פרק שלישי-שיעור השיקויים המשעמם

727 29 43
                                    

למחרת,מערכת השעות של הארי הייתה ערוכה בצורה נוראית: שיעור כפול בשיקוים,מה שתמיד בישר רעות עבור הארי,שיעור כפול בתולדות הקסם,שהוגש בצורה משעממת ונוראית להפליא על ידי רוח הרפאים פרופסור בינס,שיעור כפול בהתגוננות מפני כוחות האופל,(את המקצוע הזה הארי דווקא אהב בדרך כלל,אבל בשנתו החמישית הוא שנא כל רגע ורגע בכיתתה של פרופסור אמברידג')ולקינוח,שיעור אסטרונומיה,שאחרי הגיהינום שהוא צריך לעבור ביום הזה,מי יודע אם בכלל ישאר ער כשינסה למצוא את קבוצת הכוכבים של מזל שור או משהו כזה. הארי ירד שוב לארוחת הבוקר ועבר בעיניו על השולחן של סלית'רין כדי למצוא את דראקו. רק שהוא לא הספיק לאתר אותו כי רון קטע אותו. "אמ,הארי." הארי קפץ מיד למשמע קולו של רון והסיר את מבטו מהשולחן של סלית'רין. "מה רון?" הוא אמר חזרה. "למה אתה מסתכל על השולחן של סלית'רין?" אמר רון בבלבול. הארי נלחץ. הוא ניסה לחשוב על תשובה לשתי שניות ומצא בדיוק את התשובה המתאימה.

"אני מחפש את מאלפוי האפס הזה כדי שאוכל לכסח לו את הצורה ולהטיל עליו קללה שהוא לא ישכח!"אמר הארי. זה היה לו ממש קשה לומר את זה והוא לא היה רחוק מבכי. הוא קיווה כל כך שדראקו לא שמע את זה,כי זה היה שקר גס,הרי שהארי אוהב אותו בכל מאודו ומעומק ליבו. "וואו וואו וואו,תירגעו שם,שניכם." אמרה הרמיוני. "מאלפוי הוא באמת בן אדם מעצבן שאני רוצה לתלוש לו את העיניים ולגרום לו לאכול אותן אבל קללה זה כבר מוגזם מידי.... אנחנו לא רוצים להיכנס לצרות..."  

"בהתחשב בזה שכמעט הטלת עליו אחת והתחרטת ברגע האחרון ונתת לו בוקס לפרצוף בשנה השלישית..." סינן רון. הרמיוני לא שמעה את הדברים ואם כן,היא לא הראתה סימן שכך היה. השלושה המשיכו לשיעור שיקויים והארי היה עצוב שלא הספיק להגיד בוקר טוב לדראקו. אבל...אולי הוא יספיק לזרוק לו ברכת בוקר טוב,ואולי נשיקה סמויה על הדרך,בשיעור השיקויים? השלישייה ירדה אל המרתף שבו התקיים שיעור שיקויים,והארי סרק בעיניו את החדר כדי למצוא את מאלפוי. לצערו, כל התלמידים הרגילים שהיו בשיעור שיקויים בדרך כלל נכחו בכיתה שהוא הגיע יחד עם חבריו,אבל לא דראקו. הארי נזכר בקולו של דראקו שאמר אתמול: 

"אתה יכול לכתוב לי גם בשיעורים,גם בשיעור השיקויים ה'משעמם' של סנייפ."

הארי מיהר להוציא את המחברת ואת עט הנוצה שקיבל מדראקו,שלא יוכל לשקר ולומר שלא אהב את המראה שלהם,העביר את ידיו מתחת לשולחן והתחיל לכתוב במחברת.

הארי:"היי נסיך סלית'רין,מה שלומך?" הוא כתב.

לפתע מילים אחרות,שלא כתב הארי,הופיעו על הדם בכתב מסולסל ומרוהט.

דראקו: "הכל מצוין אריה פרא. איך אתה מרגיש?"

הארי: "אני בסדר,עוד לא הפסקתי לחשוב על אתמול. היה מדהים 3>"

דראקו: "חחח כן אני לא יכול לומר שלא נהניתי. איפה אתה עכשיו?"

הארי: "רציתי לשאול אותך בדיוק אותו דבר. אני בשיעור שיקויים. חיפשתי אותך ואני לא רואה אותך"

מאויבים לזוג בלתי ניתן להפרדה/דראריWhere stories live. Discover now