استنوا 🤚🏾🤚🏾
قبل ما تبدأ دوس ع النجمة ⭐️😂 ( من فضلك )
و بعد ما تخلص علق 🖌 ( اكتب حاجة حتى لو 💛 )
و شكرا للمتابعة 😋
استمتعوا 🤓🤓
———————————————————————-
دخلت جيهان على علي و هي تفكر كيف ستقول له هذه المصيبة ، لقد ظهر التقرير و الأخبار غير سارة بالمرة انها كارثة .......
ا
جيهان : حبيب ماما ! علي رد عليا يا حبيبي !!لم يجيب علي و لم يتحرك لكنه نظر لها بعد مدة و قال و لأول مرة تسمع صوت علي : ماما !....
جيهان بفرحة و دموع : ايوة يا حبيبي ..
علي بصوت حزين : شكلك عايزة تقولي حاجة !!
جيهان : بص يا علي هي حاجة بخصوص مي !!
صمتت جيهان ثم قالت بخوف : انا خايفة بس انك ترجع للصدمة تاني انا ما صدقت أنك رجعت تتكلم !علي بنفاذ صبر : ماما قولي و خلاص اكيد مادام حاجة ليها علاقه بمي يبقى هزعل فقولي و خلاص !!
جيهان بتوتر : تقرير الطبيب الشرعي ...
قاطعها علي بلهفة للانتقام ليس للمعرفة : التقرير طلع ...... ماتت ازاي يا ماما ؟
جيهان : التقرير بيقول ان ..... ان الوفاة حصلت بسبب نزيف الدم بسبب خبطة على الدماغ جامدة .... و ........
علي بعدم صبر : و ايه يا ماما ؟! كملي !! انا متوقع حاجة زي دي متخافيش عليا !
جيهان بدموع و خوف : و كمان النزيف كان بسبب حاجة تانية ............
أخذت جيهان تنظر إلي علي بتوتر و قالت : المجرم اللي قتلها اعتدى عليها قبل ما .....
لم ينتظر علي ليسمع باقي الكلام و بدأ في الصراخ و تكسير كل شيئ حوله و ....
جيهان برعب : علي .... علي اهدأ يا علي ...
ركدت جيهان الي الخارج تنادي على الطبيب برعب و كادت أن تقع مرتين ...
جيهان : هو حصله ايه ؟
الطبيب : حضرتك يا هانم ازاي تقوليله اخبار زي دي حتى لو كان اتحسن دا كويس اننا لحقناه قبل ما يجرح نفسه أو يتسبب في نزيف أي شريان !!
جيهان : والله يا دكتور انا قولت اقوله عشان يفوق ويقوم و كمان عشان لو عرف أن التقرير طلع من غير ما اقوله كان هيتعصب اوي ...
الدكتور : على العموم هو اخد مهدأ قوي جدا عشان نقدر نشوف حل في الكارثة دي لأنه لو استمر كدا ممكن حالته تسوء ...نظرت جيهان الي ابنها العزيز و الدموع في عينها و قلبها مكسورة على تلك الفتاة المسكينة التي عانت معاناه سيئة جدا مع موتها ...
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
« كندا » .« انا السبب .... انا السبب ... سامحيني يا مي انا اللي عملت كدا ! اه سامحيني » ...
كانت تتمتم أثناء نومها بأشياء من هذا القبيل اعتذارات و بكاء و لوم لنفسها حتى استيقظ أدهم و سمع ما تقوله نورهان ... فتعجب لهذا الشعور الذي ينتاب زوجته أثناء نومها ..
أنت تقرأ
عائلة القادر ✅
Romanceعلي : مفيش رحمة انت بتتكلم في ايه ؟ دي مي ... رامي : بحبك يا بنت عمتي و لما نكبر هتجوزك حتى لو غصبن عنك ... ياسمين : أنا كنت بحس بالأمان وقت ما بابا كان هنا مكنتش بخاف من اي حاجة في الدنيا .. بس بعد ما مات قررت اكون انا الامان دا لأمي و اخواتي عشان...