12{Kiedy zrobisz mu żarcik}

2.2K 56 9
                                    

1. Midoryia Izuku

Chłopak jest dość delikatny w obsłudze przez ciebie. Na początku cały czas się rumienił i ledwie mógł się odezwać. Lecz pewna sytuacja to zmieniła pomyślałaś ,że zrobienie mu małego psikusa załatwi sprawę tylko ,że sie pomyliłaś i zielono-włosy zaczął cię unikać. Więc będąc bardzo wściekła złapałaś go za koszulkę i zamknęłaś ze soba w swoim pokoju. Przeprosiłaś go za tam tego psikusa. Chłopak powiedział ,że nic się nie stało i chciał już wychodzić lecz mu przerwałaś i powiedziałaś jak to wygląda....

2. Bakugo Katsuki

Wiedziałaś ,że jeżeli to zrobisz to będzie z tobą źle ale twoja ciekawość ci nie pozwalała na nie zrobienie czegoś takiego. Położyłaś wiaderko z wodą na uchylonych drzwiach więc kiedy Katsuś je otworzy będzie cały mokry. I właśnie tak się stało lecz ciebie kara nie omineła. Katsuki od razu skapnął się kogo to sprawka więc od razu po incydencie wyszedł spokoju i wrócił z wiaderkiem wody które wylał na ciebie a jego szyderczy uśmiech nie schodził cały dzień.
Lekcja na przyszłość nigdy nie rób kawałów Kachcanowi!

3. Todoroki Shoto

Chłopak był trochę zamknięty w sobie do innych. Dla ciebie był miły , kochany , uprzejmy i inne takie dlatego nie miałabyś serca aby upokorzyć go orzed innym jakimś psikusem. Dlatego gdy dziewczyny chciały mu zrobić takiego psikusa uratowałaś go , wypychając go z pola rażenia. Więc to ty dostałaś kubłem zimnej wody. Natychmiast poszłaś się przebrać. Zanim zdjęłaś nawet bluzkę on wpadł do ciebie z ręcznikami i natychmiast owinął cię nimi całując w czoło.

-Jesteś kochany-

4. Kirishima Eijirou

Tak bardzo chciałaś zrobić mu psikusa ale nie wiedziałaś jakiego. Wymyśliłaś ale rczej już posuwałaś się za daleko. Po prosiłaś Eijirou aby przyszedł do ciebie do domu bo masz ważną rzecz mu do powiedzenia. Gdy wszedł kazałaś mu usiąść na kanapie. Usiadłaś obok niego.

-Eijirou ja jestem w ciąży- wyjąkałaś już miałaś zacząć się śmiać ale nagle chłopak padł na podłogę jak długi. Szybko przy nim ukucnęłaś.

-Eijirou to był żart!! Słyszysz to był tylko pierdolony żart!- zaczęłaś łkać nie wiedziałaś nawet co się wokół ciebie robi. Nagle chłopak wstał.

-Naprawdę? Uff co za szczęście. ZNACZY NIE ŻE NIE CHCE........- Pocałowałaś go w końcu aby się przymknął.

5. Kaminari Denki

Zaczęło się od małego psikusa od twojej strony a skończyło na poszkodowanych 5 osobach i zdemolowanym prawie całych waszych pokojach.....

6. Dabi

Chłopak ostatni przeżywał trudny okres nie wiedziałaś dlaczego ale chciałaś go trochę uszczęśliwić. Zrobiłaś mu drobnego żarcika ale on tak jakby się obraził....

7. Aizawa Shota

Będąc w domu odsypiałaś nocne dyżury. Nie widziałaś się z swoim chłopem ponad tydzień a kiedy wrócił powiedział tylko krótkie cześć i tak co tydzień więc miarka się przebrała. Postanowiłaś mu zrobic małego ,chamskiego psikusa a tym psikusem była Joke za którą Shota nie przepadał. Zaprosiłaś ją do siebie do domu a gdy Aizawa wrócił i znowu chciał powiedzieć to swoje "cześć" zaskoczyła go miła niespodzianka....

Bnha preferencje xZAKOŃCZONExOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz