Өглөө зурагтаар мэдээ явна:
~Ард иргэдээ,анхаарлаа хандууулна уу.Манай улсад том аюул нүүрлээд байна.1 сард Хятадын Үхань хотод дэлгэрсэн үхлийн вирус корона нь манай улсын '...' хотод маш хурдацтай тархаад байнаа.Хөрш хотууд руугаа халдсан үгүйг шалгаж байна.Та бүхэн дархлаагаа сайн дэмжиж,гэртээ ч байсан маск зүүж,цэнхэр спиртээр гэрээ ариутгаарай.Ээж:Миний охион.
Хэрин инээмсэглэн:За ээжээ???
Ээж:Шөл уу.Ээж нь сайхан шөл хийчихлээ.
Хэрин:За.
Хэрины утас дуугарав.
'Эмнэлгийн дарга'Хэрин:За даргаа,юу болоов???
Дарга:Хурдан эмнэлэг дээр хувцсаа бэлдээд гэрийнхэнтэйгээ хүрээд ир.
Хэрин ч үүнийг нь мэдсэн юм шиг:За даргаа.
Хэрин:Ээжээ??
Ээж:Ээж нь сонссоон.Хувцсыг чинь бэлдчихсэн.Явцгаая.
Түүний ээжийн нүдэнд хөнгөхөн гуниг хурсан харагдана.
Эмнэлэг дээр:
Хэрин инээмсэглэн:Хөөе!!!Жон Хусог!!!
Хусог:Ким Хэрин!!!!Чи бас ирчихээ юу??
Хэрин түүнийг хүзүүдэн:Чи муу доромжлоод байна уу айн!!Би чинь бас эмч хүн юм шүү!!!
Хусог:Яа!!!Хүзүү!!!Үгүй ээ үгүй!!
Хүн бүр айж түгшсэн байхад,танхимын голд инээлдэн ноцолдох 2 найз.Тэд хоёулаа 24 настай,анагаахын сургуулыг хамт төгсөцгөөсөн багын найзууд.
Дарга бүх эмч нарыг танхимд цуглуулж гэр бүлийхэнийг нь гаргаж байгаад:Та бүхэн яахаа мэдэж байгаа байх.Нийт 279 эмч,вирусын голомт руу явна.
Хэрин:Бид чинь тангараг өргөсөн эмч хүмүүс шүүдээ.
Хусог:Тангарагтаа үнэнч байх хэрэгтэй.
Дарга:Гараад гэрийнхэнтэйгээ уулзаад хөдөлөөрэй.Тэнд эмчээс хэрэгтэй юм алга.Эмнэлгийн зүгээс та бүхнээс уучлал хүсэж байна.