Koşarken yağmur artık azalmıştı.Simsiyah saçları ıslak ve harika görünüyordu.Gözlerinin rengi yağmur da açılmıştı buz mavisi olmuştu.Bazen Aytun'a o kadar imreniyordum ki.Ben de kızdım ama o benden daha güzeldi.Sanki ben yakışıklıydım oda güzeldi.Onu süzüyor iken bana tuhaf bir bakış attı ve o bakışını atarken durdu.Yolun ortasın da sonra ise beni kucağından indirdi.Sonra üstümü başımı düzelterek ben de ona baktım.O bakışıyla bana ''Ne oldu?Neden suratıma hipnotize olmuş gibi baktın etkilendin mi benden?'' dedi o egosunu tatmin ediyordu.Ona baktım ve kızgınlıkla ''Senden neden etkileneyim egoist bey?'' dedim ona ne sanıyordu bu mavi gözlü egoist kişi kendini?Bana yine o havası ile ''İyi öpüşüyorum biliyorum,ayrıca da yanaklarının kızardığını gördüm keşke hep öyle masum olsan o yüz ifadesi için bir kez daha seni öpebilirim.'' dedi unuttuğunu zannediyordum.Bunu söyledikten sonra yine yanaklarım kızardığı için bana bakarak ve yanaklarımı sıkarak ''Bak işte o pembe yanakların hep olsun çok şeker oluyorsun!'' dedi.Hemen ellerini çektim ve ''Ya sen ne yaptığını zannediyorsun,yok öpmeler,yok çok şirinsin demeler,takip etmeler.Sen se-sen bana aşık mısın?!Bak Aytun tamam tatlı bir çocuksun ama çok yanlış kişiyi seçtin bayım!'' dedim ona kızgındım.Aslın da kızgın olduğumu bilemiyordum ilk defa duygularımın farkın da değildim ilk defa biri beni sevmişti bana yakın olmaya çalışmıştı.O o farklıydı.Kafama dank etmişti.O o benim eksiklerimi yapabilirdi.Olmayan mutluluğum onun sayesin de olabilirdi.Yaşama isteğim artabilirdi...
Ama hayır ben beni seveni sevemem,belki Aytun bana çok bağlanırsa evlenme raddesine bile gelebilirdik.Hayır bu pis insanların barındığı dünyaya bir bebek getiremezdim.Ben bunları düşünürken onun bana verdiği cevap şu oldu ''Sana sormak zorun da mıyım?Kimi sevip sevmeyeceğimi?Siyah bayan.'' dedi.Ona kararlı bakışlarımı atarak ''Evet bayım sormak zorundasın!''...
Bana bakıyordu.Gülüyordu sanki alay ediyordu.Sonra gülmesini aniden kesti ve kolumdan çekerek beni evinin önüne getirdi.Elimi sıkmıştı.Acıyordu.Hemen apartmanın kapısını açtı.Sonra ise hemen merdivenlerden çıkarak evine geldik.Elimi bıraktı kapıyı kapattı ve asi bir bakışla ''Ailene bu akşam Merveler de kalacağını söyle!'' dedi.Ne?! ''Nediyorsun sen be!Ayrıca ailem iş için yurtdışına çıktı.'' dedim Aytun'un ilk defa sert erkeği oynadığını gördüm.Sapık mı olmuştu?Derken konuşmaya başladı ''Bak yanlış anlama fakat yağmur felaket yağıyor ve eğer seni bu soğukta evine gitmen için dışarı bırakırsam.Hasta olursun.'' Aytun beni mi düşünüyordu.Yine ve yine.''Neyse ben acıktım evde yemek yok mu?'' dedim ona konuyu değiştirmek istiyordum.Aytun ise saçlarındaki ıslaklığı atmak için sallayıp havluya saçını silerken''Buzdolabında ve yanındaki küçük Kutuda bir kaç abur cubur olucaktı.''diyerek bana da bir kaç şeyin yerini gösterdi.Buzdolbını açtığım da öyle bakakaldım sadece bir şişe kola ve bir de küflenmiş kuru bir ekmek vardı.Küflenmiş ekmeği çöpe attım ve ona ''Buzdolabındaki kuflenmiş ekmek çok güzeldi yememek için zor tuttum kendimi (-_-)'' yüz ifademi takınarak konuştum.O da bana şaşkınca bakarak ''Aa doğru ben genelde pek fazla dışarda yiyorum, bir markete gidip geliyim ben'' ''Hey burada İris diye biri var ve Aytun onun sevdiği şeyleri bilmiyor!'' ''Tamam beraber gidelim o zaman.''dedi ve evden çıkarak markete yol aldık.Yağmur yavaşlamış ufak ufak damlalarla yağıyordu.Markete girer girmez Ton balıklarının olduğu yerden beş kutu ton balığını aldım ve kasaya yöneldim.Aytun bana tuhaf tuhaf baktı ve de parasını ödedikten sonra ''Tob balığınımı seviyorsun?'' ''Evet sende mi seviyorsun yoksa tüh ya sana da alsaydık.'' ''Hayır nefret ederim ton balığından'' ''Ne yapabilirim? (-_-) ''.
Eve geldik direkt olarak bir bardak aldım ve içine de kolayı koydum sonra da çekmeceden bir çatal aldım.Konserveyi açıp televizyonun önündeki koltuğa oturup televizyon izlemeye başladım.Aytun da yanıma oturdu.Yavru köpek gibi bana bakıyordu.Ben de ona ''Neden bana böyle bakıyorsun?'' ''Nasıl yiyorsun onu ben hiç yemedim ama nedensizce sevmiyorum.''. Çatalıma biraz daha ton balığı alıp ona uzatarak ''Al bir tadına bak önyargılı şey.'' . Aytun çatalı elimden aldı ve tadına baktı.Resmen çatalı ekmekle sıyıracak gibiydi.''Noldu tadını sevdin galiba?'' dedim ona bilmişçesine bakarak.Bana gözlerini büyüterek baktı ve hemen çatalı elinden bırakarak ''Neyse artık konuşmamız gereken konuya geçelim...'' dedi.
Doğru ya ben buraya gelme nedenimi tamamen unutmuştum!Konuşmaya başladı ''Bak o Ecem ile aram da ne bir ilişki oldu.Ne de başka bir şey.!Kız egoistin teki!'' ''Aa gerçekten ben hiç bilmiyordum bak yaa o kız çok iyiydi ama'' dedim yapmacık bir şekeilde.Bana ışın atar gibi bakış atıyordu bakışları da bir susar mısın yahu der gibiydi.Ona baktım ve bu sırada bir çatal ton balığını da ağzıma tıkmış.Yanaklarım tombul bir şekilde ona bakıyordum.Yavaş yavaş da çiğniyordum.Ne oluyordu bana ben kimseyi dinlemezdim genellikle kötü kız gibiydim asla öyle şirinlik sınırına giremem,giremezdim.İstemezdim bu umursamaz imajıma leke atardı.Sonra onun bana dik dik baktığını farkettim ve daha önce o pislikten kurtulduğum zaman kaldığım odaya gitmiştim.Odaya girmeden ona bakıp ''Konuşacağın zaman çağırırsın ben biraz şekerleme yapıcam.Tam odaya girecekken ''Tamam benim şimdi konuşmam gerek.'' ona baktım ve koltuğa geri oturdum nefes çekerek ve o nefesi sesli bir şekilde geri vererek bıkkınca oturmuştum koltuğa ''Ee artık konuşacak mısın?Bay Akıllı?'' ''Bak Ecem ile sen yok iken evet biraz anlaştık.Fa..'' onun lafını kestim ve ''İyi de sen ve Ecem umurum da değilsin aklımın ucundan bile geçmiyorsunuz bilin istedim!Çünkü ben ne seni ne Ecem'i umursu...'' işaret parmağını dudağıma koydu sanki susmam mı gerekiyordu ne? Ah zannetmem...
Parmağını dudağımdan çekip ''Tamam seni dinleyeceğim her ne diyeceksen.'' ''Madem beni ve Ecem'i umursamıyorsun neden o çekindiğimiz fotoğraftan bahsettin?'' ''Ecem ile sevgili olduğunu düşündüm yani göğsün falan kabarır sandım ee peki hiç...'' susmamın tek nedeni ayıblaşmaktı.Bilmiyordum ve zannetmiyordum yapmazlardı değil mi?Aklımdan bunları düşünrken Aytun gözlerini büyültmüş bana bakıyordu. ''İris!Sen manyak mısın?O kız ne tipim ne de en ufak bir ilgimi çekiyor!Daha önce onun gibi pislikleri çok sevmiştim.Hepsi böyle kendini bişey sanıyor.Sadece beni kullandılar para konusu olsun.Pöpülerite olsun.Anlamıyorum tipim de o kadar yakışıklı değil bana göre.Mavi gözler normal saçlar siyah ve dağınık normal anlamıyorum neden ben?Özelliğim yok insanım fakat sen farklısın beni bir şey olarak görmüyorsun çünkü hayatın da pek değer verdiğin bir şey yok.Aynı aynı bir kelebek gibisin kısacık hayatın ve ömrün de sıradan bir uçuş yapıp çiçekten çiçeğe konmak yerine gökküşağına konuyorsun!Anlamıyor musun?Farklısın sen!'' onu soluksu dinlemiştim.Birinin benim hakkım da böyle düşünebileceği aklıma gelmemişti.Hayır inanamıyordum! O beni farklı görüyordu özeldim ona göre oysaki diğerleri tek farkımın parası olan bir ezik olduğumu düşünmeleriydi!Onlara göre benim farkım buydu ama o aman Allah'ım nedenini bilmediğim şekilde gözlerimi kırpamıyordum konuşması etkileciydi ve bunu bana bağırarak yüksek sesle söylemişti.Ona baktım ve de ''Gerçekten benim farklı olduğumu mu düşünüyorsun yoksa sadece gözümü mü boyuyorsun?'' ''Senin farklı olduğunu düşünmüyoru...'' ''Tahmin ettim sadece gözümü boyadı...'' ''Lafımı kesme lütfen!Senin farklı olduğunu düşünmüyorum.Sen özgürsün,sen değişik bir tarzsın.Bu farklılıktan çıkıyor.Sen farklı değil özelsin!Benim zamanın da tanıdığım birinin havadan yolladığı bir elamet gibisin bir emanet de olabilir belki!Sana bakmam gerek seni korumam gerek.Öyle düşünüyorum!Fakat sen kafayı kollarındaki her çizik geçer geçmez yenisini yapmakla bozmuşsun!Seni birinden korumam gerekirse seni kendinden korumam gerekicek!'' dedi.Sustum.O iyiydi...Duyuru!Merhaba Karanlık Periler Sim siyah Kargalar veya Gökküşağının koyu tonları her neyse bu fan isimleri çok önemli değil bu bölümü bayadır yazıyorum yoruldukça kaydedip çıktığımdan bölümü yazması 3 ay falan sürdü bir ay hiç ellemedim.Her neyse uğraştım ve 1000 kelimeyi geçmeyi başardım sonunda!Umaarım beğenirsiniz diğer bölüm çok farklı olucak haberiniz olsun!Sizi seviyorum!İyi Gülüşler ile yeni bölüm her an gelebilir yaz olduğu için onu yayınlamam bu kadar uzun sürmez...
Yorumlarınızı bekliyorum kendimi geliştirmek için iyi kötü her yoruma açığım lütfen her hangi bir eleştriniz varsa yazın çekinmeyin Sizi seviyorum!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen de Seversin!
RomansaSevgiden kaçan bi kız. Kızı seven bir erkek. Ama bunların dışında bu hikaye aşktan yola çıkıp size önyargılar hakkında neler olabileciğini gösterecek... Zaman hızla akıp giderken prenses masalının sonunun bir ölümle biteceğini kim bilirdi.