustila a otočila zpátky k okýnku s výhledem zapadajícího slunce. Byla to nádhera! 

,,Kam vlastně cestujete?" zeptala se mě. Povzdychla jsem si. ,,Do Los Angeles! A ty?''

,,Já jedu k moři! Kousek od LA bydlí teta, tak jí jedu, no spíše letím navštívit." usmála se. ,,Um...můžu tě o něco poprosit?" zeptala jsem se ji.

,,Jistě!" zahihňala se.

,,Jsme určitě ve stejné věku, tak prosím hlavně mi nevykej....." jen přikývla hlavou, na náznak...ANO!

,,Vám....tedy tobě je osmnáct?" zeptala se mě trochu zvědavě ale i z nervozity.

Zasmála jsem se. ,,Těší mě, že si myslíš, že mám osmnáct, ale pravda je taková, že je mi dvacet!" Rebecca na mě zírala, jako kdybych měla 7 hlav nebo co.

,,Co je?" zeptala jsem se ji. ,,Nic, jenom.....um.....vypadáš na méně! Nikdy bych ti netipla tolik!"

,,No jo no, roky utíkají jako voda a s nimi i léta člověka." podívala jsem se zpět na krásu venku. Zasmála se.

Nechápavě jsem se na ní podívala. ,,Čemu se směješ?" ,,Nic, jenom, že si teď mluvila jak má babička." ,,A-aha!" s trapností jsem se otočila zpět k oknu. Povzdechla jsem si.

,,Co se děje?" asi to povzdechnutí uslyšela, jinak by se neptala.

,,Ale nic....jen se mi tak trochu nechce jet do Los Angeles!" přikývla hlavou.

Byla jsem už dost unavená, tak jsem si vytáhla z kabelky (takové větší kabely, že by se do ní vlezla i mimino) minipolštář a ten si dala pod hlavu. Přikryla jsem se dekou a už jsem jen čekala, kdy se vydám do říše snů.

,,Dobrou noc, Karin!" pošeptala ASI Caroline, než jsem usla. ,,Mmm" to bylo jediné, co jsem ze sebe vydala.

Ták...trošku o ničem, ale sedí v letadle a letí za Justinkem :3....co vy na to? :O - Nat. :3

Sexy Brother II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat