~01,5~

28 8 1
                                    

Coris Ottus

Şaşkın bir şekilde ren'e bakıyordum , neden böyle yapmıştı ki alt tarafı bir öpücük alışkın olduğum bir şey di .

"Ren?"

İnsanlar etrafımıza birikmeye başlamıştı , ren hızla kolumu yakalayıp beni çekiştirerek kafeden çıkardı . Gözlüklerimi hızla taktım bu halde dışarıya çıkarsam kötü olurdu . Ara sokaklardan birine girdik , hiç kimse yoktu , beni duvara doğru ittirdiğinde canım acımıştı .

"Ah! Lanet olsun ren ne yapıyorsun !"

İki elini birden başımın yan hizalarına getirerek beni sıkıştırmıştı . Açıkcası baya şaşkın durumdayım şu an .

"R-ren?"

Gözlüklerimi çıkarttı , bende gözlerimi sım sıkı kapattım her ne kadar o an etkilenmese bile etkilenme riski vardı .

"Ren gözlüklerimi geri ver "

"Tch! Hayır "

"Ne demek hayır , hemen gözlüklerimi ver !"

"Hayır "

Sesi çok yumuşak çıkmıştı , fısıltı gibiydi ama bilemiyorum beynimin içinde yankınalacak şekildeydi .

"Gözlerini aç "

Kafamı hayır anlamında salladım .

"..."

Ufak bir sessizlik sonrası yüzümde hissetiğim sıcak nefesle hızla gözlerimi açtım , gülümsedi ve hızla dudaklarıma kapandı .

"D-r"

Konuşmaya çalışmıştım ama olmamıştı , onun yerine dilini dilime dolamıştı onu itmeye çalışsamda olmuyordu benden çok daha fazla güçlüydü . Ellerimi alıp kafamın üzerinde tek eli ile sabitledi diğer eli ise belime dolandı . Tanrı aşkına bu adam gözlerimden etkilenmeden yapıyordu bunu ! Bacaklarımda ki güç tükenmişti ayakta duracak halim yoktu bunu anlamış olucak ki dudaklarımdan ayrıldı ellerimi biraktı ve beni yavaşça yere oturtu .Nefes nefese kalmıştım ve yüzümün de kıp kırmızı olduğuna yemin edebilirdim , şu anda darma dağındım .

"Tanrı aşkına ne yapıyorsun !"

"Üzgünüm , iyi misin ? Fazla geldi galiba " 

Fazla gelmiş miş !

"Neden yaptın ki bunu şimdi !"

"Bilmiyorum "

"Gözlerim kapalıydı etkilenmiş olman imkansız !"

"Bunu bilemezsin "

Ne?

____________

Medya: Frey misser

Not:kısa bölümlerin hepsi buçuk bölüm olarak geçicektir , ayrı bir konusu yoktur hikayenin ilerlemesi ile aynı konumdadır . tek farkı kısa olmasıdır .

LycorisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin