Uyuşturucu satıcısı.

145 8 3
                                    

    1.ders bitmişti.Yanımdaki onu dediğinde,duymazdan gelip resmimi çizdim.Güzel olmuştu.Evet.Güzeldi.Tenefüste hemen tualete gidip kimse gelmeden bileklerimi yıkadım daha az acıyorlardı.Bi ''oh'' çektim.Sınıfa dönmeyi istemiyordum.Kızlar yine sıramıza doluşacaktır muhtemelen.Kantine gidip biraz oturdum içimden saydım ve yürümemide hesaba katarak evet artık kızlar gider çünkü yeni bir erkek görünce normalde bu kadar sürer.       

               Düşünüyordum.O çocukla belki de arkadaş olabilirdim.Sınıfa geldiğimde evet normal erkekler gibi benden başka bi kızın yanına geçmişti.Herzamanki ayarlarıma döndüm.Yalnız bir şekilde sıramda oturdum.Derste çok değişik davranıyordu.Alay etmeler.Kızlarla gülüşmeler.Hayır aslında normal fakat benim yanımdayken böyle değildi.Gerçekten şımarık bir zengin çocuğu gibiydi.İĞRENÇ...

      Dersler kitaplar derken evet okul bitti.Sorunsuz bitmişti.İyi günümdeyim galiba.Eve gittim.Biraz yatıp dinlendim sıkıcıydı.Dışarı çıktım.Sabaha göre hava soğuktu.Rüzgar çok soğuk bi şekilde esiyordu.Siyah şapkamı getirmeme deymişti...

 Çıkarken gözüme batan bişey arkamdaki,sigarasını yakan adam bi yerden tanıdıktı.Evet,ünlü uyuşturucu satıcısı zorla elinden kurtulduğum pislik Emrah,peşimden geliyordu.Tanınmamaya çalıştım.Eve gidemezdim,takip ederdi hırsızlık yapardı.Ne yapıcağımı bilmeden hiç tanımadığım bir sokağa girdim ve yine tanımadığım bişr sokağa daha son kez başka bi sokağa girdiğimde çıkmaz sokak olduğunu farkettim birden bir ses arkamdan geldi...

-Kaçabileceğini mi sandın iris.
ve ardından alaycı bi kahkaha...

-evet belki de kaçabileceğimi sanmıştım.
dedim korkak bir sesle.İçimden dualar ediyordum evet ateist değildim...

-Senin tadına bakmayalı uzun süre olmuştu yolda görür görmez peşine takıldım bebeğim

-Uzak dur benden yaklaşırsan polisi ararım.!
Hemen cebimden telefonu çıkardım.

-Hey.Hey! sakin bebeğim yanımda mangır var belki istersin.

-Hayır bıraktım ben artık senin iğrenç şeylerinini istemiyorum!

-Şşşt sakin tatlım belki de ben seni istiyorum.!  (ve ardından alaycı bir kahkaha)

Birnin sessiz ayak seslerini duydum.Mavi parıldayan gözler tanıdıktı.Elindeki sopayı büyük bir güçle Emrah'ın kafasına vurdu.Bayıldı emrah ve ardından.Sopayı bıraktı.Emrah'ın kanayan başına baktım.Korku,sinir,suç ve benzeri karmaşık duygular içime işlemişti ağladım.Birden bire ağladım depresyon gibiydi eskianılarım vardı o pislikle bunları hatırlamaya başladım ve kafasının aldığı kana baktım.Bulanıklaşmaya başlıyordu heryer bulanıktı.Kararıyordu herşey.Yavaşş Yavaşş...

Sen de Seversin!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin