פרק שני-הפגישה במגדל השעון

827 35 100
                                    

בתשע בערב,יצאו הארי ודראקו אל מגדל השעון במטרה לפגוש זה את זה. שניהם הגיעו בדיוק 5 דקות אחרי השעה 9, אבל זה לא שינה להם כי הם הגיעו יחד. זהו,עכשיו זה רק שניהם. אבל הארי לא הרגיש שהוא יכול לחשוף את רגשותיו עדיין. לעומת דראקו,שהיה מאוהב מעל הראש בהארי,אבל הוא לא התבייש מהארי,אלא פחד מאביו,ששנא כל שונות ממה שהוא הכיר,הוא שנא חצויי דם,בני מוגלגים,אנשים שאינם קוסמים טהורי דם בכללי,והכי גרוע: הוא היה אחד מתומכיו של הלורד וולדמורט. לכן דראקו כל כך פחד להצהיר על אהבתו להארי. ובנוסף,דראקו עוד לא פיתח את האמון הנדרש כדי לספר לו. אחרי שתיקה ארוכה ומביכה לשניהם, הארי אמר:"טוב,אז על מה אתה רוצה לדבר?" 

"לא יודע," אמר דראקו, "על מה אתה רוצה לדבר? "

"תקשיב,אתה חושב שזה... מוזר שאני חבר שלך עכשיו?" אמר הארי בעצב

"לא!לא לא לא!!" מיהר דראקו לומר "למה שאני אחשוב ככה?"

"כי..." הארי התחיל לבכות "כי אתה סלית'רין,ו.... אני גריפינדור"

הארי התייפח יותר חזק "אנחנו... הפכים גמורים...היינו.... אויבים עד עכשיו....

אני.... שנאתי אותך...." הארי השפיל מבט "גם אתה.... שנאת אותי?"

דראקו התקרב אל הארי שבכה כאילו קרה הדבר הנורא מכל,וחיבק אותו מכל הלב.

זה היה חיבוק מלא אהבה וחום מצידו של דראקו,ולא עברה שנייה עד שהארי חיבק אותו חזרה. הארי מחה את דמעותיו בחולצתו של דראקו,אבל לדראקו לא היה אכפת בכלל. הארי הרפה מדראקו שהסתכל ישר אל תוך עיני האזמרגד היפות,הנוצצות מדמעות,של הארי. הוא חייך אליו,הפעם זה היה חיוך אמיתי שבא משמחה,ולא מיוהרה או גאווה. דראקו ראה שהארי רוצה לדבר אבל הוא השתיק אותו ואמר:" מה נראה לך?"הארי הסתכל על עיני הכסף החיוורות של דראקו ושאל:"מה זאת אומרת מה נראה לי?" 

"מה נראה לך? אתה חושב שאני שונא אותך או לא?" אמר דראקו באותו החיוך שהיה חדש להארי.

"לפי החיבוק אני מניח...שלא?" אמר הארי

דראקו שתק לרגע. אחרי הרגע הזה,הוא שפשף את ראשו של הארי ובלגן את שערו הפרוע ממילא. הארי צחק ודראקו אמר:"מסתבר שלא כל הגריפינדורים טיפשים."

הארי המשיך לצחוק ואמר:" אנחנו לא טיפשים,יש לנו כישרון להיכנס לצרות,זה הכל."

"נכון,סליחה טעות שלי."

"אז..זהו?"

"לא,אני צריך לגלות לך סוד הארי."

הארי התקרב אל דראקו,הוא היה קרוב אליו,קרוב מאוד. זהו,דראקו עמד להתוודות בפני רגשותיו להארי. ולא היה אכפת לו מה אבא שלו יגיד. "איזה סוד?" אמר הארי.

דראקו קירב את ראשו אל אוזנו הימנית של הארי ולחש: "אני אוהב אותך." הארי היה המום. "אני לא יודע מה להגיד..." 

מאויבים לזוג בלתי ניתן להפרדה/דראריWhere stories live. Discover now