Ухаарал бэлэглэсэн аврагч|Kim Taehyung

131 6 0
                                    

Бусан хот

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Бусан хот.2023 оны 7 сарын 5

Өглөө өөрөөрөө сэрлээ.Сонин юмдаа,сэрүүлэг дугарахгүй юм??
Цаг хартал 10:28???!??!?!
Ажлын ядаргаа гээчээс болоод сэрүүлгээ оройны 7 цагт тавичихсан байлаа.Бүтэн 2 цаг хоцорсон гэвэл дарга намайг хяргана даа...
Годхийн босож хувцсаа өмсөөд түлхүүрээ ч авалгүй гараад гүйчихлээ...Заза дүүрсэн хэрэг,орой болгоно биз.
Би бол гамшгийн үеийн аврагч.Эмэгтэй хүн ийм зүйл хийх нь төсөөлөгдөшгүй ч би энэ мэргэжлийг сонгосон юм.Хүмүүс энэ мэтгэжлийн сайхныг олж хардаггүй юм шүүдээ.Мэргэжил бүхэн сайхан.

Зам гарах гэж байгаад машинд мөргүүлэн үхэх шахлаа.Энэ л дутаж гэнэ...

Би:Новш минь?! Дайрч алах нь лдээ?!?!

:Чи өөрөө дайруулах нь лдээ.

Хараажийн баян айлын эрх жаал хүү...

Би:Хоцорч ядаж байхад энэ бацаан л дутаж гэнэ...

Ажил руугаа хар гүйхээрээ ирэхэд ажлынхан бэлтгэлээ хийж байв.

Минсок:Инёон!!!Яагаад хоцорчихвоо??

Би:Унтчихаж...

Минсок:Чи азтай байна.Дарга ч бас унтчихсан бололтой,ирж үгэлэхгүй байна.

Би амьсгаагаа гарган инээмсэглэж,хувцсаа солиод бэлтгэлээ хийж эхэллээ.

Бэлтгэл хийж байхад,дарга яаран гүйсээр хурлын өрөөнд биднийг цуглуулав.

Дарга:Далайн дор газар хөдлөлт болсон,цунами болж магадгүй гэсэн мэдээлэл гарсан.Тийм учраас та бүхэн бэлтгэлээ..-

Даргыг үгээ ч дуусгаж амжаагүй байхад ахин газар хөдлөв.

Дарга:Бурхан минь...Бэлтгэлээ шамдан хийхийг хүсч байна.

Минсок:Би үхэх нь ээ...

Би:Юу яриад байгаа юм!!!Минсок...Чи уйлаад байгаа юмуу??

Минсок:Аюулаас айдаг би ч муу аврагч юм даа...Би үхэхээс айхгүй байнаа...Жаахан үрээ төрөхөд нь Сэратайгаа хамт байж чадахгүй байхаас...-

ONESHOTsWhere stories live. Discover now