,,Ne, Karin..." kýval hlavou jako splašený. ,,Ne, Karin, mám ji rád, ale tebe......." povzdychl si. ,,Tebe miluju, potvrdil jsem si to!"
Když tohle vyslovil, myslela jsem, že mě ze štěstí trefí šlak. Nevím co mě to napadlo, ale řekla jsem něco, co jsem nečekala....
,,Mám tě ráda, Justine! ale.... Prosím, nutně tě prosím, vezmi si ji! Bude to tak lepší pro mě, pro tebe, pro nás oba....." vzlykla jsem. ,,Dobře..." řekl zdrceným, skleslým a zničeným hlasem.
Objala jsem ho a v ten moment jsem myslela, že se složím. Ve vnitru jsem si nadávala, že jsem to řekla, jsem kráva, jsem kráva....jsem blbá kráva!
Pustila jsem ho a uviděla ho, že brečí. ,,Neplač! Jinak budu brečet taky!" posmrkla jsem. Justin se uklidnil a nastalo nehorázné ticho mezi námi.
_________________
* Pohled Justina *
Momenálně se nacházím před oltářem a čekám, kdy příjde Selena. Začne písnička a všichni se postaví. Já jen nervozitou klepu nohou...
Podíval jsem se směrem, kde by měla sedět Karin. Usmála se na mě a já ji úsměv opětoval, ale nebyl plný laskavosti. Podíval jsem se na přicházející Selenu.
Dívala se na mě a s láskou se na mě usmívala. Když stála vedle mě, otočil jsem se k ní a přehodil závoj za hlavu, tak aby měla tvář odkrytou.
,,Sešli jsme se zde, abychom naplnili dvě cesty do jedné. Seleno a Justine. Rozhodli jste se spojit manželství, a ptám se vás před církví a před bohem, je toto vaše rozhodnutí svobodné a upřímné?" řekl kněz, podíval se na Selenu a poté na mě. Já jsem jen polkl do prázdna.
Najednou se mi vybavil Karinin krásný, dokonalý úsměv, její úžasně hnědé oči, její....
,,Ano!" řekla Selena. Ta se podívala na mě, když jsem celou dobu mlčel. Zamračila se na mě. ,,A-ano!" řekl jsem kostrbatě.
,,Chcete si slíbit lásku a věrnost, ptám se vás před církví a před bohem, zavazujete se k tomu na celý život?" znova se zeptal kněz (farář), a já abych dostal infarkt. Přitom pomyšlení, že bych měl zůstat se Selenou po celý život mě děsí. Naskočila mi husina.
Vybavila se mi ale Karinina radost, láska, šťastnost.
,,Ano!" uslyšel jsem říct Sel. ,,Ano!'' povzdych jsem si.
,,Chcete založit rodinu, ptám se vás před církví a před bohem, příjmete dítě a budete ho vychovávat se ctí a láskou?'' znova se zeptal kněz a já myslel, že mi praskne hlava.
Při představách, že by Selena vychovávala mého syna či dceru je....eee....ale když jsem si představil Karin, jako matku svých dětí..:3 nemohl jsem se přestat usmívat.
,,Ano!'' znova potvrdila Selena. Ta, aby něco nepotvrdila! Odfrkl jsem si.
,,Ano..." odpověděl jsem bez emocí.
,,Potvrďte tedy toto rozhodnutí podání ruky..." Sel na povel si semnou propletla prsty.
,,Já Selena Gomez, si chci vzít tebe Justine Biebere, budu tě ctít za manžela, v dobrém i zlém, ve zdravý i nemoci. Budu tě opečovávat a dávat ti najevo mou lásku.." podívala se na mě.
Povzdychl jsem si, ,,Já, Justin Bieber...."
Jak to bude dál pokračovat si počkejte na další část. :) Nat. :*
ČTEŠ
Sexy Brother II.
FanfictionProkračování story Sexy Brother. Co zde uvidíte? Drama, Lásku, nenávist ale i vášeň, která se nedá popsat jen slovy..... NataliBieber 2014 © COVER by: BluBlaBlu - Thank You sis! ♥