-Part3-

434 81 73
                                    

کمتر از ۱۵ دقیقه بود که لیام از جلوی چشماش غیب شده بود...
حس کنجکاوی یقه ی زین رو چسبیده بود و از طرفی
نمیتونست ریسک بکنه و از ماشین پیاده شه...

ترس از یه دوربین گوشی معمولی هم
نمیزاشت که حتی داخل ماشین هم احساس راحتی بکنه...

بیرون بودن لیام و پیداکردن لویی
و مست بودنش به اندازه ی کافی ممکن بود دردسر ایجاد بکنه .. اونم وقتی که همه ی دنیا روی روابط بین پسرا زوم بودن...

چشماش رو روی تاریکی تقریبی جلوی ماشین قفل  کرده بود... که صدای وحشتزده ای رو پشت سرش شنید :

ن_من چققققد وقته خوابم زین! محض رضای خداااااا چرا بیدارم نکردییییید !!

زین با بهم خوردن سکوت ماشین تقریبا از جا پرید..

ز-خداااا لعنتت کنه نایل! بگیر بخواب ما رسیدیم به-

هنوز جملش رو کامل نگفته بود که صدای باز شدن در ماشینو شنید...
فریادش برای یه لحظه نایل رو متوقف کرد :

ز-نی بشین تو ماشین لیام رفته لوییو بیاره هوا تاریکه مردم اون بیرونن ! الان پیداشون میشه!

ن_مزخرف نگو زین تو واقعا انقدر بیخیال بودی نسبت به لویی؟؟ کم کم دارم حرفای توی اون مصاحبه های کوفتیتو باور میکنم ...

زین و نفسشو حبس کرد...
نایل کنترلشو از دست داده بود... فشار عصبی و کم خوابی به اندازه کافی همشونو از پا دراورده بود...
اما زمانی که خواست در ماشین رو  ببنده ی جرقه ی بزرگ لرزه به تنش انداخت...

ن_ از هری خبری نشده؟ ما چ رفیقایی هستیم.. اون تنهاس...

ز-نایل ساعت تقریبا ۱ شبه... مطمئن باش که خوابه...

ن_واقعا نمیدونم چم شد که تونستم انقد بخوابم و عقلمو دست شما دوتا بدم...

ز-داداش تو به زور یک ساعت خوابیدی انقدر خود-

دیدن صحنه ی مقابلش مثل یه ضربه ی پتک توی دهنش بود... همزمان با خیره شدن چشماش به پشت سر نایل ، توجه نایل رو هم به اون سمت جلب کرد...

با نور کمی که بود، تونست لباس لیام رو تشخیص بده...  که با سر و وضع داغون بدنی رو روی کولش انداخته بود و شمرده شمرده قدم برمیداشت که روی زمین نمدار لیز تعادلش بهم نخوره...

لی-امنه... یکیتون بیاید کمک !!!

با شنیدن جملش نایل و زین هردو به سمت لیام دوییدن...
نایل به ارومی شونه ی راست و زین شونه ی چپ لویی رو گرفت...

ز-داداش؟؟ ..لی.. این خون چیه..؟ ...

ن_اون بیهوشه؟؟؟؟

لیام با کلافگی دستاشو تکون داد تا خستگی کول گرفتن لویی رو از بین ببره...

[ Only Fool Wins ] (L.S)(ON HOLD)Where stories live. Discover now