1. Izuku Midoriya
Po waszym pierwszym spotkaniu na którym spędziliście dobre 2 godziny , wymieniliście się numerami telefonów. Przez co później nie mogłaś się oderwać od telefonu nawet na lekcjach. Na końec dnia , czyli piątku, Izuku zaprosił cię do kawiarni ,tej samej co ostatnio. Oczywiście się zgodziłaś przecież biednego Izuku nie mogłaś wystawić!2. Bakugo Katsuki
Szłaś do domu przez jedną z bardziej ciemnych uliczek. Nie bałaś się tak przynajmniej wyglądałaś ale w środku chciało ci się płakać jak małej dzkewczynce, przecież znałaś sztukę walki. Już myslałaś , że nic ci się nie stanie gdy jakaś ręka chwyciła cię za ramie. Już miałaś uderzyć tą osobe z całej pety lecz z ciemności wyszedł Bakugo.
-Bakugo , ty....ah..ty szczylu wiesz jak się wystraszyłam?!-
-Zauważyłem i oto mi chodziło- odpowiedział. Odwróciłaś się i ruszyłaś w stronę domu. Katsuki ruszył przy tobie z wielkim bananem na ustach. Ty miałaś jednak naburmuszoną mine. Jednak nie chciałaś aby chłopak nie szedł z tobą przy nim czułś się dziwnie bezpieczna.
3. Todoroki Shoto
Będąc w starbucksie zauważyłaś tego samego chłopaka który cię dzień wcześniej uratował. Podeszłaś i podziękowałaś za wszystko na co on tylko kiwnął głową. Wkurzało cię to więc zaciągnęłaś go do swojego stolika. Przedstawiłaś się ale on zrobił to bardzo niechętnie. Rozmawiałaś z nim dobre 20 minut aż zaczął się śmiać z twojego żartu. A później droga była już prostrza aby się z nim porozumieć.
4. Kirishima Eijirou
Siedziałaś w macu z przyjaciółkami i chłopakiem którego nie lubiłaś , ponieważ chciał do ciebie zarywać chociaż ty mu mówiłaś ,że jesteś zajęta chyba z tysiąc razy to on dalej w swoje. Odwracając się od natręta zauważyłaś Kirishime , pomachałaś mu skryće oczywiście on tobie też odmachał. Nagle chłopak zaczął się do ciebie niebezpiecznie przybliżać. Nie wiedziałaś co masz robić. Znowu mu powiedziałaś ,że jesteś zajęta na co on odpowiedział tylko "nie widze go tutaj" a twoje koleżanki najwidoczniej miały z tego niezły ubaw. Nagle dosiadł się do ciebie Eijirou.-Hej kochanie- ucałował cię w policzek. Jednocześnie osłupiałaś i spaliłaś takiego buraka , że ja nie moge.
-Cz..cze..cześć!- Chłopak widząc Kirishime odsunął się od ciebie. Kirishima był lepiej zbudowany i wogóle. Więc miał się czego bać. Twoje koleżanki osłupiało.
-Robi się ciemno odprowadzić cię do domu?-
-Tak, jasne dzięki kochanie- ostatnie słowo zabrzmiało trochę dziwnie z twoich ust. Szybko zabrałaś manatki i ruszyłaś z czerwono-włosym. Będąc już w drodze bardzo mu za.to podziękowałaś. Wymieniliście się numerami a ty wróciłś bezpiecznie do domu.
5. Kaminari Denki
Tańcząc w klubie nie miałaś już partnera więc musiałaś tańczyć sama. Niepodobało ci się wzrok wszystkich facetów na ciebie. Gdy miałaś partnera nikt tak bardzo nie patrzył. Zauważyłaś Denkiego. Tanecznym krokiem podeszłaś do końca parkietu i wystawiłaś do niego dłoń. Chłopak natychmiast złapał cię za ręke i ruszył do akcji. Tańczył bardzo dobrze. Prawie nie widziałaś żadnych błędów. I jeszcze męska część widowni przestała się na ciebie patrzeć. Po tańcu zaprosiłaś go do garderoby na mały soczek.
6. Dabi
Idąc ze szkoły czułaś ,że coś cię śledzi. Odwracałaś się do tyłu lecz nikogo tam nie było. Jednak jak ostatni geniusz spojrzałaś do góry. Przez ułamek sekundy zauważyłaś Dabiego. Schował się oszust jeden , więc i ty się schowałaś. Chłopak bardzo szybko zszedł z dachu , nerwowo cie poszukując. Poparzyłaś go lekko swoimi piorunami. Na co on się tylko słodko do ciebie uśmiechnął. Prychnęłaś i ruszyłaś dalej przed siebie. Chłopak dotrzymywał ci kroku a na zadane przez ciebie pytańe czemu za tobą łazi odpowiedział " bo nie mogę się powstrzymać od patrzenia na tak małą osóbkę" przyśpieszyłaś kroku nic nie odpowiadając.7. Aizawa Shota
Aktualnie przygotowywałaś się do roku szkolnego na swoim biurku. Nagle na nim kucnał sobie eraser head. Spojrzałaś znudzona na swojego towarzysza.
-Co dzisiaj robisz?-
-Nudzę się a ty?-
-Wyskoczyłbym do jakiejś knajpki , co ty na to?-
-Z miłą chęcią.-
.
.
.
.
,.
.
.
A oto właśnie już 3 rozdział. Życzę miłego dniaaa. Do odczytania~§