1. Midoryia Izuku
Dzisiaj był ostatni dzień kiedy Shouyo przebywał w tym wymiarze. Ma trafić do domu. Więc razem szykowaliście się do wyjścia. Czekałaś tylko na niego. Chłopak podszedł do ciebie. Był trochę wyższy od ciebie. Patrzył głęboko w twoje oczy po czym wpił się w twoje usta. Nie odskoczyłaś, a nawet podobało co się to lecz oderwałaś się do niego. Zeszłaś wzrokiem w bok i chwyciłaś klamkę. Pociągnęłaś za nią i wyszliście całą drogę szliście w ciszy. Za nim dostaliście ostatni raz chwyciłaś go za rękę.....
***
Rudowłosy po machał ci ostatni raz i wszedł do portalu a po chwili wyleciał z niego twój ukochany. Od razu go przytuliłaś.....
2. Bakugo Katsuki
Razem. Kageyamą szliście do UA aby odesłać go z powrotem. Chłopak nagle cię przygwoździł do ściany budynku. Spojrzałaś na niego jak na debila. On tylko przewróciła oczami i delikatnie zbliżył swoje usta do twoich. Zaczęliście się całować, jednak szybko przerwałaś i złapałaś go za rękę, ruszyliście razem dalej do szkoły.
***
Ostatni raz czarno-włosy pomachał ci na dowodzenia i wszedł w zielony portal. Po chwili wyskoczył twój wiecznie wkurwiony blondas.
- Gdzie ten mały.....- nauczyciele widząc Bakugo od razu sobie poszli zostawiając was samych.
- Katsuki - powiedziałaś, chłopak natychmiast się odwrócił. Zamknęłaś oczy i poleciały ci łzy. Nagle poczułaś silne ręce.
- Tak bardzo cieszę się, że cię widzę - powiedzieliście w tym samym czasie.
3. Kirishima Eijirou
Jutro Levi miał się przenieść do swojego wymiaru. Więc co mógł zrobić dla ciebie? Uśmiechał się od samego rana aż się go przestraszyłaś. Spędziliście razem super dzień w i tak końcówkę zapamiętasz do końca życia.
Wchodziliście do mieszkania bardzo rozbawieni. Powoli zdjęłaś kurtkę i odłożyłaś ją na miejsce, odwróciłaś się i wpadłaś na niego przez co spojrzeliście sobie w oczy. Levi nie wiedział czy to odpowiedni moment ale chciał to powiedzieć za nim będzie za późno.
- [Reader] bo...ja cię....kocham- wypowiedziała a ty się wpiłaś w jego usta. Oddał pocałunek lecz oderwałaś się i powiedziałaś.
- Wybacz ale ja kocham Eijirou z resztą wiesz.....-
- Tak, przepraszam nie powinienem -
Ujęłaś jego podbródek i spojrzałaś głęboko w oczy, w te piękne kobaltowe oczy w których można się zatracić.- Wiem, że napewno w swoim świecie kogoś pokochasz i ona da ci najdzieje -
4. Dabi
Tym razem to Shigaraki ci pomógł aby zwrócić ci Dabiego lecz nie tak łatwo było ci się rozstać z tym kotem jakim jest Kuroo. Był wieczór oglądaliście film. Usiadłaś i przeczesałaś włosy. Chłopak wpatrywał się w ciebie i powoli przybliżaliście ku sobie kiedy miało dojść do kulminacyjnego momentu ty zasłoniłaś mu usta i spojrzałaś smutno w bok.
- Wybacz nie powinienem -
Zmarszczyłaś brwi i pocałowałaś go w czoło. Uśmiechnięta pomaszerowałaś do swojej sypialni.5. Aizawa Shota
Viktor był tylko twoim przyjacielem i nikim więcej ale ty dla niego byłaś kimś więcej kimś kto mu pomógł tak naprawdę ujrzeć osobę w której się zakochał czyli Yuriego. Opowiadał ci dużo razy więc dałaś mu radę aby mu wyznał miłość i masz taką nadzieję, że to zrobi.
Pomachał ci i wszedł do portalu po kilku chwilach wyszedł z niego twój Aizawa cały zmarnowany szybko do niego podbiegłaś i go przytuliłaś.
- To było najgorsze miejsce w jakim byłem - powiedział.
- Kocham cię - rzekłaś, zdziwił się trochę na twoją odpowiedź ale pocałował cię w czoło i powiedział, że on ciebie też.
-----------------------------------------------------------
Witam, witam wszystkich bardzo serdecznie i chciałam na początku podziękować wam ! (☞ ಠ_ಠ)☞
Czyli moim czytelnikom dzięki którym udało się zdobyć ponad tysiąc wyświetleń tej książki jest to dla mnie ogromna liczba (◍•ᴗ•◍)❤
Nigdy się nie spodziewałam, że mogę osiągnąć takie liczby.A po drugie spytacie dlaczego w tych trzech częściach nie ma Shoto? Ponieważ iż aż moja Reader by go nikomu nie oddała pewnie jakby go porwało to by wyczarowała ten portal i poszła za nim ( w cale o nim nie zapomniałam <( ̄︶ ̄)> )
Więc no dlatego i co tam jeszcze,
No życzę miłego czytania rano/ w południe/ popołudniu/ wieczorem czy tam w nocy papatki ┌(・。・)┘♪