~01~

39 8 3
                                    

Coris ottus

Telefonumun zil sesi durmadan çalıyordu beynimin içinde bile yankı yapıyordu . En sonunda elime aldım ve gözlerimi bile açmadan cevapladım telefonu.

"Cor !Tanrı aşkına uyan artık ve aşağıdayı lanet kapıyı aç !"

"Frey sabahın körü daha ya bir insanı bu saate uyandırmak acımasızlık "

"Sana geleceğimi söylemiştim ve saat 11 yani çok ta erken değil hadi şu kapıyı aç ellerimde poşetlerle dondum zaten kar yağmış gece etraf çok soğuk "

"Anladım açıyorum kapıyı "

Aşağıdaki kapıyı açtıktan sonra evin kapısını da açık bırakarak salona geçtim masada durak plastik makarna tabaklarını alarak çöpe attım ve masayı sildim , kahvaltı için hazırdı artık .

Mutafa geçip tabak ve çatal çıkartıken arkamdan belime dolanan kollar beni hiç şaşırtmadı

"Hey ! Bay sapık lütfen kollarınıza hakim olunuz "

Kafasını omzuma yasladı .

"Kendi kendine hareket ediyorlar benim suçum yok"

"Frey eğer kolsuz kalmak istiyorsan sarı-"

Daha sözüm bitmeden frey geri çekildi bende tabakları indirdim . Salona geçtik ve oturduk poşettekileri masaya koyarken mutfaktan gelen frey bardakları masaya koydu daha sonra elini arka cebine attı ve yanıma eğildi odamdan aldığı belli olan gözlüklerimi taktı çok yakınımdaydı burnu burnuma değiyordu .

"Gözlüklerini takmayı unutmamalısın her ne kadar dışarda olmasan bile gözlerindeki gücü kullanman kötü olur "

"O zaman fazla bakama bana salak etkileniceksin "

Dedim ve gözlerimi kapattım, bu lanetli mavi gözler ... O sırada içeriye giren ren bizi böyle görünce afallamıştı .

"G-günaydın "

Frey arkasını döndü ve ren'i görünce şaşırdı .

"Cor bunun ne işi var burda ?"

"Evini su başmış ev sahibesi de bende kalabileceğini söylemiş "

"Şu yaşlı bunak ... "

Frey hızla benden uzaklaşıp ren'in yanına gitti elini uzattı .

"Ben frey miser 12-A sınıfı mysç lisesindenim senin gibi. Tanıştığıma sevindim "

Rende elini uzattı ve el sıkıştılar .

"Ren earls 12-B bende tanıştığıöa sevindim "

Ellerini ayırdıktan sonra ren bir şey söylemeye hazırlandı .

"Şey ... Siz ikiniz çıkıyor musunuz ?"

Frey çocukla dalga geçmek için mükemmel soruyu yakalamıştı ama buna izin veremezdim .

"Hayır ren o salak sadece arada sırada bana takılıyor o kadar "

"Cor ! Bütün eğlencemi maf ettin "

"Hey! Beni suçlama frey ama o eğlencelerini beni karıştırman hoşuma gitmiyor "

Ren gülümseyerek

"Anladım siz ikiniz iyi arkadaşlarsınız "

Sanki arkadaş kelimesini fazla bastırmıştı ama neyse ikiside masaya oturunca kahvaltımızı yaptık .

"Ah az kalsın unutuyordum cor ... Bunu annem yoladı "

Frey'in annesi doktordu ve her ay bana ilaçlarımı getirtirdi ellinden aldım ve hemen birini ağzıma atmak için hazırlandım .

LycorisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin