Ren'in bakışı :
"Coris?"
Tepki bile vermeden kapıyı çekti ve merdivenlerden kayboldu ...
***
Tuhaf davranıyordu , tam peşinden gitmeye karar vermiştim ki evin içinden gelen telefon sesi ile durdum ve içeriyre gidip masada duran telefona baktım benim telefonum değildi büyük olasılıkla coris unutmuştu, arayan kişiye baktığımda bayan janne yazdığını gördüm telefonu alıp açtım .
"Alo ?"
"Alo , coris ?"
"Ben ren coris telefonunu bende unutmuş"
"Ah anlıyorum coris nerde şu anda ?"
"Şey açık olmak gerekirse az önce dışarıya çıktı"
"Nereye gittiğini söyledimi ? "
"Hayır biraz tuhaf davranıyordu "
Telefonda ki ses endişelenmişti .
"Nasıl tuhaf davranyordu ?"
"Şey eve gitmek için çıkmıştı ama bir anda dışarı çıktı gülümsedi ve gitti"
"Ren çabuk onun peşinden git ve yakala daha sonra atacağım adrese getir!"
"Aa şey peki "
"Ren sakın coris'i kaybetme!"
Dedi ve telefonu kapattı bende hızla evden çıktım merdivenlerden inip sokağa çıktığımda coris'i sokağın sonunda gördüm , yüzünde şeytani gülüş ile yürüyordu gözlükleri gözünde değildi ve saçlarını geriye doğru atmıştı . Koşup ona yetişmeye çalıştım .
"Coris!"
Diye bağırdığımda bana döndü ve kaşlarını çatıp koşmaya başladı lanet olsun ! Niye kaçıyor ki şimdi . Peşinden koşmaya devam ettim kalabalık bir yere geldiğimizde birden ortadan kayboldu . O sırada telefon çaldı .
"Alo ren coris'i yakaladın mı ?"
"Onu kaybettim !!"
"Tam olarak nerde kaybettin ?"
"Alışveriş caddesi yakının daki meydan da "
"Tamam etrafta ara sokak var mı ?"
Etrafıma bakındım ve bir tane sokak gördüm .
"Evet "
"O tarafta olma olsılığı yüksek oraya git "
"Anladım"
Dedikten sonra sonra telefonu kapatıp o tarafa koşmaya başladım , sokaktan girdiğimde buranın dar bir var sokağı olduğunu gördüm biraz ilerlediğimde coris'i gördüm bir adam ile konuşuyordu .
"Merhaba bayım "
"Senin gibi bir kuş burda neyapıyor acaba "
Dediği sırada adam , yavaşça coris'e yaklaşıyordu , gözlerinin etkisi altındaydı kesin . Hızla yanlarına gittim coris'i kolundan tuttup çektim .
"Kusura bakmayın sahipli "
Dedikten sonra onu sürüklemeye başladım .
"Bırak beni "
Tuttuğum bileğini çekiştiriyor ve gitmeye çalışıyordu , sinirlendim ve onu hızla çekip duvara yasladım .
"Coris biraz sakin ol!"
Dediğimde güldü .
"Ben coris değilim "
Dediğinde anlamamıştım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lycoris
RomansaCoris ottus ve onun etrafında gelişen olaylar . Mysç eğtim lisesinde olan ilginç şeyler . Ren ve frey arasındaki çekişmeler . "Benim olman için daha ne yapabilirim ?" "Ben ... Ben kimsenin olamam ... Ben lanetliyim " !!!UYARI!!! YAOİ!!! GAY!!! B...