**Merhaba,bu hikayemde yaptığım ilk açıklama olucak.Çünkü böyle hikaye başında çıkan açıklamaların saçmalık olduğunu düşünüyüorum.İlk önce ağlamaklı bir şey söyleyeceğim.Yeni bölümü yazmıştım 1000 harfi geçti fakat ne oldu bilmiyorum ama yazdığım her şey silindi.O yüzden önceki gibi güzel olmasa da güzel yapmaya çalışacağaım.Ayrıca kapak için cutesthanyou'ya teşekkürler**
Sabah,güneş ışıklarının çarpmasıyla uyandım.Desem yalan olur.Metalicca'nın 10 katı çalan **zırr** saatin sesiyle uyandım.Tabii ki elimde minik bir ayı ve rockçı saçım.Saçımı taradım ve verebileceğim bir şekkil verdim giyindim.Telefonu alıp.Aşğaı indim,annemler hizmetçimizi aramıştı.Harika bir kahvaltı sofrası vardı o da mutfakta yemöeğini yemeye gidicekti ki,beraber yiyebileceğimizi söyledim.Kahvaltı ederken elimde telefonda sosyal ağlarıma bakıyordum.Aslında genelllikle en iyi ortam olan tumblr'da bulunurum çünkü facebook ve twitter'da 1 takipçim bile yok ben sınıftaki ve okuldaki herkesi takip ettim.Ama onlar daha bana arkadaşlık yollamadı.Onların paylaştığı fotoğraflara bakıyordum derken orada farklı birşey gördüm.Çok şaşırmıştım.Hemen baktım.Aytun?Aytun Kunt,İris Erberk'e istek yolluyor.Gerçekten tuhaftı bu his 3.000 takipçisi ve 467 arkadaşı olan Aytun Kunt bana istek yollamıştı.Telefonu elimden bıraktım ve yemeği bitirmeye çabaladım.2 dk sonra bildirim geldi,Aytun bütün fotoğraflarımı beğenmişti.Gerçi 2 fotoğraf çok zaman almaz.Nasıl olsa bir zaman kaybıyım.Neyse kahvaltım bitmişti.Çantamı aldım.Ayakkabılatrımı giydim.Arabaya binmemle söföre hızlı git demem bir oldu.10-15 dk sonra okuldaydım.Aytun yine o kızın yanındaydı.Belliydi dudağımdan bir buse alıp ''Rujunun tadını beğenmedim'' diyip gidecekti.Hemen yalnız sırama geçtim.Sonra da hoca geldi.
Hoca anlamadığım dili yine kullanmaya başlamıştı.Ve perde iner uykucu kıza merhaba deyin.Uyandığımda sınıfta kimse yoktu.Sessizce telefonuma baktım.Ders biteli 30 dk olmuştu.Hemen cam tarafındaki sıraya geçtim cama baktım.Maç mı?Ben hala uykuluyken siz maç mı yapıyorsunuz?Tam gözlerimi camdan ayıracakken mavi ışınlar gözüme çarptı,Aytun'da oynuyordu.Diğer kızlar da ''Aytun!'' diye bağırmaya çalışarak onu desteklemeye uğraşıyorlardı.Hemen aşağı indim.Maçı izlemeye çalışıyordum.Fakat kızlar one geçememe izin vermiyordu.Ben de bahçede bir banka oturup izledim.
Birden kafama bir darbe geldi.Canım çok yanmıştı.Kimse beni umursamazken Aytun birden gözlerimin önüne geldi.Sınıfa getirdi sırama oturtdu ve hemen kafama soğuk bir şey koydu.Kızlara siz gidin ben bakarım dedi.Kızlar mızmızlanıyordu sanki.Aytun bu işlerden anlarım dedi ve sınıftan pışpışladı.Tabii benimde gözler pışpışlandı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen de Seversin!
RomanceSevgiden kaçan bi kız. Kızı seven bir erkek. Ama bunların dışında bu hikaye aşktan yola çıkıp size önyargılar hakkında neler olabileciğini gösterecek... Zaman hızla akıp giderken prenses masalının sonunun bir ölümle biteceğini kim bilirdi.