vak, vak winchester

524 25 24
                                    

Castiel megfogta a kezem, miközben hozzám beszélt. Nem a karomat - az ujjaimat a kézfejemen. Az érintése lágy és puha volt, és minden negatív dolgot kiűzött a fejemből; elfelejtettem, miért is akartam lecseszni ezt az angyalt, és nem, ezután nem rémlett, és mérget vettem volna rá, hogy a születésnapom dátumát sem tudom. Alig fogtam fel, amit mondott, csupán néha hallottam ki kulcsszavaknak hitt részleteket a mondanivalójából. Pokol, Crowley, próbák, Sam, rossz állapot, Metatron. Nehezen raktam csak össze a dolgokat: igen, a poklot be kéne zárni, Sam elkezdte a próbákat, és pocsékul van, Crowley őrjöng, és Metatronnál elveszítettem a fonalat. Sok érzés kavargott bennem, amikkel nem tudtam, mit kezdhetnék, és ez egyre erősödött, amikor a tenyerei közé fogta a kezem, és a csuklómat kezdte masszírozni. Elernyedtek az izmaim és csak az érzésre koncentráltam. Nem tudtam, miért csinálja; mert kedve tartja, mert el akarja terelni a figyelmem a dühről, vagy mert valóban sajgott az alkarom. Mindenesetre mikor felfelé indult az ujjaival, és végignyomogatta a karom, majd elért a vállamhoz, le kellett ülnöm. Hagyott kényelmesen elhelyezkedni a motel szoba ágyán, majd folytatta, amit elkezdett, és én csak az ingjét, a mellkasát, és a nyakkendőjét bámultam, mert szemmagasságban volt, felpillantani pedig nem volt erőm, de ami lényegesebb: megfulladtam zavaromban.

Castiel átkarolta a vállam, hogy részegen hazatámogasson. Talán kicsit elszaladt velem a ló, mondhatjuk így is. Sam állapota tovább romlott, én pedig nem bírtam elviselni a fancsali ábrázatát a náthájáról nyavalyogva, szóval istenesen berúgtam egy kocsmában. Amikor a második nőt üldöztem el, kétségbeesetten, a szemeim előtt elúszó esetleges szex lehetőségétől, szólítottam Castielt, és ő azonnal megjelent, közölte, hogy "jóval több alkohol van a szervezetemben, mint az egészséges lenne", majd minden hókuszpókusz nélkül hazakísért. Ha nem lettem volna hullarészeg, úgy éreztem volna, mintha egy balul elsült randiról visz haza, de a lassan működő agyamnak köszönhetően így is olyan beütése volt. Sok mindent csináltam a hazafelé tartó úton, amit Sam talán már nem tűrt volna olyan készségesen, mint Castiel; néha megpiszkáltam a fülét, vagy az arcát böködtem, esetleg kuncogva a nyakába nyomtam a fejem. Castiel mindent elviselt, és hálás voltam, amiért harciasan kibírta a közelségem, amiért nem lökött el - ha részeg voltam, kellett a közelség. Ezért bújtam mindig Samhez, ha mellettem volt, és aludtam a vállán a kanapén. Azonban amikor a bunker elé értünk, fogalmam sem volt, mit csinálok. Annyira fáradt és kiéhezett voltam, de tényleg nagyon-nagyon, hogy valamikor valamilyen úton-módon Castiel ajkaira kerültek az enyémek, és a szájába a nyelvem. Azt hiszem, ezt is csak elviselte, ami rossz elménnyé tette a csókot, de másnap őszinte fejfájással és sok nyöszörgéssel konstatáltam, hogy nem emlékszem az égvilágon semmire.

Castiel magához ölelt, hogy lenyugtasson. Fájdalmasan dühös voltam rá. Samnek lassan annyi, ő meg a hülye faterjával és a Mennyekkel van elfoglalva, ahelyett, hogy a barátainak segítene. Nem mellesleg furán viselkedett velem; ha esetleg néhanapján eltolta hozzánk azt az angyali seggét, kerülte a tekintetem, nem állt a személyes terembe, és nem nézett rám úgy, mintha mindent én jelentenék számára. És most, most, hogy itt volt, egy igen sok káromkodással tarkított ima után felbukkant, egyszerűen ordítani tudtam volna - és meg is tettem. Elmondtam, mennyire elegem van belőle, hogy magasról, ívesen szarik a fejemre, hogy mennyire ideges vagyok Sam miatt, mert tehetetlen vagyok, és csupán segítségre és támogatásra lenne szükségem ahhoz, hogy ne egyedül kelljen küzdenem az ellen, hogy az öcsém fűbe harapjon. Amikor elkezdtem volna mondani, hogy mennyire idiótán viselkedik velem, és mi a jó büdös baja van, elém lépett, végre először a szemembe nézve, és a hátamra csúsztatva a tenyerét, magához húzott, és átölelt. Bennem rekedt a szó. Nem jött ki hang a torkomon. Hosszas küszködés után (magam ellen), viszonoztam a gesztusát, és erősen tartottam a derekát, nehogy eltűnjön a kezeim közül. Nem tudtam, mi ez az egész, fura érzések cikáztak bennem, de próbáltam nem törődni velük, és csakis egy dologgal foglalkoztam; hogy Castiel hallja-e, milyen hevesen ver a szívem, vagy sem.

egypercesekWhere stories live. Discover now