Stadyum

86 1 1
                                    

                 Gözlerimi açtığımda sınıfta kimse yoktu.Sadece dudağım da tuhaf bir his vardı.Hayır kuruluk değil,aksine ıslaktı.Neyse salyam akmıştır.Muhtemel dedim.Yine cama baktım,Aytun aşağıda değil di bütün sınıflar boş olduğu için bütün sınıflara baktım.Çünkü bugün bizimkiler nasıl basketbol oynuyorsa diğerleri de stadyumdalardı.Kafamdaki tek şey Aytun'un Ecem'i boş bir sınıfta öptüğünü düşünmekti.Bütün sınıfları aradım.Sonra yine bizim sınıfa geldim.Aytun oturuyor bir sırada sonra cama bakıyor.Ne kadar asil duruyor PİSLİK.Sinirim bozulduğu için ona içimden küfürleri yağdırıyordum.Sonra ağzını açtı,

-Nerde kaldın?Seni aramadım ama tuvallettesin sandım.

-Asıl sen nerdeydin!

dedim ona kızgın ve sert bir şekilde.

-Kantindeydim suyun bitmiş su aldım sana.

-Hıı tamam,pardon.Eee susadım,su nerede?

       Sonra sıradan suyu aldı ve bana verdi.İçtim.Sonra kendi sırama geçtim.Oturduk,oturduk,oturduk.Sıkıldığım için içime iyice nefesimi çektim ve dışa soludum.Sonra konuşmaya başladı.

-Ee İris.En sevdiğin renk ne?

-Siyah.

   Onun sevdiği rengi sormak istemedim.Umrumda değil açıkçası herneyse o da saat'e baktı.Sonra bana döndü.

-Bi ara maviyi sevde seni gözlerimle etkileyeyim!

  Tam ''Ne diyosun sen?'' diyecektim ki.Zil çaldı,hemen dışarı çıktı.Nedemek istedi.Birazcık sinirimi bozdu.Anlayamamıştım.

***Tenefüs Bitti***

 Zil çaldı.Sınıfa kimse gelmedi.Bahçe de de kimse yoktu.Derken hoca sınıfa geldi.

-Çık sınıftan kızım okulca stadyum maçı var.

-Tamam hocam.

dedim.Hemen cüzdanımı alıp çıktım.Herkes sıra olmuştu ben de sıraya girdim.Kızlar bana sinirli sinirli bakıyodu.Nolduğunu anlamadım.Okulumuzun otobüsü geldi.Sonra beni itip kaktılar.En sonunda otobüse bindim.Yanıma kim oturdu?Tahmin edin.Lanet olsun ki Ecem yanıma oturdu.Arkadakiler de diğer şımarık kızlar.Allah'ım acaba günahım neydi??Haa doğru bileklerimi kesiyorum.Evet o işde var tabii.Haa onu da unutmadım.Tamam.Bunları hak edicek kadar bir sürü şey yapmışım.Herneyse yine de içimden dualar ederek.Sadece oturdum.Birden Ecem ağzını açtı;

-Eee Aytun ile sınıfta ne yaptınız?!

 Hain ve öldüresiye bakışlar atıyordu bana.Gerçeği söylemek gerekirse korktum.Ama soğuk bir şekilde cevabımı verdim.

-Hiç bişey yapmadık.Biliyorsun ben senin kadar fiziki olarak güzel değilim.

-Teşekkür ederim canım.Zaten bunu biliyorum.Ama Aytun ile sınıfta ne yaptınız diye sordum!

-Hiç bir şey .Ben uyudum o da basketbol maçını izledi.Yani ben öyle biliyorum.

-Bana bak.Aytun okulun en yakışıklı ve pöpüler çocuğu ve o benim gibi harika kızları hak ediyor.Eğer bir samimiyet yaşandıysa ve söylemiyorsan seni okulda rezil edeceğimi biliyorsundur.Herkes Aytun'u çok seviyor ben onla çıksam bir şey olmaz.Muhtemelen hayran kıtlesi bile olur.Ama eğer sen çıkarsan okulun yarısı her sabah sana ''pislik'' diyecek.Yani dikkat et...

     Cevap vermedim ve içimden ağladım.Sonra cam kenarında olduğum için dışarı baktım.Gözümden yaşlar gelicekti durdurmak istiyordum.Sonra bir ses duydum.

-Ecem kalkar mısın buraya ben geçmek istiyorum da.

Aytun,hemengözyaşlarım akmadan kolumla gözümü sildim.Kırılgan bir insanım napiyim ağlıyorum sadece.Her neyse Ecem'in cevabı sizce ne?Tabii ki de yine bencil egoist bir cevap;

-Aa tabii Aytun'cum.Kalk şurdan neydi ismin neyse kalkar mısın?

-Neden kalkıyım burayı ilk ben tuttum.

-KALK!Aytun burda oturmak istiyor.BENİMLE!

   Nerden biliyoki Aytun kiminle oturcağını söylemedi.Ama kalktım.Çaresiz bir şekilde.Sonra Ecem can kenarına geçti.Aytun da arkadaşı olan Mert'i çağırdı.İçimden felaket bir kahkakaha  gürledi Ama dışımdan belli etmemeye çalışıyodum.Ecem ile Mert oturdu.Aytun da yerine gidiyordu.Ben de ayakta durmak zorundaydım.Sonra Aytun gelsene dedi.

   Egoist bir kızla az önce alay eden.Beni evinde bulunduran.Zengin,pöpüler.Havalı yakışıklı.Beni birinden kurtarmış.Bana su almış.Gıcık olduğum Aytun Kunt bana yanıma gelsene mi dedi?

 Neyse çaresiz yanına oturdum.Stadyum'a gidiyorduk hala...

3 dakika sonra....

    ''Çocuklar inin stadyuma geldik!''
Bu sesle uyandım.Yanımda Aytun vardı dışarıya bakıyordu.Ne kadar asil oturuyor.Bense kambur gibiyim sanırım,zengin bir ailemolmasına rağmen gerçi daha yeni yeni zengin olduk ve açıkçası bu umrumda değil.Herneyse indik.Stadyuma girdik ve maçı izledik 1 saat oradaydık.Bir saat!

  Aslında normalde öyle şeylerde canım sıkılır.Fakat bunda sıkılmadım.Heyecanlıydı maçta tanıdım biri olunca.Aytun.Yani evet yarın oda bana kağıt topu fırlatmaya başladığında onu tanımıcamama olsun şuanlık tanıyorum.Sorun yok.Maç bitti.Bu sefer diğer takımı da almak için iki farklı okul servisi geldi.Ben ikinci servise binmeye karar verdim.Ecem ve Aytun 1'inciye binicekti ve onları yalnız bırakmalıyım.Hani şu vıcık vıcık söylemesi bile benim için iğrenç mide bulandırıcı,Ecem ondan hoşlanıyo ve sanırım onu seviyor.Tamam bir iki dakika sonra kusucağımdan şüpheliyim.

    

Sen de Seversin!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin