Part 7

2.9K 188 27
                                    

Říká se, že číslo 7 je šťastné číslo....no tak se uvidí!

,,Karin?" otočila jsem se za hlasem.

,,Justine?" vypadal úplně jinak, za tu dobu, co jsme se neviděli, má vic tetování než posledně a zpevnil a zmužil svou postavu.

,,A-ahoj, nečekal jsem, že přijedeš!" objal mě. Jak mi chybělo to jeho obětí ! Stop!

,,No to víš, kdo by odolal jít na svatbu, ale hlavně od mého bráchy!" loktem jsem ho 'píchla' do ramene. Odpila jsem si ze skleničky. Co jsem to u všech ponožek řekla? bratr! really???

,,Počkat, ...to ty jsi mi poslal tu pozvánku?" viděla jsem na něj, že hledal ty správné slova, ale nakonec jenom přikývnul.

,,Aha!" letmo jsem se usmála. ,,Hrozně jsi mi chyběla!" usmál se. ,,To ty mě.....ehm taky!" byla jsem nervózní. Až moc.

,,Jsi tu sama? Kde máš Luke-a?" Nee, Justine, na tohle jsi se ptát neměl. Co ti mám jako odpovědět? Že jsem si vybrala toho špatného? Že nebyl ten vyvolený?

,,Je....um.....je" začínala jsem panikařit. Justin jenom pořád překvapeně na mě díval. Nádech a výdech.

,,Není tady! Jsem tu sama!" podívala jsem se zpět na něj a nevině se usmála. ,,A- a kde je?" Justine!!! Ty jsi to ještě nepochopil?

,,Není tady, protože už spolu nejsme!" byl docela překvapený, když mě slyšel toto říct.

,,Aha....no ..to je mi líto!" ,, Nemusí, nebyl ten pravý......změňme téma!" po chvilce 'ticha' jsem řekla, že se nechci bavit o své mi minulosti.

,,Moc ti to přeji se Selenou!" falešný úsměv je nahozen. Ale....měla bych to nějak skrýt.

,,Jo, um, děkuji!" to je vše, co řekne o své budoucí manželce? No...to je móc solidní! -_-

,,Justine!!!'' volal někdo na Justina. Justin se otočil, byla to Selena....

,,Selena!" zamumlala jsem si pod nosem, tak aby to nikdo neviděl. ,,Ou, a-ahoj!'' řekla nečekaně. Já jsem jen mikla rameny.

,,Ahoj!" usmála jsem se. ,,Justine, pojď prosím tě se mnou, jsou nějaké komplikace, a prý 'ty' tomu rozumíš!'' převrátila očima. ,,Jo! Už tam jdu!" mávl rukou, ten tón se mi nelíbil, byl takový otrávený, když s ní mluvil.....pokroutil také očima a podíval se zpět na mě s usměvem na tváři.

Selena konečně odešla a Justin se najednou tvářil a cítil tak.....tak uvolněně! Nemohu to pochopit, ale to pouto mezi Jussem a Selenou se mi moc nelíbí....Ne, že si myslíte, že žárlím, nebo je chci dát od sebe, ale tohle se mi nelíbí. To není nic dobrého.

,,Um, Justine?" vzhlédla jsem k němu, docvaklo mi až teď, že se celou dobu dívá na mě. Mírně jsem zrudla. Nechápu, že červenám před ním! Už zase!

,,Proč.......um, proč nejsi šťastný? Víš, jiní muži na tvém místě, vypadají jinak, nejsou vůbec smutní, skleslí.....ty, ty si brát Selenu nechceš?" podívala jsem se na něj. Zkousnul si spodní ret, čím dokazoval svojí nervozitu.

,,Já.....vlastně se žením, z toho důvodu, že ji mám rád..." usmál se. Zakřenila jsem se na zpět. ,,Jenom rád? Nic víc?" přikývl. ,,Ale láska vypadá trochu jinak...." řekla jsem a on si povzdychl.

,,Já vím, jen prostě mám ji rád, ale..." ,,Ale? Ženu, kterou si za chvíli vezmeš, ženu, se kterou strávíš zbytek svého života...nemělo by tam být žádné Ale...buď jsi s ní šťastný nebo ne! Justine, udělej to rozhodnutí co nejdříve, než bude pozdě..." odmlčela jsem se a vstřebávala, co jsem právě řekl.

,,Já......vím" povzdychl. ,,Justine!'' zavolala přes lidi Selena. Justin jen přikývl. Omluvně se na mě podíval a odešel za ní.

Pozorovala jsem jeho pohled, když s ním Selena mluvila, vypadal jako ubohé neviné štěňátko, které poslouchá svou mámu (fenku). Lituju ho, neumí se rozhodnou stejně jako já, před dvěma lety....Nemohla jsem se rozhodnout mezi Justinem a Lukem. Nakonec jsem si vybrala toho nesprávného!

To, čeho jsem si měla vážit, bude mít někdo jiný....ale třeba to může být ještě jinak....

Dááálší díl je tu.....tato část mi připadá taková nudná, ale nebojtese, to se teprve rozjede.....-li se to tak říct....mám v úmyslu tuto story mít do 20ti částí....delší určitě ne! ... Uvidí se kolik mě toho vzrůša napadne! :3333 - Nat :*

Sexy Brother II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat