Lupian ... Orman'ın değerli olduğu , deniz'in dibinde büyük bir ülke . Bu ülkede günümüzde bile krallık tarafından yönetilmekte . Dünya'nın en değerli ticari ülkelerinden birisi sadece ticari değil . Bundan 99 yıl önce dünya da ortaya çıkan bir sis çoğunluk nüfüsü yok ettikten sonra lupian ülkesinin kralı Louis Gwendoll büyük çalışmalar sonucunda sis'in kaynağını bulup yok ettiğinde lupian tüm dünyan'ın yönetimini ele aldı ve bir birlik kurdu bu birlik tüm dünya da yayıldı ve koruma sağladı kısaca MYSÇ yani mavi yapraklı siyah çiçek bu aslında sadece bir isim değil lupian'ın dağlarında yetişen lycoris adlı bir çiçekti . Kral louis bu çiçeği çok sevdiği için bu ismi vermişti . Şimdi ki zamanda MYSÇ 'nin pekte önemi kalmış durumda değil ancak ne derler bilirsiniz ; Her an her şey olabilir .
Günümüz :
"Uyan artık cor(kor) !!"
Fray'ın sesi sayesinde uyanmıştım herifte resmen doğuştan megafon var . Kafamı kaldırıp etrafıma baktım sınıftaydım ve insanlar toparlanıp gidiyorlardı .
"Saat kaç ?"
Frey derin bir nefes aldı ve saatine baktı
"17:46 bütün gün onca sese rağmen okulda nasıl uyuyorsun anlamış değilim "
"Her zaman olmuyor sonuçta hem dün gece uyuyamadım "
Frey düz bir surat ifadesi takındı kollarını birbirine doladı .
"Yine oyun mu oynadın sabaha kadar ?
Kafamı hayır anlamında salladım .
"Fazla gürültü vardı yan apartmanda ki komşum sağolsun , yine parti veriyordu "
"Yan komşun ? Haa şu B sınıfındaki çocuk "
"Bizim okuldan olduğunu bilmiyordum "
"Cor cidden etrafında ki hiç bir şey dikkatini çekmiyor , o çocuğun adı yanış hatırlamıyorsam Ren earls okulda baya popüler "
"Pek umrumda değil frey "
Çantamı toplamıştım ve sınıftan çıktık .
"Onunla konuşmalısın her gece böyle olursa uyku düzenin maf olucak "
"Haklısın galiba ev sahibesi ile konuşucam o halleder "
Okuldan çıkmıştık frey miser çocukluğumdan beri yanımda olan arkadaşım dı o yüzden benim hakkımda bir çok şeyi biliyordu ama başka hiç kimsem yoktu gerçi bu konu ile ilgili hiç bir sıkıntımda yoktu ... Dersem yalan olur ailem ven küçükken bir araba kazasında ölmüştü ve onlara çarpan kişi başlarda bulunmasa da daha sonra mysç tarafından bulunmuş ve yaşamının sonuna kadar tek başına hapis edilmişti bu yüzden bende mysç eğtim lisesine girmiştim . Frey de benimle birlikte yazılmıştı kağıt üzerindeki testlede tam puan alsamda fiziksel testlerde ortalamaydım yinede kabul edilmiştim .
"Hey ayrılma noktası .... Cor ? Heey ? ... Coris !"
İrkildim , dalmıştım çok fazla uykum vardı .
"Pardon dalmışım "
"Dikkatli ol giderken her zaman böylesin zaten bir gün başına bir şey gelecek diye korkuyorum "
"Bir şey olmaz frey her neyse bay bay "
"Bay bay yarın tatil sabahtan sana gelicem haberin olsun birlikte kahvaltı yaparız "
"Tamam tamam görüşürüz "
Dedim ve el salladım o da giderken arkasını döndü ve kocaman bir gülümseme ile el salladı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lycoris
RomanceCoris ottus ve onun etrafında gelişen olaylar . Mysç eğtim lisesinde olan ilginç şeyler . Ren ve frey arasındaki çekişmeler . "Benim olman için daha ne yapabilirim ?" "Ben ... Ben kimsenin olamam ... Ben lanetliyim " !!!UYARI!!! YAOİ!!! GAY!!! B...