استنوا 🤚🏻🤚🏻
قبل ما تبدأ دوس ع النجمة ⭐️😂 ( من فضلك )
و بعد ما تخلص علق 🖌 ( اكتب حاجة حتى لو 💛 )
و شكرا للمتابعة 😋
استمتعوا 🤓
———————————————————————دخلت ياسمين تركد حتى وصلت إلي غرفة والدتها و هي في منتهى الرعب ...
ياسمين : دادة !! في ايه يا دادة ماما فين و ايه اللي حصلها ؟!..
ام عادل : والله يا بنتي مش عارفة كانت بتتكلم مع اللواء طه و فجأة وقعت من طولها !
ياسمين : طب و الدكتور قال ايه ؟؟
ام عادل : غالي بيه لسة جوة ....
ياسمين : طيب انا هخشلها !...
دخلت ياسمين و ....
ياسمين : خالو !!! ماما اخبارها ايه ؟؟ مالها ؟؟..
غالي : أهدي يا ياسمين ماما كويسة هي بس حصل سوء تفاهم بس مش أكتر ..
ياسمين : يعني ايه سوء تفاهم ؟! و بعدين ايه علاقة دا بمكالمتها مع uncle طه !؟؟
غالي : هو طه اتصل بيها و قالها خبر وحش بس بطريقة غلط ..
ياسمين : خبر ايه يا uncle ؟؟
في هذه اللحظة دخلت دينا و هي تركد بخوف !
دينا : خالو ...... ماما . مالها ؟!
غالي : أهدي يا دينا ماما كويسة بس في خبر وحش لسة خالك طه مكلمها من شوية و هي فهمت غلط !
ياسمين : يا uncle قول بقى و خلصنا احنا مش مستحملين !!؟
غالي : البقاء لله يا بنات ! كاد ان يكمل لكن قاطعته ياسمين سريعاً ..
ياسمين : مين مات ؟؟ اوعى يكون حد من اخواتي حصله حاجة ؟!!
غالي : لا لا ، علي و أدهم بخير ..... بس مي خطيبة علي لقوها مقتولة في شقة جدتها اللي في المهندسين ....
صرخت دينا و لم تتحمل الصدمة و وقعت بين يد ياسمين التي تمسكت بها و هي تحاول ان تتماسك هي أيضا ....
ياسمين : مقتولة ؟؟ ازاي ؟!!!! و علي .. علي فين !؟ و علي يا خالو عرف و لا ...... هو فين !!
غالي : علي هو اللي راح و لقاها هي المقتولة مستحملش و هو في المستشفي الوقتي و خالك طه بدل ما يقول لأمك الخبر براحة زي عادته طربش افتكرت ان علي هو اللي .........
ياسمين بصدمة : يا دادة !! يا دااااادة !!
ام عادل : خير مالك ..... يا لهوي دينا مالك يا بنتي ؟؟!!
ياسمين : دادة خديها على أوضتها و انا هروح لعلي ...
غالي : طب خليكي لحد ما مامتك تقوم انتي عارفة بعد موت زين معدتش تقدر تستحمل صدمات و لازم حد يكون جنبها عشان يفهمها و انا هروح اكلم خالك يشوف اللي عمله ....
أنت تقرأ
عائلة القادر ✅
Romanceعلي : مفيش رحمة انت بتتكلم في ايه ؟ دي مي ... رامي : بحبك يا بنت عمتي و لما نكبر هتجوزك حتى لو غصبن عنك ... ياسمين : أنا كنت بحس بالأمان وقت ما بابا كان هنا مكنتش بخاف من اي حاجة في الدنيا .. بس بعد ما مات قررت اكون انا الامان دا لأمي و اخواتي عشان...