PROLOG
Am deschis usa apartamentului meu , am intrat si am aprins becul. Mi-am trantit geanta pe pat si mi-am dat jos haniele incet. Mai intai tricoul , apoi blugi si in cele din urma sutienul si bichini mei albi. Am pasit incet spre baie , am dat drumul apei , am potrivit-o , nici prea fierbinte dar nici prea rece. Asteptam sa se incarce si ma priveam in oglinda. Ce vedeam? O fata . As parea fericita pentru oricine m-ar vedea dar sunt doar plictisita de viata mea monotona. In fiecare zi acelasi lucru: trezit de dimineata , mers la munca, pierdut timpul cu asa zisi prieteni si seara inapoi in apartamentul meu plictisitor. Da , asa a fost viata mea pana acum, dar de maine, nu v-a mai fi asa , v-a fi si mai plictisitoare. Multe fete nu ar zice asta , dar eu o zic, doar nu o fac din placere.
Mi-am introdus un picior in cada aprope plina , apa era perfecta , mi-am introdus si restul corpului. M-am scufundat . Timpul s-a oprit , pentru cateva secunde m-am gandit sa raman acolo pe vecie dar cu toate astea am iesit. Am tras aer adanc in piept. Era ultima mea zi in postura de domnisoara de maine v-oi fi doamna Moor. Orice ar fi fericita daca s-ar casatori cu Daniel Moor. Nu si eu. O casatorie din obligatie nu are cum sa iti aduca zambetul pe buze. Doua imperii se unesc pentru a forma unul, daca eram acum ceva secole asa se numea , acum doar doua mari afaceri de familie devine una. O fac pentru tata si pentru viitorul meu. Sunt singura mostenitoare a familie si trebuie sa-l fac mandru. Tot timpul am facut asta doar ca sa-l fac mandru. Am terminat dreptul pentru el si am ocupat un loc in firma tot pentru el. Si acum ma casatoresc pentru John Roberts , omul care a reinventat imobiliarele si imi este tata.
Am iesit din cada pentru ca deja statusem prea mult si pielea mi se incretise. Am intrat in dormitor cu doar un prosop pe mine. Nu mare mi-a fost mirarea cand l-am gasit acolo pe asa zisul viitor sot al meu. Statea langa fereastra si ma privea. Nu stiu daca ma placea , iubea sau ceva de genul asta. Era un barbat perfect pentru orice fata , inalt , bine facut avea ochii albastri , un albastru ne mai intalnit , de multe ori isi lasa putina barba ceea ce-l arat foarte sexy.
L-am ignorat si am deschis usa sifonierului. Am tras dintre celelalte haine o rochie de noapte , alba. Am dat drumul prosopului nepasandu-mi ca in spatele meu se afla un barbat si am pus-o pe mine. M-am intors acum catre omul alaturi de care aveam sa-mi petrec restul vieti. Inca ma privea la fel de intens ca si pana acum , poate chiar mai intens. M-a dorit din totdeauna , dar nu m-a putut avea , eu nu eram ca restul fetelor din jurul lui dar cu toate astea urma sa ma casatoresc cu el.
In cele din urma s-a miscat de la locul lui si cu o mana in buzunar s-a apropiat de mine. Si-a dus o mana pe umarul meu incercand sa-mi dea jos breteau rochiei. Simteam aroma alcoolului in jur. Probabil venea de la petrecerea burlacilor.
- I-a mana de pe mine ! am spus incet si in acelasi timp destul de apasator.
- De maine nu vei mai putea spune asta.
- De maine , dar nu de azi.
I-am impins mana departe de corpul meu si de mine. De ce as fi acceptat ceva ce nu imi doresc. Imi era scarba la gandul ca inainte sa vina la mine mainile alea au atins cine stie ce tarfa de doi bani. De fapt eram constineta ca in casnicia asta v-om fi eu , el si amantele lui.
M-am dat intr-o parte si i-am facut semn spre usa. S-a conformat fara sa zica nimic. Am asteptat sa aud usa si apoi m-am intins in pat. De ce isi dorea atat de mult sa ma aibe? Putea avea orice alta femeie si cu toate astea ma vroia pe mine.
Am stins lumina dar cu toate astea in dormitotrul meu nu era intuneric, era semi intuneric. Luminile New York-ului sunt puternice in vinerea asta.
Am inchis ochii lasandu-ma purtata in lumea viselor . O lume in care eu faceam ce vroiam indiferent de dorintele tatalui meu.
O idee venita pe moment...Sper sa va placa , astept pareri.:)
CITEȘTI
Love and Obligation
RomanceO casatorie cu un barbat bogat, frumos si dorit de altele ar schimba viata oricarei femei in bine dar nu si ei. O casatorie din plictiseala si din dorinta tatalui care nu o incanta de loc. Un barbat care poate avea orice femeie isi doreste si c...