Ha nő lennél, talán nem zavarna, hogy bámulsz. Talán nem zavarna, hogy bámullak és hosszú-hosszú percekig elmélázok arcod vonásain, borostádon, ami nem lenne, ha nő lennél.
Ha nő lennél, talán máshogy alakult volna minden, talán (biztos) flörtölni kezdtem volna veled az első adandó alkalommal, kihasználtam volna az aranyos és egyben hihetetlenül izgató ártatlanságodat, és megpróbáltalak volna megkapni egy éjszakára.
Ha nő lennél, nem hagytad volna, hogy elcsábítsalak és a bárban, ahol éjfélkor ketten ültünk, megcsókoljalak. Ha nő lennél, semmit sem hagytál volna és ellöktél volna, hiszen nem lettél volna abból az átlagos fajtából való, aki belemenjen a hülye játékaimba. Tudtad volna, hogy minden bizonnyal el akarom érni, hogy tetszek neked, és nem gondoltad volna valószínűtlennek, hogy te tetszél nekem.
Ha nő lennél, nem zavartak volna a széles vállaid, amiket átöleltem és az erős karjaid, amik átöleltek. Nem zavart volna a borostád, ami az enyémhez dörzsölődött, amikor csókolóztunk. Ha nő lennél, az sem zavart volna, hogy nem mersz olyan szenvedélyesen hozzám simulni, miközben táncoltunk - vagyis a hosszas noszogatás után kikönyörgött lassú ringatózás a zenére -, mint amennyire valójában akartad. Ha nő lennél, nem lettem volna ilyen türelmes és romantikus, hogy minden úgy alakuljon, ahogy nekünk jó. Ha nő lennél, elég lettél volna egy éjszakára, és nem alakult volna ki egy erős barátságból az, ami most van.
Ha nő lennél, azután az este után elrángattalak volna a legközelebbi motelbe, hogy megtörténjen, amire vágyok. Ehelyett csak bágyadtan mosolyogva kisegítettelek a bárból, miközben te a mókusok szaporodásáról és táplálkozási szokásairól magyaráztál, néha összeakadó nyelvvel, nevetve (ez volt az első alkalom, hogy sok alkoholt ittál), hogy eltámogassalak a kocsiig, majd haza induljunk, azonban te a csekély erőddel, ami maradt, az autó oldalának nyomtál és újra megcsókoltál. Ha nő lennél, nem lettem volna olyan sokáig elfoglalva az ajkaiddal, inkább csak belöktelek volna a hátsó ülésre, hogy tovább haladjunk, viszont a szégyenlős érintéseid túl bódítóak voltak ahhoz, hogy elrontsam a pillanatot.
Ha nő lennél, nem szerettem volna beléd. Csak egy tárgyként tekintettem volna rád, és addig érdekeltél volna, ameddig meg nem kaplak egy menetre.
Azonban te, te nem vagy nő, és ezért vagy különleges. Nem vagy nő, és ezért szeretlek évek óta, ezért szeretem az érintésedet, a testedet, az arcodat, a csókjaidat, téged. Nem vagy nő, ezért szeretek veled lenni, ezért vagy izgalmas és izgató, és szerethető és érdekes. Nem vagy nő, Cas, és ezért foglak szeretni addig, amíg az eszemet tudom.
-
a borítót ezúttal is köszönöm, narancsvirag ❤️